
А если серъезно, мне стыдно, что я с такими балаболами в одной стране живу

Модераторы: dimentiy, Администраторы
А нельзя нормально выложить этот документ?tov_tob писал(а):Официальное сравнение трассировок Бальзака/Маяковского в цифрах:
http://87.76.65.147:8881/ASKOD/WindowDo ... er=1090607
А теперь (внимание!) маленькая сенсация (см. последние две строки таблицы): при варианте трассировки ПВЛ по Маяковского суммарная протяженность трассы нового скоростного транспорта (ПВЛ + скоростной трамвай) на левом берегу в 1,2 раза больше, а итоговая стоимость в 1,4 раза меньше
P.S. Этому документу просто нет цены
Ну вообще-то это правильно смотреть на два шага вперед, а не до следующих выборов.mindok писал(а):11 та 19 рядки таблиці. Мої умовні позначення: (1) - по Маяковського (2) - по Бальзака.
В 11 рядку вважається, що варіант (2) "витратить" 500млн на будівництво ЛРТ по Бальзака, бо демонтується існуюча лінія і відповідно витрачені на будівництво гроші підуть коту під рудиментарний орган.
В 19 рядку вважається, що якщо будувати метро трасою (2), то (чомусь) на лівому березі вже треба будувати окрім ПВЛ не ЛРТ, а лівобережну гілку метро (див. 13 рядок), яке (за словами з документу) в 14 разів дорожче.
От і виходить така ситуація..
УКРАЇНА
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044, тел. (044) 202-76-90, 202-71-17, факс 202-76-41, Call-центр (044) 15-51
Е-mаіl: kmda@kma.gov.ua Код ЄДРПОУ 00022527
—————————————————————————————————————————————————————————
03.04.2014 № 001-453
Народному депутатові України
Яворівському В.О.
Про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина
Шановний Володимире Олександровичу!У виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) опрацьовано Ваше депутатське звернення від 11.03.2014 № 36 стосовно прокладення траси Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина проспектом Володимира Маяковського.
Повідомляємо, що у проекті Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони до 2025 року (далі - проект Генерального плану) передбачено трасування Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на лівому березі до бульв. Перова проспектом Володимира Маяковського з поворотом на вул. Марини Цвєтаєвої до Троєщинського промвузла. Відповідно до Концепції стратегічного розвитку міста Києва, схваленої рішенням Київської міської ради від 16 вересня 2010 року № 35/4847. Рішенням Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 жовтня 2013 року № 25 схвалено основні положення проекту Генерального плану, в основу яких покладено зазначену Концепцію.
Також видано розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 грудня 2013 року № 2259 «Про проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Райдужна» в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина просп. Володимира Маяковського з основним електродепо «Троєщина».
На нараді з розгляду проектних рішень щодо розвитку транспорту та вулично-дорожньої мережі у складі проекту Генерального плану, яка відбулася 03 квітня 2012 року, організаціям ДП «ПІ «Укрметротунельпроект», ПАТ «Київметробуд», КП «Київський метрополітен» доручено взяти за основу для проектування і будівництва зазначений варіант трасування Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на лівому березі.
Також інформуємо, що у 2012 році введено в експлуатацію лінію швидкісного трамвая, яка проходить вулицею Оноре де Бальзака від вул. Милославської до станції міської електрички «Троєщина» («Городня»).
Під час проектування Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Райдужна» в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина проспектом Володимира Маяковського з основним електродепо «Троєщина» буде розглянуто не тільки варіант підземного будівництва метрополітену, а й естакадного проходження лінії метрополітену на просп. Володимира Маяковського.
Додатки:
1. Порівняльний аналіз варіантів траси швидкісного рейкового транспорту на житловому масиві Вигурівщина-Троєщина на 2 арк. в 1 прим.
2. Кількісна оцінка варіантів швидкісного транспорту на лівому березі р. Дніпро на 1 арк. в 1 прим.
З повагою
Голова
В. Бондаренко
Водовозов 202 63 13
Ненюченко 202 63 48
[hr]
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ВАРІАНТІВ ТРАСИ ШВИДКІСНОГО РЕЙКОВОГО ТРАНСПОРТУ НА ЖИТЛОВОМУ МАСИВІ ВИГУРОВЩИНА-ТРОЄЩИНА
Містобудівні аспекти порівняння
Варіант 1: Лінія метрополітену просп. Володимира Маяковського (8,5 км):
• траса метрополітену проходить по тілу території багатоповерхової забудови із значним ростом пасажиропотоку;
• максимальна кількість (більше 65%) пасажирів мешкають у пішохідній доступності до станцій метрополітену;
• можливість скорочення кількості рухомого складу на маршрутах наземного пасажирського транспорту (поліпшення екології, енергозбереження, економія коштів та часу більшості населення);
• поліпшення проходження лінії метро трасою Подільського мостового переходу з відгалуженням на Вигуровщину-Троєщину поза мостовим переходом;
• зменшення пасажиропотоку на критичній ділянці Святошинсько-Броварської лінії метрополітену;
• наближення стації метрополітену «Райдужна» до станції «Городня-Троєщина» міської електрички з організацією комплексного пересадочного вузла метро — міська електричка — швидкісний трамвай;
• відновлення необхідної рокадної лінії легкого рейкового транспорту (ЛРТ) на Лівобережжі (Троєщина-Осокорки), яка зв’язує три лінії метрополітену, міську електричку та забезпечує повздовжні пасажирські зв’язки Лівобережжя;
• економія коштів, витрачених на будівництво першого пускового комплексу швидкісного трамвая (500,0 млн грн);
• можливість забезпечення територій вулиці Пухівської, що забудовуються метрополітеном, з розміщенням мотор-вагонного депо;
• підвищення інвестиційної вартості перспективної громадсько-промислової території на промвузлі «Троєщина» за рахунок введення в тіло району лінії метрополітену;
• розподіл великих капіталовкладень за періодами з реалізації І черги будівництва лінії метро вул. Сулеймана Стальського на вул. Братиславську з підвезенням пасажирів з Троєщини двома лініями трамвая (по вул. Оноре де Бальзака та вул. Миколи Закревського) на пересадочні станції метро.
[hr]
Варіант 2: Лінія метрополітену вул. Оноре де Бальзака (8,3 км):
• траса метро на 70 % її довжини від розгалуження проходить територією садибної забудови чи однобічної багатоповерхової забудови;
• пасажиропотік на лінії за нинішньої населеності житлового масиву близько 450 тис. чол. невиправдано низький (максимальний середньодобовий перегон при виїзді з Троєщини — 162 тис. пас., при виїзді з Оболоні — 298 тис. пас.);
• кількість пасажирів у зоні пішохідної досяжності до станцій метро (35 %), тому — 65 % пасажиропотоку на метрополітені необхідно підвозити на наземному пасажирському транспорті;
• раннє відгалуження лінії для проходження вулицею Оноре де Бальзака призводить до переносу станції метро «Райдужна» на територію садово-дачної забудови без організації пересадочного комплексу на перетині з міською електричкою;
• пасажиропотік на критичній ділянці Святошинсько-Броварскої лінії метро (станція «Лівобережна» — станція «Хрещатик») всупереч очікуванню збільшується;
• не враховується територіальний розвиток масиву Троєщина — території вулиці Пухівської, яка найближчим часом буде освоєна;
• ускладнена конструктивна частина Подільського мостового переходу в межах відгалуження;
• необхідність демонтажу І пускового комплексу швидкісного трамвая (зайві капіталовкладення 500,0 млн грн);
• втрачена необхідна рокадна (повздовжня) лінія легкого рейкового транспорту (ЛРТ) на Лівобережжі (Троєщина-Осокорки). Вартість будівництва Лівобережної лінії метрополітену в 14 разів вища ніж вартість лінії ЛРТ.
[hr]
Кількісна оцінка варіантів швидкісного транспорту на лівому березі р. Дніпро
№ ... Порівняльні показники ефективності ……… І варіант (рекомендований) ……… II варіант
—————————————————————————————————————————————————
Трасування лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина ……… просп. Володимира Маяковського — вул. Марини Цвєтаєвої ……… вул. Оноре де Бальзака
1. Довжина лінії ……… 8,5 км ……… 8,3 км
2. Кількість станцій ……… 8 ……… 6
3. Пасажиропотік, тис. пас. за годину пік ……… 34,2 ……… 34,2
4. Кількість пасажирів у зоні пішохідної досяжності до станцій метро (800 м) ……… 65% ……… 35%
5. Орієнтовна вартість будівництва лінії, млн грн ……… 4 600 ……… 2 100
6. Термін будівництва, кількість років ……… 5 ……… 4
7. Початок будівництва, рік ……… 2013 ……… 2012
8. Швидкісний трамвай по вул. Оноре де Бальзака (існуючий) ……… Будівництво легкого рейкового транспорту ЛРТ ……… Демонтаж лінії швидкісного трамвая
9. Довжина лінії ……… 5,8 км ……… —
10. Пасажиропотік, тис.пас. за годину пік ……… 20 ……… —
11. Орієнтовна вартість, млн грн ……… 74 ……… 500 ( витрачено на існуючу лінію_
12. Термін будівництва, роки ……… 2012 ……… —
13. Подовження швидкісного транспорту в південному напрямку до Осокорків ……… Рокадна лінія ЛРТ ……… Лівобережна лінія метрополітену
14. Пасажиропотік, тис. пас. за годину пік ……… 15 ……… 15
15. Довжина лінії ……… 17 км ……… 17 км
16. Кількість станцій ……… 15 ……… 13
17. Термін будівництва ……… 5 ……… 14
18. Початок будівництва ……… 2012-2016 ……… 2017-2023
19. Орієнтовна вартість будівництва, млн грн ……… 330 ……… 4 500
—————————————————————————————————————————————————
Всього за варіантами
Загальна протяжність лінії швидкісного транспорту ……… 34,3 км ……… 28,3 км
Загальна вартість робіт, млн грн ……… 5 004 ……… 7 000
—————————————————————————————————————————————————
http://87.76.65.147:8881/ASKOD/WindowDo ... er=1090607