Страница 4 из 6
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 05 сен 2018, 17:42
Rider
Нет, не реанимация, остановка находится возле регулируемого пешеходного перехода.
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 14 окт 2021, 10:26
Rider
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 19 окт 2024, 13:39
Rider
Орієнтовно до кінця листопада поточного року закритий маршрут 16К через ремонт підземного переходу на З.Гайдай та пов'язаний з ним демонтаж рейок

Оболонський трамвай
Добавлено: 22 окт 2024, 21:47
Бодрый
Rider писал(а): ↑19 окт 2024, 13:39
Орієнтовно до кінця листопада поточного року закритий маршрут 16К через ремонт підземного переходу на З.Гайдай та пов'язаний з ним демонтаж рейок
22 жовтня 2024 р.
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 24 окт 2024, 13:14
Rider
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 29 окт 2024, 23:08
Rider
Думки про нескінчену тупість та нераціональність комунальників
В "Київпастрансі" знають, що більше місяця не буде курсувати трамвай. Є цілком логічним використати це вікно можливостей для ремонту/заміни рейок хоча б в тих критичних місцях, де водії трамваїв змушені зменшувати швидкість до 7-8 км/год або навіть сходять з рейок, але ж ні - вперто до останнього чекатимуть відкриття руху, щоб знову перекривати, коли трапиться серйозна халепа взимку.
А місця халепи там неозброєним оком помітні, не кажучи вже про результати фотозйомки.
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 30 окт 2024, 09:29
TANK
а кто чинить будет? оболонское депо второй год кирилловскую доделать не может, а других работяг там нет.
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 30 окт 2024, 16:47
Rider
Тут масштабы совершенно другие, своевременная замена (4-5 дней максимум) в самых плохоньких позволит избежать даже таких проблем, как в прошлом году, когда на одном и том же месте трамваи банально застревали и сбивались в кучу (8 единиц подряд).
Предотвратить проще, чем разгребать. Но... "это же не наш метод" (с)
Над переходом активно работают

Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 30 окт 2024, 17:02
TANK
ну пусть позовут железнодорожников...
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 31 окт 2024, 14:33
Rider
Для начала необходимо, чтобы появилось желание что-то делать, тогда и будет поиск решений, но в комм./гос. болоте это практически нереально
На перекрытии перехода уже связали арматуру, могут скоро начать заливать
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 31 окт 2024, 18:24
ЛиС
TANK писал(а): ↑30 окт 2024, 17:02
ну пусть позовут железнодорожников...
Я вже колись шуткував, що звичайній мехколоні з ПЧ той шматок на Хоткевича, що вони рік длубали, на два тижні максимум. Це якщо повністю вручну все робити.
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 31 окт 2024, 20:14
TANK
а еще и рельсы легче, да))
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 01 ноя 2024, 11:28
Rider
Rider писал(а): ↑31 окт 2024, 14:33
На перекрытии перехода уже связали арматуру, могут скоро начать заливать

Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 02 ноя 2024, 11:39
Klovsky
Rider писал(а): ↑29 окт 2024, 23:08
використати це вікно можливостей для ремонту/заміни рейок хоча б в тих критичних місцях, де водії трамваїв змушені зменшувати швидкість
Загалом цікава зміна підходів до ремонтів за останні роки.
У себе на Кловському узвозі в 90-х роках пам'ятаю, що вдень (десь протягом тижня) півтора землекопа копали землю між шпалами, пропускаючи трамваї безперешкодно.
Потім однієї ночі, після завершення руху на лінії, прибував вантажний трамвай або навіть два з рейками та шпалами, бригадою працівників.
Ставили переносні прожектори - палки з лампами посередині, один кінець палки з контактом ставили на рейку робочої колії, інший кінець від лампи з дротом та контактом впирали в контактний дріт - ось і замкнувся електричний ланцюжок, є світло.
Працював трактор з ковшем, який ним і піднімати міг за троси вантажі, рейки. Могли за ніч замінити метрів 60-70.
А вранці по цій новій колії вже їхали трамваї за маршрутом.
До чого це кажу - що ремонти планові можна і вночі робити.
А якщо аварійний ремонт - то буде як на швидкісному наприкінці літа, з перекриттям руху вдень (але чи не можна було обійтися нічним ремонтом?):
https://suspilne.media/kyiv/825517-u-ki ... mu-berezi/
Re: Оболонский трамвай
Добавлено: 02 ноя 2024, 15:33
Rider
Знову ж таки, було б бажання, тоді й рішення знаходяться.
Але ж ні, треба чекати смаженого півня
Ось з цього ракурсу просто нерівні рейки

Але ближче до сітки є місця, де рейки... просто в повітрі, бо там з'їхав ґрунт і це не є пов'язаним з переходом. Стики в три пальця також не зовсім нормальна річ, як на мене, та т.п. Самі автомагістралівці кажуть, що лінія виглядає ппц