Страница 31 из 501

Добавлено: 23 мар 2005, 15:30
Sauron
Nikitos87 писал(а):Здравствуйте, меня интересует, как будет построена левобережная часть "Подольско-воскресенской линии? Над землей или под землей?
Под землей, начиная с ур. Горбачиха. "Левобережная" линия от м. Левобережная до конца Троещины планируется вроде бы наземной по рельсам скоростного трамвая, хотя они только по Троещине проложены.

З.Ы. Каждый месяц у них планы меняются: то они думают Подольско-Воскр линию сразу на Радужном повернуть на Троещину, то - нет. :(

Добавлено: 23 мар 2005, 16:11
Bomberman
НЯЗ, через Горбачиху - наземное, далее под насыпью ж/д, там будет подземная станция Городня (мелкого заложения ес-сно :D ), дальше до ул. Братиславской - неизвестно.

Добавлено: 24 мар 2005, 12:33
DFAW
Містобудівна рада Києва відхилила проект лівобережного підходу до Подільського мосту

http://www.kievpress.info/read/10684.html

МІСТО. Містобудівна рада Києва вчора розглянула представлений інститутом "Київінжпроект" проект будівництва лівобережного автомобільного підходу до Подільського мосту в обхід дачного масиву "Русанівські сади", однак не підтримала його, інформує «Інтерфакс-Україна».
Як повідомив один з авторів проекту Володимир ВОРОБЙОВ, лівобережний автомобільний підхід повинен прямувати з основної траси мостового переходу уздовж берега Десенки до залізничного мосту ім. Петровського і далі – до вул. Бальзака на Троєщині.
За його словами, це дозволить відвернути з Подільско-Воскресенського мостового переходу автомобільні потоки, які їдуть на Троєщину, тоді як автомобільна розв'язка в місці виходу траси переходу на вул. Стальського не має можливості прийняти могутній транспортний потік.
Як повідомив директор комунальної корпорації "Київавтодор", що виступає замовником будівництва мостового переходу, Володимир ЖУКОВ, необхідність будівництва обхідного автомобільного підходу викликана тим, що будівництво лінії метро, що пройде по основній трасі мостового переходу від Подолу на Троєщину і Воскресенку, "відстає від автомобільної частини десь років на три".
"Якщо побудувати мостовий перехід і не побудувати обхідний лівобережний підхід, то готовий до 2007 року міст, буде ще три роки простоювати. Ніхто не знає, коли почнуть будувати метро", – сказав він.
За словами ЖУКОВА, вартість будівництва обхідної траси на чотири смуги складе близько 350 мільйонів гривень і не потребуватиме термінового рішення проблем з відселенням дачних ділянок на Русанівських садах, а будівництво прямої траси з урахуванням зносу дач буде коштувати близько 1 мільярда.
У той же час представники комунального підприємства "Київський метрополітен" і ВАТ "Київметробуд" впевнені, що будівництво лінії метро не буде затримувати введення в експлуатацію мостового переходу, і вбачають у вимогах "Київавтодору" намір уникнути проблем з відселенням дачних ділянок.
За словами головного архітектора Києва Василя ПРИСЯЖНЮКА, у Києва є можливість надати власникам дач на Русанівських садах як компенсацію ділянки на березі Десенки за парком Дружби народів, тому відкладати будівництво траси через дачний масив нема сенсу.
"Будівництво автодороги в обхід дач обійдеться в зайві 350 мільйонів гривень, а територія Русанівських садів у Генплані відведена для житлового будівництво. Рано чи пізно інвестори викуплять дачі і забудують масив житлом. Потрібно сказати людям, що їм нададуть ділянки для компенсації, і вони самі виїдуть", – сказав він.
Водночас члени ради висловили думку, що будівництво обхідної автодороги доцільне, але не першочергове, проте власників дач на Русанівських садах потрібно попередити, що буде побудовано дві дороги, а траса переходу все одно проляже через масив. За словами ЖУКОВА, питання про будівництво обхідної дороги він поставить перед мером Києва.
Нагадуємо, що Подільско-Воскресенський мостовий перехід довжиною 7 кілометрів буде збудований у двох ярусах: у нижньому буде метро, нагорі – шестисмугова автомагістраль. Перехід почнеться від вул. Межигірської у районі станції метро "Тараса Шевченка" і вийде на лівому березі на перетині вул. Стальського і Райдужної до бульвару Перова.

Добавлено: 25 мар 2005, 02:00
MetroMan
Прямая дорога на Троещину не помешала бы 8)

... до залізничного мосту ім. Петровського і далі ...
А я и не знал, что мост имеет имя :oops: Кстати, кто такой Петровский? Это в его честь названа Петровка? :?:

Добавлено: 25 мар 2005, 09:03
al_bay
Вот Вам и новости, но не утишительные....
http://www.kievpress.info/read/10684.html
по ссылке можно небольшую фотку моста увидеть

Містобудівна рада Києва відхилила проект лівобережного підходу до Подільського мосту

МІСТО. Містобудівна рада Києва вчора розглянула представлений інститутом "Київінжпроект" проект будівництва лівобережного автомобільного підходу до Подільського мосту в обхід дачного масиву "Русанівські сади", однак не підтримала його, інформує «Інтерфакс-Україна».
Як повідомив один з авторів проекту Володимир ВОРОБЙОВ, лівобережний автомобільний підхід повинен прямувати з основної траси мостового переходу уздовж берега Десенки до залізничного мосту ім. Петровського і далі – до вул. Бальзака на Троєщині.
За його словами, це дозволить відвернути з Подільско-Воскресенського мостового переходу автомобільні потоки, які їдуть на Троєщину, тоді як автомобільна розв'язка в місці виходу траси переходу на вул. Стальського не має можливості прийняти могутній транспортний потік.
Як повідомив директор комунальної корпорації "Київавтодор", що виступає замовником будівництва мостового переходу, Володимир ЖУКОВ, необхідність будівництва обхідного автомобільного підходу викликана тим, що будівництво лінії метро, що пройде по основній трасі мостового переходу від Подолу на Троєщину і Воскресенку, "відстає від автомобільної частини десь років на три".
"Якщо побудувати мостовий перехід і не побудувати обхідний лівобережний підхід, то готовий до 2007 року міст, буде ще три роки простоювати. Ніхто не знає, коли почнуть будувати метро", – сказав він.
За словами ЖУКОВА, вартість будівництва обхідної траси на чотири смуги складе близько 350 мільйонів гривень і не потребуватиме термінового рішення проблем з відселенням дачних ділянок на Русанівських садах, а будівництво прямої траси з урахуванням зносу дач буде коштувати близько 1 мільярда.
У той же час представники комунального підприємства "Київський метрополітен" і ВАТ "Київметробуд" впевнені, що будівництво лінії метро не буде затримувати введення в експлуатацію мостового переходу, і вбачають у вимогах "Київавтодору" намір уникнути проблем з відселенням дачних ділянок.
За словами головного архітектора Києва Василя ПРИСЯЖНЮКА, у Києва є можливість надати власникам дач на Русанівських садах як компенсацію ділянки на березі Десенки за парком Дружби народів, тому відкладати будівництво траси через дачний масив нема сенсу.
"Будівництво автодороги в обхід дач обійдеться в зайві 350 мільйонів гривень, а територія Русанівських садів у Генплані відведена для житлового будівництво. Рано чи пізно інвестори викуплять дачі і забудують масив житлом. Потрібно сказати людям, що їм нададуть ділянки для компенсації, і вони самі виїдуть", – сказав він.
Водночас члени ради висловили думку, що будівництво обхідної автодороги доцільне, але не першочергове, проте власників дач на Русанівських садах потрібно попередити, що буде побудовано дві дороги, а траса переходу все одно проляже через масив. За словами ЖУКОВА, питання про будівництво обхідної дороги він поставить перед мером Києва.
Нагадуємо, що Подільско-Воскресенський мостовий перехід довжиною 7 кілометрів буде збудований у двох ярусах: у нижньому буде метро, нагорі – шестисмугова автомагістраль. Перехід почнеться від вул. Межигірської у районі станції метро "Тараса Шевченка" і вийде на лівому березі на перетині вул. Стальського і Райдужної до бульвару Перова.

Добавлено: 25 мар 2005, 09:17
Bomberman
al_bay писал(а):
до залізничного мосту ім. Петровського
Это Петровский ж/д мост они так обозвали? :gigi:

Добавлено: 26 мар 2005, 03:32
MetroMan
Bomberman писал(а):Это Петровский ж/д мост они так обозвали? :gigi:
А я повёлся! :oops:другой ветке)

Кстати, al_bay будь внимательней — DFAW эту статью на день раньше вывесил.

Добавлено: 26 мар 2005, 09:09
DFAW
MetroMan - на тему таких веще - надо искать первоистоник. Как там в анекдоте, есть москали, а есть кацапи, то же самое с журналистами, есть журналисты, а есть журналюги.

Последние копи-пастом и не такое могут сделать, например видел целую группу статей в которых на Подолбском мосту сверху метро, снизу машины.

Добавлено: 27 мар 2005, 21:47
MetroMan
А всё-таки в честь чего названа Петровка? :?:

Добавлено: 27 мар 2005, 23:15
sashman
В честь Петра I, ИМО.

Добавлено: 28 мар 2005, 00:46
486
MetroMan писал(а):
... до залізничного мосту ім. Петровського і далі ...
А я и не знал, что мост имеет имя :oops:
Цитирую по Энциклопедическому справочнику "Киев", Главная редакция УРЕ, 1981:

Мости. [...] В 1929 споруджено другий залізнич. металевий М. — Подільский. На поч. Вел. Вітчизн. війни всі дніпровськи мости було зруйновано. [...] 1945 року став до ладу відбудований Подільский М. [...] залізничні — Подільский і Дарницький (1949), Метро міст (продовженням його є залізобетонний Русанівський міст), і пішохідний Парковий міст [...].
MetroMan писал(а):Кстати, кто такой Петровский?
По тому же справочнику:
Петровський Григорій Іванович (1878-1958) — рад. парт. і держ. Діяч. Прцював у Києві в березні-серпні 1919, 1934-38 — голова Всеукр. Центр. Вуконавчого К-ту. В 1920-38 — член Політбюро ЦК КП(б)У. Ім'ям Г.І. Петровсбкого названо вулицю (кол. Здвизька в Залізничному р-ні)
MetroMan писал(а):Это в его честь названа Петровка? :?:
Петровский район - это Подол. Примерно с 20х по 40е годы. Так что вполне возможно, что и от коммунистического Петровского.

Добавлено: 28 мар 2005, 23:30
matvey
Господа, извините за оff. Вот у меня такая мысль пришла. Cтоял я се-годня на ТКЛ (Таганско - краснопоресненской) и обратил внимание,
что зеленый загорается примерно через 40 -45 секунд. Поезда следу-
ют через 80. Ограгничение вызвано тупиковым оборотом
CБЛ - законченная линия, ей продляься некуда. Так, давайте. сделаем круг по типу трамвайного на конечных станциях!
Я думаю. что при соответсвущей подготовке и автоматизации 60 се-
кунд - легко!

Добавлено: 28 мар 2005, 23:38
matvey
Кстати, такое есть в Париже и Лондоне - не все-же на Кепкопчела
равняться.

Добавлено: 29 мар 2005, 01:05
sashman
matvey писал(а):что зеленый загорается примерно через 40 -45 секунд. Поезда следуют через 80.
Ограгничение вызвано тупиковым оборотом
В таком случае 45 секунд - не ограничение.
matvey писал(а): CБЛ - законченная линия, ей продляься некуда. Так, давайте. сделаем круг по типу трамвайного на конечных станциях!
Я думаю. что при соответсвущей подготовке и автоматизации 60 се-
кунд - легко!
Простите, вы предлагаете рыть на Академгородке оборотный круг нехилого радиуса? Или снести ПТО на Лесной? "60 секунд" - это интервал движения? Дык, в часы пик на СБЛ интервал и поменьше бывает.

Добавлено: 29 мар 2005, 02:34
486
sashman писал(а):
matvey писал(а):Так, давайте. сделаем круг по типу трамвайного на конечных станциях!
Простите, вы предлагаете рыть на Академгородке оборотный круг нехилого радиуса? Или снести ПТО на Лесной?
А давайте СБЛ с СПЛ закольцуем? Там с обеих сторон уже недалеко осталось.
В Москве есть кольцевая линия, а у нас будет линия Мебиуса! :D