Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
NickElrond
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 325
Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
Откуда: Киев

Сообщение NickElrond »

«Наш ответ Чемберлену»
http://www.metro.kiev.ua/node/3839
Деякі засоби масової інформації розповсюдили повідомлення прокуратури міста Києва про фінансові зловживання в Київському метрополітені, відомості про які внесено до єдиного реєстру досудових розслідувань. Змушені наголосити, що досудове розслідування в оприлюднених прокуратурою кримінальних провадженнях наразі триває, а отже висновки про нібито допущені посадовими особами КП «Київський метрополітен» порушення робити передчасно. Дирекція будівництва метрополітену, як замовник від Київської міської державної адміністрації, надала всі документальні спростування винуватості в тих злочинах, які інкримінує прокуратура, й аргументувала законність закупівлі товарів та послуг за державні кошти.

Із додержанням усіх вимог ЗУ «Про здійснення державних закупівель» у серпні 2011 року в метрополітені проведені відкриті конкурсні торги на закупівлю трьох тунельних ескалаторів висотою підйому 7 метрів для станції «Виставковий центр». Очікувана вартість цієї закупівлі - 22 464 тис. грн., визначена на підставі висновку вітчизняного виробника. Переможцем конкурсних торгів визнано офіційного представника виробника ТОВ «Промтрейд-М» з ціною конкурсної пропозиції 22 320 тис. грн. Компанія поставила ескалатори в повному обсязі. Відсутність порушень законодавства при проведенні процедури закупівлі підтверджено Державною фінансовою інспекцією України, яка здійснила ревізію господарсько-фінансової діяльності КП «Київський метрополітен» за період з 01.11.2010 до 21.10.2012.

Закупівлю апаратури пожежно-охоронної сигналізації для станцій «Іподром» та «Теремки» очікуваною вартістю 4,3 млн. грн. також проведено з додержанням вимог законів. У серпні 2012 року під час проведення відкритих торгів з 5 конкурсних пропозицій учасників із цінами від 2,8 млн. грн. до 4,3 млн. грн. найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію ТОВ «Аванкард» з ціною 3,8 млн. грн. Конкурсна пропозиція ТОВ «Центр протипожежних технологій» з ціною 2,8 млн. грн. була відхилена через невідповідність запропонованої апаратури 10 пунктам вимог технічної частини конкурсної документації і неспроможність виконувати весь комплекс необхідних функцій.

У липні 2012 року проведені відкриті конкурсні торги на закупівлю пристроїв електричних комплектних (обладнання телемеханіки сантехпристроїв) для станцій «Іподром» та «Теремки» очікуваною вартістю закупівлі 2 858 тис. грн. З 5 конкурсних пропозицій учасників торгів з цінами від 1 740 тис. грн. до 3 011 тис. грн. найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію ПП «Науково-виробниче підприємство «Промекс» з ціною пропозиції 2 013 тис. грн. Конкурсна пропозиція ПАТ «КОТС» з ціною пропозиції 1 738 тис. грн. була відхилена через невідповідність запропонованої апаратури 8 пунктам вимог технічної частини конкурсної документації і неспроможність виконувати весь перелік функцій. Усі вимоги законів України під час проведення процедури закупівлі дотримано.

Завищення вартості проектних робіт з будівництва ділянки від станції «Виставковий центр» до Одеської площі на 6,9 млн. грн. відсутнє в будь-яких перевірках і природа цього звинувачення взагалі не відома.

Комунальне підприємство «Київський метрополітен» у своїй діяльності суворо дотримується вимог чинного законодавства. Фахівці підприємства відповідально дбають про забезпечення безпеки пасажирських перевезень, тому при здійсненні закупівлі товарів і послуг ретельно, виважено й професійно оцінюють якість предметів закупівлі та їх відповідність технічним вимогам. Адже від цього залежить подальший результат роботи обладнання метрополітену, а отже – гарантія безпеки мільйонів пасажирів.

Аватара пользователя
Dream_On
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2682
Зарегистрирован: 15 сен 2008, 19:10
Откуда: Kiev

Сообщение Dream_On »

:offtopic:
Выводам проверяек верить не стоит, на работе КРУшники тоже пытались припаять нарушение, мол мы песок и щебень покупаем по завышенной цене, правда он не учел, что средняя цена у него была в тоннах, а у нас стоимость поставленной продукции в кубах. В итоге после обжалования акта проверки в суде, одного из проверяек выгнали с роботы.
Или как портал «Наши Гроши» бред печатает http://nashigroshi.org/2013/10/14/mened ... -miljoniv/
Читаем статью и комментарии к ней…
Так что может нарушений там таких баснословных и нету.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Змушені наголосити, що досудове розслідування в оприлюднених прокуратурою кримінальних провадженнях наразі триває, а отже висновки про нібито допущені посадовими особами КП «Київський метрополітен» порушення робити передчасно.
"Ах, я чем виноват?" — "Молчи! устал я слушать,
Досуг мне разбирать вины твои, щенок!
Ты виноват уж тем, что хочется мне кушать". —
Сказал и в темный лес Ягненка поволок.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Olive-li
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 18 май 2013, 15:55

Сообщение Olive-li »

http://slovoidilo.ua/uk/news/608/2013-1 ... itena.html

Сьогодні, 24 жовтня, кореспондент «Слово і Діло» побував на Дні відкритих дверей в київському метрополітені. На прикладі найновішої станції метро «Іподром» фахівці підприємства розповіли відвідувачам про особливості роботи касової зали, касирів і контролерів метрополітену, обіг засобів оплати проїзду, порядок обліку виручки, продемонстрували роботу пристроїв пасажирської автоматики тощо.

Ми дізналися, куди відвантажують проїзні жетони після потрапляння в автоматичні контрольні пункти, яка кількість жетонів знаходиться в обігу кожного дня, скільки пільговиків користується безкоштовним проїздом в метрополітені, побували по ту сторону віконця каси метрополітену.

Пристрої автоматичної плати за проїзд





Так, на станції «Іподром» знаходяться три типи пристроїв автоматичної плати за проїзд. Навіть найпростіші з них – валідатори, що працюють без видачі здачі та приймають купюри одного номіналу – можуть бути перепрограмовані на купюру іншого номіналу. Отож в разі зміни плати за проїзд дані валідатори можуть використовуватись і далі.

Автомати з обслуговування безконтактних карток оснащені історією обліку операцій, доступ до якої має старший касир станції. Всі дані автоматів, а також сума інкасованих коштів за кожну годину передаються на центральний сервер.

Найновішими пристроями автоматичної плати за проїзд є універсальні автомати, що реалізують продаж жетонів, поповнюють поїздки безконтактних карток, студентських проїзних квитків.

Контрольний пункт станції




Автоматичні контрольні пункти (АКП) проходу станції облаштовані лічильниками, завдяки яким ведеться точний облік потоку пасажирів та кількості пільговиків. Працівники станції знімають показники лічильників, роблять звіт про виручку, та передають його в спеціальну службу, яка веде облік по конкретній станції та метрополітену в цілому. Крім того, автоматичні пункти проходу контролюють кількість пасажирів, що скористалися карткою киянина.

На контрольному пункті є книга обліку жетонів, які були загублені або залишені пасажирами підземки, жетонів, які застрягли в АКП, неплатіжних жетонів тощо. Крім того, на станції встановлені камери відеоспостереження, які фіксують проходження пасажирів та роботу працівників станції.

Загалом для нормальної роботи метрополітену в обігу має знаходитись не менше 2 млн. жетонів, кожного місяця до 2 тис. жетонів виходять з обігу. У випадку відсутності необхідної кількості жетонів, працівники касової зали частіше проводять відвантаження жетонів.

Лічильники АКП знаходяться на обліку податкової служби. Вони окремо обраховують кількість жетонів, кількість проїзних та кількість карток киянина, якими скористалися пасажири для проходження АКП. Фахівці також повідомили, що незабаром на пунктах проходження будуть встановлені модеми, завдяки яким дані з лічильника будуть автоматично передаватись на сервер податкової служби. Стерти або прибрати дані з лічильника неможливо. Дані з лічильників обов’язково звіряються з даними, що записані в реєстраційних книгах каси.

На запитання кореспондента «Слово і Діло», чи часто підземка зіштовхується з проблемою так званих «зайців», працівники повідомили нам, що такі ситуації часто трапляються лише під час проведення масових заходів, зокрема, під час проведення футбольних матчів. В таких випадках підземка користується послугами представників воєнізованої охорони.

Облік виручки




Після відвантаження та зняття показників лічильника працівник станції повертається до касового кабінету, де вони перераховуються спеціальним апаратом. Після завершення обліковування вивантажених жетонів та складання звіту виручку з каси передають інкасаторам, які відвозять її до банку «Хрещатик», і кошти переходять на поточний рахунок метрополітену.

Працівники метрополітену побажали, щоб вся виручка метрополітену надходила на його особистий рахунок, адже саме вони знайдуть їй найвдаліше застосування – ремонт колій, заміна ескалаторів, виплата заробітних плат тощо.

(Нагадаємо, що функції з адаптації обладнання метрополітену для реалізації проекту «Електронний квиток» планують передати приватному оператору, який буде отримувати відсоток від виручки. До того ж, підприємство отримує лише 15% коштів від розміщення реклами в підземці).

Отож система контролю за роботою касирів та касової зали в київському метрополітені настільки жорстка, що важко уявити будь-які зловживання в даній сфері. Автоматизовані пристрої метрополітену чітко вираховують кількість пасажирів, що проїхали підземкою, кількість пільговиків та виручені кошти.

Жетони vs картки

На запитання кореспондента «Слово і Діло» про те, які ж засоби плати за проїзд в метрополітені є найбільш популярними – жетони чи безконтактні картки – працівники повідомили нам, що жетонами досі користуються 68% пасажирів метрополітену, 32% - користуються проїзними квитками.

Соціальна сторона питання

За словами фахівців метрополітену, близько 30% пасажирів метрополітену – це пільгові категорії населення. В 2012 році пільговики склали 29,5% від загальної кількості пасажирів, тобто 131 млн. осіб минулого року підземка перевезла безкоштовно. За добу перевозиться в середньому 326 тис. пільговиків. Кожного року кількість категорій пільговиків, які користуються безкоштовним проїздом в підземці, лише збільшується.

Загалом підземка обслуговує безкоштовно близько 40 категорій пільговиків. До них відносяться всі пенсіонери та інваліди Києва, багатодітні сім’ї, особи, що доглядають за інвалідами, соціальні працівники, патронажні сестри, дільничні лікарі та багато інших. Безкоштовним проїздом в київському метро користуються не лише кияни, але й жителі інших міст України, які підпадають під дію відповідних нормативних актів.

Ремарка від проекту «Слово і Діло»


В цілому кореспондент «Слово і Діло» був вражений рівнем захисту та безпеки коштів, що сплачують пасажири за проїзд в підземці.

На відміну від інших видів муніципального транспорту (автобус, тролейбус, трамвай), тут практично повністю нівельований так званий інститут «зайців», від якого страждає наземний транспорт. Завдяки високому ступеню захисту та контролю з процесу касових зборів усунуто «людський фактор», ведеться точний облік соціального навантаження, яке несе на собі підземка. Ми не побачили жодних причин, які б заважали перетворити метрополітен з дотаційного на прибуткове підприємство, адже потрібно лише вирахувати «чесний» тариф на проїзд в метро.

Підкреслимо, що підземка несе на собі навантаження реальної, а не номінальної кількості жителів столиці.

В світлі повідомлень київських керманичів про значне підняття вартості проїзду в метрополітені та введення єдиного квитка на проїзд будь-яким видом муніципального транспорту, виникає купа запитань:

- чи стане метрополітен прибутковим видом транспорту, якщо буде введено економічно обґрунтовані тарифи на проїзд, адже залишиться така ж велика кількість пільговиків? Чи не буде внесено компенсацію за безкоштовний проїзд пільговиків в тарифи для простих пасажирів?

- Чи буде й далі збільшуватись кількість пільговиків, що користуються послугами підземки безкоштовно (нагадаємо, що міська влада має намір видати картку киянина абсолютно всім жителям міста)?

- Чи буде обмежено користування пільгами на проїзд в підземці для некиян, враховуючи заяву голови КМДА Олександра Попова, який планує зробити вартість проїзду для некиян дорожчою, ніж для киян?

- Чи буде враховано в такому випадку інтереси людей, які проживають і працюють в Києві, однак зареєстровані в інших містах України?

- Яким чином обрахувати вартість єдиного квитка, про який так часто говориться останнім часом, якщо наземний транспорт не має відомостей про кількість пасажирів, що ним користуються, кількість перевезених пільговиків тощо?

Поки на наземному транспорті не з’являться сучасні прилади обліку пасажирів та плати за проїзд, говорити про обрахування реальної вартості проїзду на ньому не доводиться! Слід підкреслити, що встановлення комплексу обладнання обліку пасажирів в наземному пасажирському транспорті знаходиться лише в планах чиновників, а єдиний квиток обіцяють запровадити вже з 1 січня 2014 року.

Отже, запитань більше, ніж відповідей, і, як нам здалося, у працівників метрополітену цих запитань також дуже багато.


Від імені простих пасажирів підземки хочеться сказати, що ми не проти платити за проїзд в метрополітені більше - він і справді коштує дорожче, ніж дві гривні. Однак хочеться, щоб після підвищення тарифів кошти використовувались конкретно для оновлення рухомого складу метрополітену, ремонту колій, будівництва нових станцій, покращення соціальних гарантій для працівників підземки тощо.

Саме цей вид транспорту є життєво необхідним для столиці, його функціонування впливає майже на кожного мешканця міста. КП «Київський метрополітен» має всі умови, щоб стати одним з найприбутковіших підприємств міста.

Наостанок зазначимо, що лише вісім місяців тому перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко стверджував, що міська влада не буде підвищувати вартість проїзду в київському метрополітені, як і тарифи наземного муніципального транспорту. Такі ж обіцянки давав інший київський керманич - Руслан Крамаренко.
Чему быть, того не миновать)

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

О, подтянулась машина пропаганды метро. Не то что бы ей тягаться с машиной пропаганды КМДА, но все равно забавно наблюдать.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Olive-li
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 18 май 2013, 15:55

Сообщение Olive-li »

Если бы мне разрешили пропогандировать метрополитен, я бы Вам ТАКОГО рассказала))) и по ходу в статье описана не полная састема учета и контроля
Чему быть, того не миновать)

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Если бы мне разрешили пропогандировать метрополитен, я бы Вам ТАКОГО рассказала
А кто запрещает?
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Olive-li
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 18 май 2013, 15:55

Сообщение Olive-li »

СОВЕСТЬ (в лице моего непосредственного начальника)

http://www.metro.kiev.ua/node/3859

24 жовтня 2013 року Київський метрополітен вкотре відкрив двері для людей, охочих ознайомитись із роботою підприємства з середини. До участі в заході запрошувались кияни й гості міста, представники громадських і політичних організацій, а також представники ЗМІ.

Фахівці підприємства провели три екскурсії в касовій залі та касі станції «Іподром» – з огляду на обмежений простір гостей було розподілено на групи.

Відвідувачам розповіли цікаві історичні факти про роботу метрополітену та еволюцію засобів оплати проїзду, а також про обсяги пасажирських перевезень та сьогодення структурного підрозділу «Комерційна служба» – особливості роботи інспекторів, старших касирів, касирів, контролерів. Втім основну увагу екскурсантів звернули на роботу пристроїв пасажирської автоматики. Учасники заходу на власні очі побачили «нутрощі» тієї техніки, якою щодня користуються, спускаючись в метро. Екскурсоводи детально продемонстрували кожен елемент системи суворого контролю за обігом жетонів, використанням безконтактних карток, збором та обліком виручки.

Родзинкою Дня відкритих дверей стала демонстрація процесу вивантаження та підрахунку жетонів, що здійснюються щоночі після закриття станцій метро.

Учасники мали нагоду також побувати за лаштунками каси. Там побачили роботу касира, автоматизоване робоче місце старшого касира, де фіксуються усі дані про роботу пристроїв пасажирської автоматики, систему відеонагляду, місця зберігання матеріальних цінностей.

Екскурсія супроводжувалась розповідями різних спеціалістів, тож гості отримали вичерпну різнопланову інформацію і відповіді на свої запитання, а головне – збагнули, що нинішня система збору та обліку виручки й засобів оплати проїзду має суворий багатоступеневий контроль, що унеможливлює здійснення будь-яких махінацій.

Нагадаємо, День відкритих дверей у комунальному підприємстві «Київський метрополітен» проводиться щоквартально. Щоб вчасно зареєструватися для участі в наступному заході, стежте за новинами на нашому сайті та анонсами ЗМІ.
Чему быть, того не миновать)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Топ-5 самых грязных и заставленных лотками выходов из киевской подземки

Мнением делятся директор киевского департамента благоустройства Сергей Садовой, активист движения «Сохраним старый Киев» Игорь Луценко и глава «Институт города» Александр Сергиенко.

Игорь Луценко уверен: самая ужасная ситуация на Подоле. Здесь очень мало парков и скверов, зато киосков – тьма. «А возле станции метро „Лукьяновкая“ ситуацию усугубляет проблема градостроительного проектирования: плохая транспортная развязка, неудачно размещенный торговый центр», – возмущен активист.

Бороться с киосками Луценко предлагает с помощью современных технологий. «Необходимо создать электронный реестр этих торговых точек. Выкладывать там адрес ларька, указывать сумму налога, которую владелец платит в бюджет. Если ставка низкая, то жители могут выступить против такого ларька», – поясняет свою идею активист.

Александр Сергиенко считает одной из самых грязных территорию у станции метро «Льва Толстого». Избавиться от киосков, по его мнению, поможет кассовый аппарат: «Если бы в Киеве сделали эффективной работу контролирующих органов и везде поставили кассовые аппараты, это было бы решением беды с уличной торговлей».

Сергей Садовой жалуется «Взгляду», что инспекторы регулярно работают «в полях», но торговцы киосков придумали, как избавиться от контролеров: «Они судятся друг с другом за право собственности на торговую точку. А пока идут судебные разбирательства, мы не имеем права ничего сносить. В общей сложности в судах сейчас более 500 точек продаж».

Станция метро «Золотые ворота»

Возле входа в метро прогуливаются два милиционера: минуют киоски с шаурмой, две палатки с фруктами (одна из которых стоит поперек дороги), переполненные урны – и подходят к бабушке, которая продает товары для травли паразитов.

– Здрасьте, бабушка, – говорит один из них.
– Ой, мальчики, не волнуйтесь – две минутки, и меня здесь не будет, – наученная горьким опытом бабушка начинает сворачивать товар.
– Давайте только быстренько, – отвечает милиционер. На наш вопрос о том, почему к уродующим город киоскам и палаткам никаких вопросов не возникает, милиционеры парируют: «У них есть разрешения». И, переступая через пустые стаканчики, идут дальше.

Торговые палатки – 6 шт.
Фастфуды на колесах – 8 шт.
Автокофейни – 2 шт.

Станция метро «Контрактовая площадь»

За последнее время ситуация с благоустройством площади чуть улучшилась. Сейчас возле выхода из метро к памятнику Сковороде установили ряд стационарных киосков, они сделаны в одном стиле, декорированы фонариками и смотрятся достаточно пристойно. Тем не менее на площади до сих пор хватает палаток с пирожками, столиков с карточками пополнения счета, а по центру под дешевым рекламным тентом гордо стоит «наливайка».

«Я не против киосков, где можно купить проездные документы, газеты, карточки пополнения счета, воду. Но здесь совершенно ни к чему продажа пива, – говорит „Взгляду“ преподаватель Киево-Могилянской академии Александр Надтока. – И насчет уличной еды – я категорически против. Это просто опасно есть».

Киоски – 15 шт.
Торговые палатки – 3 шт.
Фастфуды на колесах – 1 шт.
Автокофейни – 1 шт.
Рюмочные – 1 шт.
Точки пополнения счета – 1 шт.

Станция метро «Политехнический институт»

Эта территория оказалась одной из самых захламленных в центральных районах Киева. Возле выхода из метро корреспондент «Взгляда» насчитала более 30 торговых точек. Но – удивительное рядом – большинство прохожих уверены, что киоски не мешают и даже нужны здесь. «Рядом два университета – огромный студенческий городок политеха и медицинский. Нам, студентам, надо где-то питаться. Понятно, что это еда вредная, но другого выхода у нас зачастую нет – приличного и недорогого общепита рядом не знаю», – рассказывает студентка Медуниверситета им. Богомольца Людмила Космина.

Пенсионер Евгений Борисович тоже уверен, что киоски имеют право на жизнь, ведь это рабочие места: «Людям же надо где-то работать! Так что ничего страшного, пусть стоят».

Киоски – 18 шт.
Торговые палатки – 2 шт.
Фастфуды на колесах – 7 шт.
Автокофейни – 2 шт.
Рюмочные – 1 шт.
Точки пополнения счета – 2 шт.

Станция метро «Лукьяновская»

У входа в метро торговля идет полным ходом – стоят семь киосков с сосисками в лаваше и шаурмой, два цветочных ларька, тут же женщина средних лет торгует с рук брюками украинского производства. Менеджер агентства подарков Татьяна Мельник знает это место не понаслышке – каждый день едет этой дорогой на работу.

«Чтобы дойти до остановки 18-го троллейбуса, мне надо перескочить через кольцо бабок, которые продают что попало, прорвать блокаду столиков с карточками пополнения счета, а после преодолеть ряд МАФов с шаурмой», – жалуется Татьяна.

Настоящий апокалипсис, по словам девушки, начинается тут во время дождя. Из-за того что ливневые стоки забиты мусором, оставленным торговцами, по всей Лукьяновке текут потоки грязной воды, иногда ее бывает и по щиколотку.

Киоски – 7 шт.
Торговые палатки – 2 шт.
Фастфуды на колесах – 4 шт.
Точки пополнения счета – 1 шт.

Станция метро «Льва Толстого»

Лейда Янсен даже не хочет смотреть на площадь Льва Толстого – в ее молодости это было чистое, просторное место, где можно было прогуливаться. Сейчас женщина, приехавшая в украинскую столицу из родного Таллинна, чтобы помочь больной подруге, ужасается окружающей обстановке – повсюду грязь и засилье киосков. «Валяются стаканчики, бумажки, весь тротуар заплеван. Центр города превратили в помойку. Честно говоря, пройти противно», – возмущена Лейда.

Не согласиться с ней нельзя. Площадь Льва Толстого облюбовали владельцы киосков и автокофеен: их на маленькой площадке возле остановки 14 штук. А на выходе из метро любят сидеть бомжи – и запах вокруг соответствующий.

Киоски – 1 шт.
Торговые палатки – 5 шт.
Фастфуды на колесах – 4 шт.
Автокофейни– 3 шт.
Точки пополнения счета – 1 шт.
http://infokiev.com.ua/index.php?option ... temid=2541
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
post-factum
Машинист
Машинист
Сообщения: 517
Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
Откуда: Česko
Контактная информация:

Сообщение post-factum »

«Святошин», звісно, не в центрі, але там набагато брудніше, ніж біля вказаних станцій разом узятих. Особливо гарно на зупинці 41-го тролейбуса — просто величезний смітник.
Dies iræ, dies illa, solvet sæclum in favilla.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

ИМХО, Золотые ворота хоть и проблемные, но в топ таки надо было Святошино, да и АКМ чудесен
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

Ребята за центр города не выезжали, не видели Черниговскую, Дарницу, Левобережку, да и многие другие станции тоже.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

В случае снежного коллапса в Киеве работу метро будут продлевать

В случае снежного коллапса зимой киевский метрополитен будет работать дольше, чем обычно. Об этом на пресс-конференции в понедельник, 11 ноября, заявил председатель Государственной службы по чрезвычайным ситуациям Михаил Болотских.
«В случае возникновения проблем со снежными заносами работа метрополитена будет увеличена на необходимое количество времени», – сказал г-н Болотских.
По его словам, о времени работы метрополитена оповестят сразу после того, как будет зафиксирована чрезвычайная ситуация.
В то же время Михаил Болотских не подтвердил, что метро будет работать круглосуточно. Объяснил это тем, что согласно техническим нормам метро нужно останавливать как минимум на три часа в сутки.

Как сообщал НБН, в конце марта 2013 года в Киеве была крайне сложная дорожная ситуация, вызванная последствиями непогоды и сильных снегопадов. Так, в течение нескольких дней пробки на автомобильных дорогах столицы достигали максимальных 10 баллов.
Из-за этого в Киеве была объявлена чрезвычайная ситуация.
http://nbnews.com.ua/ru/news/104907/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

хи-хи, как обычно)

1) - гидрометцентр отменили и расстреляли, чтобы вводить что-то ДО появления проблемы, а не "после того, как"?
2) - о киевавтодоре ни слова
3) - кто этот Болотских для КМ? директор? хозяин? главный начальник? особист? да никто. так что пока они "после того, как" напишут в КГГА, те напишут бумагу в КМ, КМ согласует все со своими службами и т.д. - снегопад уже кончится.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

1) - гидрометцентр не отменили, но вдруг выпадет на сантиметр меньше, чем положено для ЧП? А потом придётся ночью метро гонять, т.к. "обещали".

2) - о киевавтодоре - не знаю, как в этот зимний сезон, а 2012/2013 вообще не замечал их машинок. Вот до этого лет 5 - каждые полчаса в снегопад.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить