Страница 4 из 24

Добавлено: 12 сен 2013, 23:24
Maksym
В остальных районах происходит замена трубопроводов, поэтому асфальт класть пока некуда - проезды превращены в траншеи.

Добавлено: 13 сен 2013, 09:38
TANK
а летом, во время отключений, они чем занимались? вот уроды. И автодор уроды - целый один дворовой проезд подчинили за наш же счет - им памятник поставить?

Добавлено: 13 сен 2013, 13:02
Maksym
А летом они не отключали. Зато сейчас отключили на 2 месяца сразу. похоже трубы стало некуда девать и нашли новых покупателей. Хоть бы до снега поменяли да закопали, а то ж отопление даже не по чему подать будет.

Добавлено: 13 сен 2013, 13:31
TANK
это где они не отключали? Пр. победы 20 и рядом - с начала лета. частично не зарыто до сих пор.

Добавлено: 13 сен 2013, 13:39
Maksym
Куреневка, разрыли в августе, обещали зарыть до 30 сентября...

Добавлено: 13 сен 2013, 15:25
TANK
т.е. двор на проспекте закопают после куреневки, если с сентября по декабрь не прийдется делать троещину)) конгениально)

Добавлено: 14 сен 2013, 01:18
Ghost
TANK писал(а):это где они не отключали? Пр. победы 20 и рядом - с начала лета. частично не зарыто до сих пор.
Може і не зарито, але в будинку № 20 гаряча вода з липня є. А закопувати їм ніколи, мабуть. Хоча і роботи активної ніде наче не видно.

Добавлено: 14 сен 2013, 16:40
TANK
воду включили, да, а зарыть? или опять по райкину - к рукавам претензии есть?

Добавлено: 25 ноя 2013, 17:55
Бодрый
Генеральний директор КК «Київавтодор» Петро Береговий візьме участь у «прямій лінії» Контактного центру

У вівторок, 26 листопада 2013 року, завітає до Контактного центру міста Києва, щоб поспілкуватися з мешканцями міста.
Спілкування відбудеться у рамках спецпроекту «Прямий зв’язок з київською міською владою», створеного Контактним центром за підтримки КМДА.
Кожен, хто бажає, зможе отримати відповіді з перших вуст. Зокрема, на обговорення будуть винесені наступні проблемні питання:

технічний стан підземних і надземних пішохідних переходів, проїжджих частин вулиць та тротуарів, а також мостів та шляхопроводів;
санітарний стан проїжджих частин;
відсутність каналізаційних люків та решіток на проїжджих частинах;
нанесення дорожньої розмітки;
облаштування велосипедних доріжок;
стан зливових систем проїжджих частин та тротуарів;
асфальтування та ремонт доріг прибудинкової території;
встановлення сигнальних стовпчиків, бар’єрних огороджень,бордюрів;
аварійний стан пішохідних доріжок, сходів з бетону, гравію;
освітлення підземних переходів;
санітарний стан балансових підземних пішохідних переходів;
облаштування наземних пішохідних переходів;
технічний стан надземних пішохідних переходів;
підземні пішохідні переходи по лінії швидкісного трамвая;
реконструкція та будівництво доріг і автострад;
будівництво мостів, естакад, тунелів, підземних пішохідних переходів;
санітарний стан мостів, шляхопроводів та надземних переходів та ін.
Зауважимо, що поставити запитання мешканці зможуть завчасно, направивши їх на електронну скриньку: info@1551.gov.ua.
Дзвінки від киян та гостей міста прийматимуть за номером: «15-51» з 12:00 до 13:00. «Онлайн»-трансляція відбудеться на офіційному сайті Контактного центру міста Києва (www.1551.gov.ua).

Звертаємо вашу увагу, що, через обмежену тривалість «прямої лінії», на жаль, не всі звернення надіслані завчасно можуть бути зачитані та опрацьовані у рамках прямого ефіру. Проте, запевняємо Вас, що кожне звернення буде надіслане до виконавців за належністю. Для цього при направлені електронних листів просимо вас зазначити прізвище, ім´я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Добавлено: 08 мар 2014, 16:21
DFAW
По сообщениям из нескольких проектных организаций автодор полностью остановил все проектные работы

Добавлено: 08 мар 2014, 16:22
Анатолий
DFAW писал(а):По сообщениям из нескольких проектных организаций автодор полностью остановил все проектные работы
Что и следовало ожидать...

Добавлено: 11 мар 2014, 01:19
Egor
Ну объективно, это совершенно логично - прямо сейчас.

Добавлено: 22 май 2014, 16:02
Rider
Комунальну корпорацію «Київавтодор» очолив Володимир Жуков

Голова КМДА Володимир Бондаренко представив колективу комунальної корпорації «Київавтодор» нового генерального директора. Петра Берегового на цій посаді замінив Володимир Жуков, який очолював корпорацію в період з 1998 року до 2007 року.

Петро Береговий зайняв посаду першого заступника генерального директора корпорації. Представники столичної влади подякували колишньому гендиректору за відповідальність та професійне виконання обов’язків у надзвичайно непростий для всієї країни час.

Під час зустрічі з колективом корпорації Володимир Бондаренко зупинився на проблемних моментах, які існують у дорожній галузі міста. Зокрема, він зауважив, що сьогодні столична дорожня мережа є неефективною і потребує змін. Існують проблеми з якістю робіт, їх фінансуванням тощо. Очільник КМДА підкреслив, що його бачення шляхів вирішення цих проблем співпадає із баченнями нового керівника корпорації та побажав йому успіхів на займаній посаді.

«Я повертаюсь у корпорацію не заради регалій. Моя мета: відновити потужність дорожньої галузі у нашому місті. Для цього докладу максимум зусиль», – наголосив Володимир Жуков.

http://kievcity.gov.ua/news/14798.html

Добавлено: 22 май 2014, 16:07
TANK
люстрировали....

Добавлено: 22 май 2014, 21:32
KKS
неефективність то вже десяте - ви спочатку поточну мережу зробіть нормальною. Травень завершився майже, а розмітки ніде нової немає. В поворотах типу Скляренко біля фрідома - подвійної взагалі немає.