Страница 297 из 375

Добавлено: 10 окт 2011, 23:51
vadik
Це як про дарену коняку. В Лейпцигу більш за все Tatra T4Д розповсюджена, з НДРівських часів.

І вузька колія, звичайно.

Добавлено: 11 окт 2011, 00:00
Misha
Там не узкая колея, а европейская, это во-первых.
Любые немецкие трамваи будут сравнимы по качеству и долговечности (или даже выше) с киевскими кобрами. Стоить будут точно намного дешевле.

Добавлено: 11 окт 2011, 00:03
vadik
Тоді вже, по-перше, стандартна, а не європейська.

А про те, що дешевше вийде, згодний.

Добавлено: 11 окт 2011, 07:52
XAN
vadik писал(а):Це як про дарену коняку. В Лейпцигу більш за все Tatra T4Д розповсюджена, з НДРівських часів.

І вузька колія, звичайно.
Там звичайна колія - http://transphoto.ru/photo/419065/
А ось габарит вузький. Тобто прохід вужчий сантиметр на 20, та з високих платформ (як на першому СТ) буде проміжок сантиметрів 10, що після міської електрички ніхто і не помітить.

Добавлено: 11 окт 2011, 08:15
vadik
Інтернет каже, що в Лейпцигу колія 1458 мм завширшки, тобто нестандартна.

До речі, в тому ж інтернеті прочитав, що Лейпциг слов’янськими мовами Липськ.

Добавлено: 11 окт 2011, 08:21
XAN
vadik писал(а):Нове—Інтернет каже, що в Лейпцигу колія 1458 мм завширшки, тобто нестандартна.
Ну так це нормально. Потрібно буде замінити лише вісі, оскільки візки уже "широкі", як в Києві, на відміну від міст з метровою чи 1 067 мм колією, де візки спеціальні, з силовими елементами, винесеними назовні.

Добавлено: 11 окт 2011, 08:27
AMY
в Лейпцигу колія 1458 мм завширшки, тобто нестандартна
Неважно, всё равно два раза бегать перешивать тележки.
прохід вужчий сантиметр на 20, та з високих платформ (як на першому СТ) буде проміжок сантиметрів 10
1. На 30 см (2500-2200 мм).
2. 15 см. Но платформы всё равно переделывать

Добавлено: 11 окт 2011, 08:50
vadik
Це будуть платформи спеціально під липський трамвай нетрадиційних габаритів?

Тоді треба і про недалеке щасливе майбутнє подумати, коли ШТ2 на південь за Осокорки протягнуть, це ж їх більше буде треба.

Добавлено: 11 окт 2011, 08:56
XAN
vadik писал(а):Це будуть платформи спеціально під липський трамвай нетрадиційних габаритів?

Тоді треба і про недалеке щасливе майбутнє подумати, коли ШТ2 на південь за Осокорки протягнуть, це ж їх більше буде треба.
Ні, наскільки я пам'ятаю на СТ2 взагалі низькі платформи, тобто нижче першої сходинки, тому різниці там не буде.

Добавлено: 11 окт 2011, 09:27
AMY
липський трамвай нетрадиційних габаритів
Габариты там стандартные, но не для Киева

Добавлено: 11 окт 2011, 10:15
Valery36
По ходу - Лейпциг планирует избавиться от "металолома", тоесть убивает 2-х зайцев.
1 отпадает необходимость утилизировать старые вагоны, а в европе с этим строго!!
2. "помогает" городу побратиму....
Да и наши трмвайных дел мастера лапу погреют...
Сори за ОФТОП

Добавлено: 11 окт 2011, 10:55
Demianenko
Помнится когда с автобусами проблемы были закупили тоже Б/У из эвропы, сколько там они нам послужили? 5лет?! Вот и тут точно та история…

Добавлено: 11 окт 2011, 10:59
TANK
5 лет без единого толкового сервисного обслуживания, прошу заметить, ибо никто к сканиям близко не подходил. а к официалам как всегда "денег нет"....

Добавлено: 11 окт 2011, 11:04
sirrosh
Вон те Vanttool 76-го года выпуска имеются в виду? Их не "закупили", а на свалке подобрали ;)

Хотя, думаю, здесь будет то же самое: купят 20-летних татр в прекрасном состоянии и укондомят их за пол-года (на обслуживание традиционно денег не выдают, с них хлопотно пилить).

Добавлено: 11 окт 2011, 11:22
Valery36
Небольшой обзор Лейбцигских трамов
http://tramnn.narod.ru/leipzig/story.html