Страница 31 из 50

Добавлено: 28 фев 2013, 22:56
Ghost
const писал(а):По поводу QR у нас - в коде действительно просто закодирована информация, которая рядом продублирована - кто пассажир, куда, откуда (и прочее), а также номер билета, который вбивают руками, если QR не читается (я показывал с мобильного телефона, один раз не сработал).
В QR є ще якийсь 32-значний код, схожий на MD5.

Добавлено: 28 фев 2013, 23:28
Фосфор
Maksym писал(а):А ще буває доводиться брати квиток далі ніж треба їхати, а виходити раніше. Наприклад до Тернополя чи Хмельницького немає квитків на жоден потяг, який приходить туди зранку, а не близько 12 дня. Тому доводиться брати квиток до Львова і виходити у Тернополі чи Хмельницькому. Я не знаю що це за політика не продавати квитки до проміжних станцій, але таке мало місце.
Ви не жартуєте? тобто касир відмовив Вам на Вашу вимогу продати квиток на потяг №ХХХ, що зупиняється по даній станції, за наявності вільного місця? І дану зупинка є тарифікованою?

Добавлено: 28 фев 2013, 23:42
Kievpass
Maksym писал(а):А ще буває доводиться брати квиток далі ніж треба їхати, а виходити раніше. Наприклад до Тернополя чи Хмельницького немає квитків на жоден потяг, який приходить туди зранку, а не близько 12 дня. Тому доводиться брати квиток до Львова і виходити у Тернополі чи Хмельницькому. Я не знаю що це за політика не продавати квитки до проміжних станцій, але таке мало місце. Добре що така чудова ідея прийшла до моєї світлої голови, інакше довелося б кардинально змінювати маршрут подорожі.
Це такий розподіл квитків,інакше пасажири,які хочуть проїхати,наприклад,весь маршрут поїзда,не зможуть цього зробити через те,що викуплені всі місця до проміжної станції.

Добавлено: 28 фев 2013, 23:47
Maksym
Ні, я не жартую. На потяг № ХХХ що зупиняється по даній станції при наявості вільного місця продати квиток відмовились. Та й на моніторі по даній станції вільних місць не значилося. Може зупинка дійсно не тарифікована і квитки продаються на потяг починаючи лише зі Львова, а якщо є потреба вийти на зупинці до Львова то треба брати квиток до Львова і виходити на проміжній зупинці. Щоб не проспати повідомити провідника про свої наміри :) .
Я вже точно не пам’ятаю, але в розкладі на сайті УЗ там де колись можна було подивитися вартість квитка по маршруту слідування дані станції в переліку були і тарифи були прописані. Але в касі до зупинок перед Львовом на жоден потяг квитків не було.

Добавлено: 01 мар 2013, 00:11
XAN
Покупка билетов до Стрыя на ужгородский поезд когда надо во Львов, а билетов нету - это классика.

Добавлено: 01 мар 2013, 00:16
Kievpass
XAN писал(а):Покупка билетов до Стрыя на ужгородский поезд когда надо во Львов, а билетов нету - это классика.
Правильно,бо всім треба до Львова,а до Ужгорода квитків не залишиться.

Добавлено: 01 мар 2013, 00:26
Maksym
Ну зі Львовом, припустимо, більш-менш - туди потягів ходить тьма в будь-який час доби. А от коли до обласного центру квитки є лише на один потяг на добу і той прибуває о 12 годині дня - то вже зовсім не цікаво. При тому що через ці обласні центри проходять десятки потягів протягом доби.
Хоча я думаю причина банальніша ніж бажання забезпечити квитками пасажирів яким до аж он тієї станції - заробити більше грошей, продавши квитки на більшу відстань, ніж потрібно пасажиру.

Добавлено: 01 мар 2013, 17:50
Klovsky
А втрата доходу від потенційних пасажирів напрямку Львів-Ужгород? Цілком імовірно, що вони можуть принести не кілька десятків грн (Львів-Стрий), а набагато більше.

Добавлено: 01 мар 2013, 17:56
Maksym
Та ні, квитки продаються Київ-Стрий. І не продаються Київ-Львів. Тому УЗ однозначно у виграші.

Добавлено: 01 мар 2013, 18:09
Фосфор
Maksym писал(а):Та ні, квитки продаються Київ-Стрий. І не продаються Київ-Львів. Тому УЗ однозначно у виграші.
Є інший бік -- не продавши Київ-Львів, і змусивши купити це місце Київ-Стрий, УЗ не вбила можливий продаж цього ж місця Львів-Ужгород.

Добавлено: 01 мар 2013, 18:13
Kievpass
Фосфор писал(а):
Maksym писал(а):Та ні, квитки продаються Київ-Стрий. І не продаються Київ-Львів. Тому УЗ однозначно у виграші.
Є інший бік -- не продавши Київ-Львів, і змусивши купити це місце Київ-Стрий, УЗ не вбила можливий продаж цього ж місця Львів-Ужгород.
Ну,зі Львова не дуже і великий пас.потік+багато приміських.

Добавлено: 11 мар 2013, 21:00
Ghost
Maksym писал(а):Хоча я думаю причина банальніша ніж бажання забезпечити квитками пасажирів яким до аж он тієї станції - заробити більше грошей, продавши квитки на більшу відстань, ніж потрібно пасажиру.
Заробити більше грошей можна лише на хитрих пасажирах, які в курсі про цю особливість системи. Всі інші скористаються послугами іншого перевізника, чи не поїдуть взагалі.

Добавлено: 11 мар 2013, 21:32
Ghost
Схема вагонів Хюндаїв для тих, хто замовляє квитки через інтернет і хоче вибрати місце біля вікна, а не біля перегородки: http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=11620
Хоча ця схема знаходиться в журналах "Інтерсіті+", остаточно вірити їй не можна: я бачу відмінності від власних спостережень. Можливо, в різних поїздах зроблено по-різному :roll:

Добавлено: 11 мар 2013, 21:41
Фосфор
питання -- квиток було оплачено через інтернет, вибрано у касі, і потім повернуто у касу. Питання -- як швидко повертають гроші?

Добавлено: 12 мар 2013, 08:50
dimentiy
Протягом місяця. До речі, мій мобільний банкінг про повернення коштів не повідомляє, тобто операцію видно лише у виписці.