Страница 30 из 501

Добавлено: 10 янв 2005, 09:46
Bomberman
Я смотрю на Трухановом движения неслабые. Пора уже туда экспедицию :) организовывать. Мож сабвеевку соберем?
----------------------------
http://www.trk-kiev.kiev.ua/modules.php ... ews_id=588
Третього січня працювали у звичному для себе режимі мостобудівці.
На новорічно-різдвяні канікули пішли не всі: третього січня працювали у звичному для себе режимі мостобудівці. Перша січнева трудова вахта приступила до роботи на Трухановому острові. 60 монтажників, зварювальників, бетонувальників та інших фахівців готували до монтажу балок метро та автопроїздів. Мостобудівці розпочали роботи у Новому році на підготовлених ще у 2004-му майданчиках: металоконструкції завезли на Труханів острів у грудні. Бетон же на об’єкт постачає нині власний бетонний завод “Мостозагону №2”. Свою першу продукцію він видав 3 грудня. Окрім того, на Десенці (погода дозволяє працювати і на воді) побільшало конструкцій. На лівий берег Дніпра впевнено наступають мостобудівці. Вахта вже з першого дня роботи прагне увійти у виробничий графік 2005-го. А зробити нинішнього року на Трухановому острові лише спеціалістам другого мостозагону треба чимало.
Відрізок Подільсько-Воскресенського мосту є одним із найвідповідальніших об’єктів нинішнього року. Міська влада не лише фінансує його справно, а й заохочує морально: наша телекомпанія регулярно розповідає про хід робіт на острові. Багатьох із робітників, виконробів, майстрів ми знаємо в обличчя. Відповідно зустрічають усмішками мостобудівці і журналістів та операторів. Юрій Шупік , виконроб мостозагону №2 сказва, що кожен наш приїзд на будову є своєрідним стимулом продуктивної роботи колективу будівельників. Столиця, мовляв, переживає за об’єкт – тому і довіру виправдовують.

Добавлено: 10 янв 2005, 11:35
IRJ
Народ, а как читаете, троллейбус по мосту пустят? Не плохо было бы трам/LTR на мост загнать, но... Киев ещё не дошёл до этого.

Добавлено: 10 янв 2005, 14:54
Муркенштейн
Bomberman писал(а):Я смотрю на Трухановом движения неслабые. Пора уже туда экспедицию организовывать. Мож сабвеевку соберем?
Я - однозначно за. Давно туда уже пора смотаться.
IRJ писал(а):Народ, а как читаете, троллейбус по мосту пустят? Не плохо было бы трам/LTR на мост загнать, но... Киев ещё не дошёл до этого.
Мне так тоже почему-то кажется... :( А если ещё вспомнить, как ООО "любит" трам, то перспективы у него, мягко говоря, невысокие. Но вот тролл вполне могут и пустить.

Добавлено: 10 янв 2005, 15:27
Bomberman
Муркенштейн писал(а):
Bomberman писал(а):Я смотрю на Трухановом движения неслабые. Пора уже туда экспедицию организовывать. Мож сабвеевку соберем?
Я - однозначно за. Давно туда уже пора смотаться.
Дык эта, давай посмотрим, если будет так же тепло, как сейчас, то мож на этих выходных (15 или 16), а?

Добавлено: 10 янв 2005, 19:21
sashman
Bomberman писал(а):Дык эта, давай посмотрим, если будет так же тепло, как сейчас, то мож на этих выходных (15 или 16), а?
Смотрю на календарь.. 14.01 материаловедение, 18.01 матанализ :-~ Как раз успеваю на SW-5 (или уже не SW-5 а MT-1 - от Mass Transit)

Добавлено: 10 янв 2005, 23:46
MetroMan
IRJ писал(а):Народ, а как читаете, троллейбус по мосту пустят? Не плохо было бы трам/LTR на мост загнать, но... Киев ещё не дошёл до этого.
А зачем там LightRail :?: На нижнем-то ярусе будет HardRail :-)

Добавлено: 11 янв 2005, 11:19
IRJ
MetroMan писал(а):А зачем там LightRail :?: На нижнем-то ярусе будет HardRail :-)
Ну дык, метро куда поведут? Если ума хватит, то на Троещину (а то, как я понял, хотят вообще завернуть на Воскресенку) и всё. В итоге вся северная часть левого берега кинется на эту ветку. Результат - опять переполнение :( . А LTR можно маршрутным сделать: по Бальзака, по 28 траму (забыл как улица называется), на Воскресенку, через Навои на Лесной (мечта) и т.д. Почему считается, что если район, размером с Полтаву, имеет три станции метро, то транспортом обеспечен? И не важно, что до станции нужно 15-20 мин. пешком идти... И в конце концов, Вы что, были бы против альтернативы (когда есть И то, И то) :-) ?

Добавлено: 11 янв 2005, 20:06
Муркенштейн
Смотрю точно так же на календарь (:)), и замечаю, что 15.01 - Сети, а 19.01 - Информационные технологии. Вроде бы можно 16.01 и устроить, если эти планы не законфликтируют с планами остальных...

Добавлено: 01 фев 2005, 16:06
al_bay
http://www.kievpress.info/read/8953.html
Будівництво з’їздів з Подільського моста на вулицю Набережно-Хрещатицьку коштуватиме майже 340 мільйонів гривень

ЕКОНОМІКА. Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва" домовилося з компанією "Мостобуд" про будівництво з’їздів з Подільського моста на вулицю Набережно-Хрещатицьку. Про це сказано в повідомленні Дирекції, текстом якого володіють „Українські Новини”. Сума договору, відповідно до повідомлення, 339,8 мільйонів гривень. Договір передбачає будівництво з`їздів на Набережно-Хрещатицьку з будівництвом набережної Дніпра і моста на вході в гавань. Роботи повинні бути завершені в грудні 2006, повідомляє “proUA”.

Добавлено: 02 фев 2005, 12:42
al_bay
http://www.kievpress.info/read/9009.html
На будівництві Подільсько-Воскресенського мосту вже встановлено понад 30 опор

Фото: ТРК "Київ"
http://www.kievpress.info/media/9009.jpg

МІСТО. Вже більше року триває будівництво Подільсько-Воскресенського мосту. За словами будівельників, проблем з фінансуванням та постачанням будівельних матеріалів немає. Для майбутнього Подільського мостового переходу на Трухановому острові вже встановлено понад 30 опор. Крім того, також готові понад шестисот тонн металевих конструкцій для автопроїзду та 300 тонн для проїзду метро. Як запевняють мостобудівці, січневі морози суттєво не впливають на хід запланованих робіт, повідомляє ТРК «Київ».

Добавлено: 21 фев 2005, 14:43
Bomberman
ЕКОНОМІКА. Київрада надала згоду на передачу до державної власності корпусу № 9 клінічної лікарні № 15 на вулиці Нижній Вал, 49, що у Подільському районі Києва. Загальна площа будівлі, яка до того належала до комунальної власності територіальної громади столиці, становить 1067 квадратних метрів. Натомість міська громада з державної власності отримала будинок поліклініки загальною площею 1500 квадратних метрів, що розташований на Рибальському півострові. Відтак це приміщення закріпили на праві господарського відання за КП „Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд”, яке має знести нежилий будинок поліклініки і списати його з балансу за рахунок витрат, передбачених зведеним кошторисом вартості будівництва Подільського мостового переходу.

http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=3&Id=36101

Добавлено: 18 мар 2005, 23:21
Egor
Я смотрю, тема большего всего меня волнует. :)
ТАк вот Мерские кулуары... на Ялового пальцем я не показываю... с Метро на Троещину все вовсе не так гладко как хотелось бы... даже если деньги есть (или догадываются где достать) на достройку до Огородной... то дальше ...
А о подвижном составе никто вообще не говорит. НЕпонятно, что с Метро на Вингорадарь!
НЕ пойму я экономический отдел Метрополитена - это же живые деньги, причем огромные!

Добавлено: 19 мар 2005, 03:54
MetroMan
Egor писал(а):Я смотрю, тема большего всего меня волнует. :)
Ошибаешся! Тут много жителей Троещины :-) Просто никаких новостей по этой теме нет :(

А чиновников таких надо гнать очень далеко :x вместе с Самым Главным :evil: — пусть улицы подметают! :twisted:

Добавлено: 21 мар 2005, 12:14
Nikitos87
Здравствуйте, меня интересует, как будет построена левобережная часть "Подольско-воскресенской линии? Над землей или под землей? Как будут располагаться станции на Трухановом острове?

Добавлено: 21 мар 2005, 13:43
Муркенштейн
mich писал(а):хрен его знает, наземная скорее всего.
или мелкого заложения.
А это уже зависит, куда её [линию] на левом берегу завернут. Насколько я понимаю, с этим до сих пор ещё толком не определились?
Единственное, что можно сказать определённо - глубоких станций там не будет! :)