Страница 29 из 51
Добавлено: 27 фев 2013, 15:11
ЛиС
Maksym писал(а):1. Для мене не проблема зовсім.
Скільки таких пасажирів набереться в цілому? Скільки бланків суворої звітності вони зіпсують під час друку? Яка ціна має бути на ці бланки, і на користь кого будуть іти витрати?
Maksym писал(а):2. Перевірити наприклад за контрольним кодом (він же є на квитку в усій тій купи цифр незрозумілого призначення
З космосу? Чи провідник сяде у медитацію, і з загальної інформаційної системи(космічної) йому звалится на голову інформація?
Для перевірки потрібен прилад. Якщо є прилад, то достатьно КР-коду. Навіщо бланк і взагалі кудись іти?
Maksym писал(а):
. На фантиках які друкуються з інтернету й зараз є штрих-код. Не думаю що складно реалізувати й QR код. Тільки що це дасть пасажиру потягу Київ-Сімферополь? А нічого. Його з усіма цими кодами до потягу не пустять без бланку суворої звітності.
Повторю питання - яким чином перевірите справжній квиток чи ні? Для надрукованого квитка звичайно.
Maksym писал(а):
3. А як бухгалтерія перевіряла квиток який я роздруковував з ПДФ файлу на автобус міжнародного сполучення? Звісно я ціну проїду у ПДФ файлі змінив на потрібну цифру. Ніяких інших підтведжуючих документів взагалі не видаєтся - посадка в автобус за прізвищем і списком у стюардеси.
Добре, бухгалтерію виключимо зі списку.
Добавлено: 27 фев 2013, 15:12
const
ЛиС писал(а):
Сбор берут только в т.н. "коммерческих" кассах. Непонятно, это придумка самих касс, или же УЗ ввела этот сбор для коммерческих касс, а они переложили его на конечного пользователя.
А как узнать - касса коммерческая, или нет?
Добавлено: 27 фев 2013, 15:22
Maksym
То може варто все ж таки обладнати провідників приладами, щоб вони могли перевіряти справжність наррукованого фантику з інтернету? І не треба буде тоді ходити до кас за бланками суворої звітності.
Добавлено: 27 фев 2013, 15:24
dimentiy
По-моему, это и есть конечная цель всего этого предприятия. Другое дело, непонятно, как долго к ней будут идти.
Добавлено: 27 фев 2013, 15:25
ЛиС
Кассы которые находятся на ж.д вокзалах и станциях, ну и центральные кассы на бульваре Шевченко - не коммерческие. Все остальные по городу Киеву - коммерческие. Там даже при покупке бесплатных билетов берут комиссию.
Добавлено: 27 фев 2013, 15:29
sashman
Кстати, считывателями можно оснащать не сразу все вагоны, а по несколько штук в поезде (не меньше двух смежных). Билеты на эти вагоны продавать обычными системами в последнюю очередь.
Добавлено: 27 фев 2013, 15:41
Kievpass
Maksym писал(а):То може варто все ж таки обладнати провідників приладами, щоб вони могли перевіряти справжність наррукованого фантику з інтернету? І не треба буде тоді ходити до кас за бланками суворої звітності.
Аааааа!!! Народ,
кажу 
кричу ж,у
будь-яких умовах (магазин,вдома,комп.клуб і т.д.) роздруковується
посадочний документ,підходите з ним до провідника вашого вагону,який зчитує QR-код
валідатором і впускає вас у вагон. Якщо пасажир здав/сфальсифікував куплений таким чином квиток,система його
не пропустить!
Скоро така схема буде впроваджена в
усіх поїздах!
Добавлено: 27 фев 2013, 15:45
Maksym
На травневі вже можна буде смісливо роздруковивати квиток з букінгу і йти на посадку? Не заходячи до кас? Звісно не на Хундай. Чи що мається на увазі під СКОРО?
Добавлено: 27 фев 2013, 15:47
Kievpass
Відносно скоро,НЯЗ,за рік-два.Зараз ведеться налагодження системи.
Добавлено: 27 фев 2013, 15:48
Maksym

тобто коли у Європі запустять швидкісний рух 450 км/год у нас лише додумаються обладнати старенькі вагончики валідаторами... Ну так, колись це станеться. Не за рік-два то за 5-10 точно. Зовсім скоро...
Добавлено: 27 фев 2013, 15:50
ЛиС
Maksym писал(а):То може варто все ж таки обладнати провідників приладами, щоб вони могли перевіряти справжність наррукованого фантику з інтернету? І не треба буде тоді ходити до кас за бланками суворої звітності.
Ну так а я о чем! А Вы "бланки продавать, дома печатать"
И как правильно отметил тов. dimentiy
dimentiy писал(а): По-моему, это и есть конечная цель всего этого предприятия. Другое дело, непонятно, как долго к ней будут идти.
А тем, кому надо бланк - идут
лесом в кассу.
Но! зная нашу систему слегка изнутри - поверьте, лучше все таки печатать в кассе. Даже в инет-магазинах(да и в обычных супермакетах) часто сталкивался с ситуацией "подождите, база остатков зависла!"
А представьте себе ситуацию - пришли с КР-кодом, а проводник Вам - "подождите, база зависла!"
Я не пытаюсь обелить УЗ, и косяков у нее хватает со времен МПС СССР, я просто предусматриваю варианты, которые могут произойти.
Прикольно, правда, поезд не отправляют 20 минут, потому что "база зависла"
И на промежуточной станции - Таганча (к примеру) пассажир садится в поезд по инет-билету, а тут "база зависла!" Проводник выставил красный, и ждем пока базу починят.

Добавлено: 27 фев 2013, 15:52
Kievpass
Може й так,але чи в багатьох країнах ЄС працює така технологія?
Добавлено: 27 фев 2013, 15:52
dimentiy
Ну и хорошо. Вот и вставят базописателям, чтобы у них ничего не висло, и всё будет.

Добавлено: 27 фев 2013, 15:55
Kievpass
dimentiy писал(а):Ну и хорошо. Вот и вставят базописателям, чтобы у них ничего не висло, и всё будет.

Там проблемки не в базі,а самих апаратах: трохи глючить час приб./відпр.,ну і банально невідкалібрований екран.
Добавлено: 27 фев 2013, 16:02
sashman
Что мешает визуально проверить бАмажку, подождать пока база раздуплится в движении?
Если вдруг билет окажется недействительным — наложить штраф и высадить на первой попавшейся станции/сдать ментам.
Кстати, вопрос фундаментальный: можно ли проверить билет без связи с центром?