Страница 305 из 501
Добавлено: 05 авг 2010, 14:57
AMY
ЖП включен в программу подготовки к Евро, а метро на Трою нет.
Метро на Троещину было в
целевой программе
Добавлено: 05 авг 2010, 15:10
Dream_On
Valery36 писал(а):
Полноценные СТ и ГЭ в центр города без заморочных пересадок на довезут...
Вокзальная перестала быть центром?
Добавлено: 05 авг 2010, 15:13
IRJ
Valery36 писал(а):Полноценные СТ и ГЭ в центр города без заморочных пересадок на довезут...
Правильно. В центр города будет ПВЛ. Что Вы доказать хотите?
Добавлено: 05 авг 2010, 15:37
rinter
Dream_On писал(а):Вокзальная перестала быть центром?
Вокзальная никогда центром не считалась.
Это только в последнее время с подачи арендодателей всякие демиевки, лукьяновки и прочие кпи пытаются казаться центрами в неокрепших мозгах понаехавших - а чего, не троещина ведь.
Добавлено: 05 авг 2010, 15:41
Incanter
Вокзальная - это действительно не центр. Это Звездные Врата стольного града Киева. Сепаратор мух и котлет.
Но тот факт, что во всех продаваемых на Петровке атласах эта станция значится в разделе "Мелкомасштабная карта центра Киева", неоспорим. См., например, "Київ", вып. 7, ЗАО "Институт передовых технологий"-Укргеодезкартография, стр. Ц-13.
Добавлено: 05 авг 2010, 16:00
AMY
Розморозили будівництво десятиріччя
[
Тетяна Котик | «Хрещатик» 04-08-2010 ]
На зведення Подільсько-Воскресенського мостового переходу уряд обіцяє виділити наступного року мільярд гривень
Зведення Подільсько-Воскресенського мостового переходу набирає обертів. Щоб на будівельному майданчику активно запрацювали люди в касках і техніка, допоміг новий уряд. Цьогоріч на спорудження переходу він виділив 182 млн грн. [
Пацан держат слово. Пообещал миллиард в 2010 году — получи его в 2011-oм. Может быть. Половину... По настроению... Зайди позже... ] А наступного року прем’єр-міністр України Микола Азаров пообіцяв спрямувати на будівництво щонайменше один мільярд гривень. Щороку суму мають збільшувати.
Загалом же на завершення мосту потрібно ще 5,4 млрд грн. У КК «Київавтодор» кажуть, що 2015 року Подільсько-Воскресенський перехід запрацює.
З Лівого берега Дніпра в центр столиці — за півгодини. Півторамільйонне населення лівобережних районів скаже, що це міф. Будівельники ж Подільсько-Воскресенського мостового переходу запевнять у відповідь: реальність. Він стане найбільшою у столиці переправою через Дніпро. За проектом, протяжність конструкції становить 7,5 км. Міст з’єднає правобережну частину міста з Трухановим островом, Оболонню і Воскресенкою, розвантажить інші автопереправи. Окрім того, сполучить ще з однією лінією метрополітену центр міста і Лівобережжя. Тож час руху через Дніпро скоротиться приблизно з 1,5—2 годин до 30 хвилин.
Про такий міст ще з 2003 року (коли почали його зводити) мріють фактично всі мешканці Лівобережжя. «За нашими підрахунками, остаточне введення в експлуатацію Подільсько-Воскресенського мостового переходу за відповідного фінансування можливе приблизно у 2015 році», — повідомив учора «Хрещатику» генеральний директор КК «Київавтодор» Георгій Глінський.— Цьогоріч на будівництво уряд України виділив 182 млн грн. З них 82 млн грн вже знайшли своє призначення: їх спрямували на завершення естакади Гаванського мосту.
А загалом зведення Подільсько-Воскресенського мостового переходу коштує 8 млрд грн. На сьогодні вже освоєно 2,6 млрд грн. Нова державна влада підтримує будівництво не лише обіцянками, на відміну від попереднього уряду. В тому, що Кабмін виділятиме кошти на спорудження переходу, в корпорації не сумніваються. «Була розмова з прем’єр-міністром Миколою Азаровим про фінансування цього комплексу. Він сказав, що наступного року фінансування з держбюджету значно збільшать. Передбачать щонайменше один мільярд гривень. Через рік — ще півтора мільярда. Тож ми наступну чергу будівництва зможемо поступово вводити в експлуатацію»,— повідомив пан Глінський.
Щодо конфлікту з садовим товариством «Русанівські сади», в КК «Київавтодор» кажуть, що нарешті «є певні зрушення». Цьому посприяв закон Верховної Ради, яким передбачено можливість відчуження приватних земель для суспільних потреб. Як і передбачає документ, власники отримають грошові компенсації, а також нові земельні ділянки для переселення.
До слова, темою поточного тижня в мерії визначили саме транспортну інфраструктуру міста. Зокрема, виконувач обов’язків голови КМДА Олександр Попов ознайомиться з ходом реконструкції стратегічних транспортних об’єктів столиці. Учора він перевірив виконання робіт на лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до Великої кільцевої дороги, а також оглянув будівництво транспортної розв’язки на Київському півкільці (Жулянський шляхопровід).
Добавлено: 05 авг 2010, 21:05
DFAW
Метробудівець писал(а):DFAW писал(а):На первой во всю снимают опалубку и вешают бордюрчик на край.

карнизный блок
Спасибо !!!
Добавлено: 05 авг 2010, 21:34
Юрик
Dream_On писал(а):Valery36 писал(а):
Полноценные СТ и ГЭ в центр города без заморочных пересадок на довезут...
Вокзальная перестала быть центром?
А вокзальная, шо - резиновая?!
Добавлено: 07 авг 2010, 22:41
Анатолий
Добавлено: 07 авг 2010, 23:02
XAN
А что на предпоследней картинке? Подземный пешеходный переход?
Добавлено: 07 авг 2010, 23:05
wingman
Похоже на подогрев пола, чтоб зимой не замерзало. Будет работать?:)
Добавлено: 07 авг 2010, 23:33
AMY
Если электричество не начнут жёстко экономить — будет )
Добавлено: 08 авг 2010, 00:44
Incanter
Да. Это и впрямь теплый пол. Ставил недавно такой, поэтому не сомневаюсь в ответе.
Добавлено: 08 авг 2010, 11:34
DFAW
Называется это нагревательный мат антиобледенительной системы.
Хотя в общем случаи да, от подогрев пола отличается только датчиком температуры совмещённым с датчиком влажности и модулем управления.
Такая система установлена на многих станциях метро и подземных переходах, включённой не видел ни разу.
Добавлено: 08 авг 2010, 12:11
Incanter
DFAW писал(а):Такая система установлена на многих станциях метро и подземных переходах, включённой не видел ни разу.
Это типично
