Страница 4 из 11
Добавлено: 28 янв 2015, 20:26
VOVA_H
Я вибачаюсь, але мені здається що підпис до 12 фото:
12. Так рождается набрызгбетон. В момент напыления раствора в воздухе летают тучи мелкой цементной пыли и одежда с фотоаппаратом быстро покрываются тонким серым налетом.
трішки не зовсім корректний - "набрызгбетон" здається називається торкет.
Добавлено: 28 янв 2015, 20:48
tov_tob
По-научному "торкрет", да.
В обиходе "набрызг".
Это как "заливать" и "укладывать" бетон. Правильно "укладывать", но почти никто с этим не заморачивается.
Ну вот и я решил разок смухлевать

Добавлено: 28 янв 2015, 21:40
VOVA_H
tov_tob писал(а):По-научному "торкрет", да.
В обиходе "набрызг".
Это как "заливать" и "укладывать" бетон. Правильно "укладывать", но почти никто с этим не заморачивается.
Ну вот и я решил разок смухлевать

В дужках можна і правильну назву вказати - люди подумають "майже дисертація")))
Добавлено: 28 янв 2015, 21:50
Юрик
А на фиг мне ваша правильная "назва", если я в этом не спец и должен голову ломать что оно такое за действие и гуглить (при том что "правильное слово" не нашенское, в отличии от того же - "заливать" и "укладывать" бетон).
Добавлено: 28 янв 2015, 22:20
VOVA_H
Юрик писал(а):А на фиг мне ваша правильная "назва", если я в этом не спец и должен голову ломать что оно такое за действие и гуглить (при том что "правильное слово" не нашенское, в отличии от того же - "заливать" и "укладывать" бетон).
Так я й сказав "в дужках" - для загального розвитку, а то дехто до цьго часу думеє що педофіл це вчитель.
Добавлено: 07 мар 2015, 11:27
euhome
Будівельники нового Бескидського тунелю подолали відмітку в один кілометр
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244277216
07.03.2015 | 09:41
ЛЬВІВСЬКА ОДА
На межі Львівської та Закарпатської областей, на перегоні Бескид-Скотарське, тривають роботи із будівництва нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю. Будівельники вже подолали відмітку один кілометр. Це більше половини довжини тунелю, який з'єднає Закарпаття зі Львівщиною.
Будівництво другого за довжиною залізничного тунелю в Україні відвідав голова Львівської ОДА Олег Синютка. Керівник області оглянув об’єкт, ознайомився з інфраструктурою та перебігом робіт із проходки тунелю.
Зазначимо, що роботи із будівництва нового Бескидського тунелю почалися у жовтні 2013 року та планується завершити у І кварталі 2017 року. Він повинен повністю замінити діючий одноколійний тунель, який вичерпав свій експлуатаційний ресурс.
За словами голови ОДА, для України такий масштабний будівельний проект має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозять вантажі до західного кордону країни, а також значну частину транзитних товарів до Європи. «Після будівництва нового двоколійного тунелю збільшаться його пропускна спроможність та швидкість проходження потягів – з 40 до 60 км/год.», - додав він.
Олег Синютка зазначив, що вартість робіт складає 103 млн. євро та фінансується за кошти Європейського банку реконструкції і розвитку, а також кошти Львівської залізниці – 600 млн. грн.
У коментарі журналістам очільник Львівщини також зазначив, що під час будівництва нового тунелю використовуються матеріали вітчизняного виробництва, зокрема підприємств зі Львівщини. «Це дає нові робочі місця не лише працівникам цього об’єкту, а й забезпечує роботою наші місцеві підприємства. Адже більшість матеріалів, що використовуються тут, вироблені на території Львівської області», - додав він.
Довідково
Довжина нового тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Будується він на відстані 30 метрів від існуючого.
Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта.
Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.
Добавлено: 14 апр 2015, 17:52
VOVA_H
Вже прокопали 1116м.
Добавлено: 10 сен 2015, 19:10
VOVA_H
На даний момент вже пройшли 1505м., залишилось 260м.. По середній швидкості виходить що десь під новий рік мають перший захід пройти повністю.
Добавлено: 10 сен 2015, 19:14
TANK
главное, чтобы им это не поставили "в план к 2016 годовщине великого октябрского рождества христова", блин..
Добавлено: 10 сен 2015, 20:50
VOVA_H
TANK писал(а):главное, чтобы им это не поставили "в план к 2016 годовщине великого октябрского рождества христова", блин..
Та ні - план відкриття - 1 квартал 2017р., я просто прикинув середню швидкість проходки і час до нового року та відстань що залишилась.
Добавлено: 10 сен 2015, 21:15
tov_tob
По-моему у них по графику завершение проходки калотты как раз значилось до конца 2015 г.
Добавлено: 10 сен 2015, 21:25
VOVA_H
tov_tob писал(а):По-моему у них по графику завершение проходки калотты как раз значилось до конца 2015 г.
Ну вони пишуть шо все йде по плану, прикидки показують що десь під новий рік мають пройти: "план по валу - вал по плану"))
Добавлено: 20 ноя 2015, 09:22
Alexeyka
Бескидський тунель добудують до кінця року
Про завершення будівництва тунелю у Бескиді повідомили сьогодні на прес-конференції представники спілки залізничників України.
Бескидський тунель знаходиться на межі львівської області та закарпатської областей, зі сторони Закарпаття це станція Скотарське на Воловеччині. Це другий найбільший в Україні за протяжністю тунель - майже 2 км, і водночас один із найстаріших.
Після закінчення будівництва тунель буде складатися з двох колій, завдяки чому поїздам не доведеться чекати своєї черги, аби проїхати, тобто збільшиться пропускна спроможність потягів, у першу чергу вантажних.
Як повідомили на прес-конференції, залишилося добудувати близько 150 метрів тунелю, а будівничі роботи мають завершитися до кінця цього року.
Наступного тижня для закарпатських журналістів буде організований виїзд до тунелю і будуть представлені результати понад річної роботи.
Добавлено: 20 ноя 2015, 17:37
VOVA_H
Якби цих представників "спілки залізничників України" разом з тими хто цю "новину" на сайті викладав (разом з фотографією метрошного тунелю) переробити на консерви для тварин то може якась мінімальна кокисть з них би була, бо на органи вони не годяться - дефективні, або тільки працівників сайту якщо вони новину виссали з пальця.
А так до нового року мають тільки пройти тільки в один прохід (на половину висоти) з чорновим бетонуванням склепіння. Потім буде другий прохід і доведення всього комплексу до розуму, десь майже за два роки.
Кращеб ті писаки колорадських жуків вирощували - тоді жуки роки за 2-3 всі повиздихували.
Добавлено: 23 ноя 2015, 12:25
DFAW
VOVA_H, спасибо, поржал, но прошу сдерживаться
