Страница 4 из 4

Добавлено: 08 дек 2005, 12:10
tov_tob
Тогда можно предположить, что пребывающий поезд уходил в неправильном направлении на оборот, выходил из под него тоже в неправильном направлении на другой путь и уходил в сторону Арсенальной.

Добавлено: 08 дек 2005, 13:00
Vyacheslav
Именно так - я помню.

Добавлено: 08 дек 2005, 16:51
Муркенштейн
Юрій писал(а):Будет интересно посмотреть как загоровскую будут строить
Интересно не будет, т.к. станцию строить тоже не будут.

Добавлено: 08 дек 2005, 17:21
Юрій
Интересно не будет, т.к. станцию строить тоже не будут.
Это почему? Откуда инфа?

Добавлено: 08 дек 2005, 17:24
AMY
из генплана развития до 2020
а там - или ишак, или падишах...

Добавлено: 08 дек 2005, 17:28
Юрій
из генплана развития до 2020
а там - или ишак, или падишах...
В планах и Бориспольской-КХ небыло, а построили. Тем более что в генпланы постоянно вносятся дополнения и изменения.

Добавлено: 08 дек 2005, 18:09
AMY
будут строить, только если в том районе вдруг обнаружится пустое место для строительства нового харьковского массива...
А иначе - нету смысла, проще очередную станцию в лесу подарить киевлянам :-(

Добавлено: 08 дек 2005, 18:19
Муркенштейн
Юрій: Герцена/Загоровская уже энсколько раз обсуждалась на форуме. Поищи лучше, а в этой теме она не нужна ;).

Добавлено: 10 сен 2014, 19:50
AMY
Наша пісня гарна, нова, починаймо знову :facepalm:

Пропускна здатність окремих ліній метро може бути збільшена на 20-33% – Олександр Кава

Міська влада розглядає можливість проведення робіт із метою збільшення кількості вагонів потягів на Сирецько-Печерській лінії метрополітену. Про це в інтерв’ю порталу «DELO.UA» розповів радник міського голови з питань транспорту Олександр Кава.

«Станції Сирецько-Печерської лінії мають конструкційний заділ під перспективне збільшення довжини платформ для обслуговування потягами із шести вагонів. Реалізація проекту дасть можливість збільшити довжину потягів на «зеленій» лінії з п’яти до шести вагонів. Відповідно, це дасть змогу додатково підвищити пропускну здатність лінії на 20% і надати мешканцям, зокрема Дарницького району, вищий рівень комфорту в метро», – пояснив він.

Крім того, за словами радника мера, схоже питання розглядається і для лінії метрополітену, яку планується запустити на Троєщину.

«Я доручив внести зміни до проектної документації, щоб лінія була розрахована на обслуговування не шести-, як було заплановано раніше, а восьмивагонними електропоїздами. Це створить перспективу збільшення пропускної здатності цієї лінії на 33% тільки за рахунок подовження складів. Але для цього платформи всіх станцій повинні бути розраховані на можливість прийому таких електропоїздів», – зазначив Олександр Кава.

http://kievcity.gov.ua/news/16398.html

Добавлено: 10 сен 2014, 20:26
VOVA_H
AMY писал(а):Наша пісня гарна, нова, починаймо знову :facepalm:
Пропускна здатність окремих ліній метро може бути збільшена на 20-33% – Олександр Кава
Крім того, за словами радника мера, схоже питання розглядається і для лінії метрополітену, яку планується запустити на Троєщину.
Вау, метро на Троєщину ще неостаточно похоронили.

Добавлено: 10 сен 2014, 20:29
Santehnik
Ну да, метро обещать всё же солиднее

Добавлено: 11 сен 2014, 12:27
Rider
Просто вносить изменения в ПТД - это относительно небольшая, но очень золотая жила :) И главное, можно особо ничего не строить ;)