Леонід Черновецький перевірив стан будівництва станції метро «Деміївська»
[
"Офiцiйний портал Київської мiської влади" | 12-05-2008 ]
Станція готується у межах продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену у бік житлового масиву Теремки
Столичний мер Леонід Черновецький здійснив чергову робочу поїздку до станції метро «Деміївська» для перевірки ходу будівництва. Станція готується у межах продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену у бік житлового масиву Теремки. До кінця цього року Леонід Черновецький обіцяє відкрити на цій лінії три нових станції: «Деміївскую», «Голосіївську» та «Васильківську». Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Як повідомив перший заступник голови КМДА Денис Басс, станція «Деміївська» уже майже готова: змонтовані основні конструкції платформи, вестибюлі, приміщення для тягової підстанції та блок технічних приміщень. Зараз виконуються оздоблювальні роботи у переході у бік бібліотеки ім. Вернадського. Вартість будівництва трьох станцій – 1 млрд. 659 млн. грн. Зараз освоєно понад 802 млн. грн. Очікується, що кожною станцією буде користуватися майже 34 тис. осіб на годину.
Мер особисто контролює будівництво метро на Теремки, перевіряє якість виконаних робіт, термін будівництва. Таким чином розвиток метрополітену, перебуваючи під контролем столичної влади, дає очевидні результати.
За словами Дениса Баса, зараз почалися роботи з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії з відгалуженням у бік житлового масиву Троєщина. На лінії передбачено 12 станцій метро. Також введено в експлуатацію депо «Харківське». До 2012 року планується відкрити ст. м. «Львівська Брама» на Сирецько-Печерській лінії.
«Фінансування метробудування збільшено вп’ятеро у порівняні з 2005 роком, і становить 2,1 млрд. грн. Крім будівництва нових станцій, ми піклуємося про поліпшення якості обслуговування в метрополітені. Щоб утримувати кваліфікований персонал для підприємства, збільшено зарплату працівникам підземки, середній показник якої сьогодні становить 2 тис. 700 грн. Окрім того, до кінця цього року буде придбано 95 вагонів. Для порівняння, 2005 року було закуплено лише 10 вагонів. До 2011 року ми придбаємо 635 вагонів», – повідомив Денис Басс.
Зараз на станціях метро не працюють «штовхачі», що раніше допомагали «вмістити» побільше пасажирів до вагону. Досягти цього вдалося завдяки збільшенню кількості потягів на усіх лініях метро з 1 квітня цього року: Святошинсько-Броварська лінія поповнилася на 50 потягів на добу, Куренівсько-Червоноармійська лінія – на 32 потяги на добу, а Сирецько-Печерська – на 38 потягів на добу.
Слід зазначити, що, не дивлячись на високий рівень інфляції у країні й зростання цін на проїзд майже в усіх видах громадського транспорту в інших містах України, вартість проїзду у столичному муніципальному транспорті залишається стабільно низькою. Завдяки дотацій з міського бюджету ціна на проїзд у метро досі не перевищує 50 коп.
[hr]
“Деміївську” буде споруджено до кінця року
[
Віталій КУРІННИЙ | “Хрещатик” 13-05-2008 ]
В цьому особисто переконався мер Києва Леонід Черновецький
[left]
http://www.kreschatic.kiev.ua/img/17694.jpg[/left]Темпи сторудження нових станцій метрополітену в столиці прискорюються. Щомісяця на їх облаштування витрачають по 100 млн грн. Учора перебіг будівництва оглянув мер Леонід Черновецький. Як з'ясувалося, "Деміївську" вже накрили. Незабаром почнуть укладати асфальт. Проїжджу частину в районі Московської площі розширять, що допоможе позбутися там заторів.
Свої плани здати в експлуатацію три нові станції підземки в напрямку Теремків — “Деміївську”, “Голосіївську”, “Васильківську” — до кінця нинішнього року метробудівці не змінили. Робітники працюють там у три зміни. Вчора з перебігом будівництва ознайомився Леонід Черновецький.
Особливо жваво працюють на нижніх “поверхах” “Деміївської”. Нещодавно завершили її накриття. Тут уже чітко вимальовуються контури майбутніх вестибюлів, касового залу, ескалаторів і платформи. Незабаром фахівці візьмуться й за оздоблення станції.
Меру об’єкт сподобався. За його словами, мало хто уявляв, що протягом двох років перебування у владі Києва нової команди можна буде побачити таку грандіозну споруду. “Йдеться про три станції метрополітену, на які вже давно очікують мешканці Теремків,— сказав Леонід Черновецький.— Окрім “Деміївської”, роботи тривають ще на “Васильківській” та “Голосіївській”. Щомісяця освоюють по 100 млн грн. Згодом ця лінія пропускатиме понад 40 тис. пасажирів за годину”. Нинішнього року, окрім цих трьох станцій, запрацює також і “Червоний Хутір”, нагадав мер.
Заступник голови КМДА Денис Басс потому додав, що невдовзі на “Деміївській” почнуть укладати асфальт. “Це дасть змогу значно розширити проїжджу частину в районі Московської площі, яку наразі реконструюють”,— пояснив він. І зауважив, що станція практично готова. Залишилося її облицювати, змонтувати ескалатори, електрообладнання. Наступним етапом стане продовження підземки на Теремки від “Голосіївської” до “Виставкового центру”. Метро проектують і в напрямку Виноградаря. У перспективі передбачено закільцювати всі лінії підземки. Як варіант, незабаром планують запустити електричку від станції “Городня”, щоб через міст зв’язати правий і лівий береги Дніпра. Кількість пасажироперевезень у столиці зросте також завдяки збільшенню чисельності вагонів. Так, Святошинсько-Броварська лінія поповнилася на 50, Куренівсько-Червоноармійська — на 32, Сирецько-Печерська — на 38. Позбулися “штовхачів”, котрі раніше “утрамбовували” пасажирів до переповнених потягів.
За словами голови Блоку Леоніда Черновецького Дениса Комарницького, будівництво і розвиток метрополітену є одним із пріоритетів. “Кожен район Києва повинен мати одну чи кілька станцій метро”,— переконаний він.
[hr]
Черновецкий обещает открыть четыре новые станции метро до конца 2008 года
[
"Сегодня" | 13-05-2008 ]
Мэр Киева Леонид Черновецкий заявляет о приоритетности открытия новых станций метро в каждом районе Киева
Об этом он сказал в понедельник, 12 мая, время личной проверки хода строительства станции метро «Демиевская» - первой станции метро в направлении жилого массива Теремки.
«Развитие метрополитена, открытие новых станций в каждом районе Киева – основной приоритет транспортной политики Блока Леонида Черновецкого. В этом году мы увеличили финансирование строительства метрополитена в пять раз. Уже до конца 2008 года откроются четыре новые станции метро: ”Демиевская”, ”Васильковская”, ”Голосеевская” и ”Красный хутор”. Также мы увеличили финансирование Подольско-Воскресенского мостового перехода, и уже до 2011 года по нему пойдут поезда метро к станциям «Подольская», а также «Радужная» и «Милославская» на Троещине», - сообщил Л.Черновецкий.
«Наше первоочередное задание – в ближайшее время проложить линии метрополитена к жилым массивам Теремки, Троещина и Виноградарь. Мы прилагаем все усилия, чтобы на протяжении ближайших лет новые станции метро появились во всех районах Киева», - отметил мэр.
Как заверил журналистов председатель фракции Блока Черновецкого в Киевраде Денис Комарницкий, «в целом за 4 года будет открыто 17 новых станций”.
Источник: УНИАН
[hr]
До конца года на Теремках будет метро
[
Денис ИВАНОВ | "Газета по-киевски" 13-05-2008 ]
В этом году на Куреневско-Красноармейской линии столичной подземки запустят три новых станции
[left]
http://pk.kiev.ua/upload/2008/05/13/4erno_s.jpg[/left]Пройдет совсем немного времени, и жители столичного микрорайона Теремки смогут добраться до центра столицы, что называется, дешево и быстро. Уже до конца этого года, как обещают городские власти, для жителей этого района откроют свои двери три новых станции метро: «Демеевская», «Голосеевская» и «Васильковская». Вчера, во время рабочей поездки, киевский городской председатель Леонид Черновецкий проверил, как продвигается сооружение станции метро «Демеевская».
Работы на станции «Демеевская», сообщил первый зам главы КГГА Денис Басс, вышли на завершающую стадию: уже смонтированы основные конструкции платформы, полностью подготовлены все технические помещения. На самой станции, по словам чиновника, заканчиваются отделочные работы в переходе, ведущем к библиотеке им. Вернадского.
– До конца мая станцию метро «Демеевская» полностью накроют. Платформу уже «спрятали», остался кассовый зал. Как только будущая станция будет накрыта, над ней дорожники проложат дополнительный проезд. Он должен разгрузить Московскую площадь, которую в настоящее время реконструируют. Столь быстрые темпы строительства стали возможны благодаря туннелепроходческому комплексу, приобретенному городскими властями у немецкой фирмы «Сherrenknecht». Это позволило ускорить сооружение туннеля в сложных гидрогеологических условиях, каким является этот участок, – заявил Басс.
По подсчетам специалистов КП «Киевский метрополитен», каждая из трех новых станций, открытых на Теремках, сможет пропускать почти 34 тыс. человек в час.
– Общая стоимость строительства «Демеевской», «Голосеевской» и «Васильковской» – 1,6 млрд грн. В настоящий момент строители уже освоили свыше 802 млн гривен, – уточнил первый зам главы КГГА.
Кроме того, по его словам, сейчас вовсю кипят строительные работы на Подольско-Выгуривской линии.
– В частности, началась прокладка туннеля с ответвлением в сторону жилищного массива Троещина. На этой линии предусмотрено открытие еще 12 станций. Также до 2012 года планируется ввести в эксплуатацию станцию метро «Львовская Брама» на Сырецко-Печерской линии. В этом году финансирование строительных работ метро, по сравнению с 2005 годом, увеличено в пять раз и составляет 2,1 млрд грн. Кроме строительства новых станций, мы заботимся об улучшении качества социального обслуживания в метрополитене. Чтобы удерживать квалифицированный персонал, в этом году мы значительно увеличили зарплату работникам подземки, которая в среднем сегодня составляет 2 тыс. 700 гривен, – проинформировал Басс.
Кроме того, по его словам, до конца этого года, городские власти выделят деньги на приобретение еще 95 вагонов метро. При этом первый зам КГГА напомнил, что в 2005 году было закуплено лишь 10 вагонов.
– Если вы заметили, уже больше месяца на станциях метро не стало так называемых «толкачей», которые одно время помогали «упаковывать» пассажиров в вагон. Достичь этого удалось благодаря увеличению количества поездов на всех линиях метро с 1 апреля этого года. Так, на Святошинско-Броварской линии стало курсировать 50 дополнительных поездов в сутки, на Куреневско-Красноармейской – 32 поезда, а Сырецко-Печерской мы запустили 38 дополнительных поездов. Всего же до 2011 года парк метрополитена пополнится 635 новыми вагонами, – сообщил первый зам.
При этом Басс отметил, что, по сравнению с другими городами Украины, стоимость проезда в столичном общественном транспорте остается стабильно низкой: тот же проезд в метро до сих пор стоит 50 копеек. Все это, по его словам, стало возможным благодаря дотациям из городского бюджета.
PS:
фотка в статье с прошлогодней презентации Сименса Комбино 