Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Азаров обіцяє Києву 3 станції метро і міст на Троєщину до кінця року
Кабмін профінансує будівництво метро і мосту на Троєщину.
Про це заявив прем'єр Микола Азаров після участі у Всеукраїнському дні благоустрою, повідомляє прес-служба уряду.
Прем'єр наголосив, що видатки розвитку будуть передбачені навіть у вкрай жорсткому бюджеті поточного року.
Зокрема, за його словами, уряд передбачить 400 млн. гривень для завершення будівництва і введення в експлуатацію до 31 грудня 2010 року станцій метро "Деміївська", "Васильківська" і "Голосіївська" а також близько 1 мільярда гривень для будівництва мосту на Троєщину.
Азаров також підкреслив, що "нехтування питаннями розвитку столиці, яке відбувалося протягом останніх років, тільки збільшувало масштаб і гостроту проблем".
"Жоден з планів будівництва, розроблених ще у 2004 році, не був реалізований, кияни не отримали того, на що розраховували", - вважає він.
"Гроші, заморожені у недобудованих об'єктах, коштують нам дорожче, ніж фінансування добудови навіть в умовах такої скрути, як зараз", - додав Азаров.
Українська правда. Київ
http://kiev.pravda.com.ua/news/4bd2e3d5192ee/
Кабмін профінансує будівництво метро і мосту на Троєщину.
Про це заявив прем'єр Микола Азаров після участі у Всеукраїнському дні благоустрою, повідомляє прес-служба уряду.
Прем'єр наголосив, що видатки розвитку будуть передбачені навіть у вкрай жорсткому бюджеті поточного року.
Зокрема, за його словами, уряд передбачить 400 млн. гривень для завершення будівництва і введення в експлуатацію до 31 грудня 2010 року станцій метро "Деміївська", "Васильківська" і "Голосіївська" а також близько 1 мільярда гривень для будівництва мосту на Троєщину.
Азаров також підкреслив, що "нехтування питаннями розвитку столиці, яке відбувалося протягом останніх років, тільки збільшувало масштаб і гостроту проблем".
"Жоден з планів будівництва, розроблених ще у 2004 році, не був реалізований, кияни не отримали того, на що розраховували", - вважає він.
"Гроші, заморожені у недобудованих об'єктах, коштують нам дорожче, ніж фінансування добудови навіть в умовах такої скрути, як зараз", - додав Азаров.
Українська правда. Київ
http://kiev.pravda.com.ua/news/4bd2e3d5192ee/
tov_tob, +1
125 млн $ - это довольно мало, если учесть, сколько уже тянули резину. Марсианский прогноз остается в силе.
Что касается достройки ККЛ, то я снова напомню, что у ПМ семь пятниц на неделе в вопросах финансового эстимейта этого проекта. Если верить его последней прессухе от 21 апреля, то азаровских 50 млн $ не хватит, нужно 100.
125 млн $ - это довольно мало, если учесть, сколько уже тянули резину. Марсианский прогноз остается в силе.
Что касается достройки ККЛ, то я снова напомню, что у ПМ семь пятниц на неделе в вопросах финансового эстимейта этого проекта. Если верить его последней прессухе от 21 апреля, то азаровских 50 млн $ не хватит, нужно 100.
Когда зайца ловит один человек, он в лучшем случае поймает зайца. Когда же в охоту на зайца выходит толпа народу, они почти наверняка поймают дракона.
Да, по Подольско-Воскресенскому мостовому переходу троллейбусную линию - самое то, как временная замена метрополитену. Как раз подвоз к станции Тараса Шевченка снимет нагрузку со станции Петровка да и пробок на Московском поубавится немного. Хотя я не верю, что в ближайшее годы мостовой переход сдадут даже без метро. Если с финансированием будет всё более-менее, с дачниками не всё так просто.