Страница 307 из 375

Добавлено: 28 дек 2011, 16:25
TANK
слов нет, браво...

Добавлено: 28 дек 2011, 16:25
Коржик
Ну я даже не знаю. :oops:
Теперь Попова к трамваЯм подпускать нельзя. Нефартовый. :lol:
Ну реакция с Ламбуцким кнечно доставляет. 8-)

Добавлено: 28 дек 2011, 16:29
Jyraff
Був на презентації. Зроблений трамвай зовсім не акуратно, вікна взагалі наче паяльником вклеювали. У високопідлоговій частині дуже низько стеля, здається нижче ніж у старих Татрах. Як наслідок - чудові шанси стукнутись о ручку відкривання люку і проїхати свою зупинку, бо вікна десь на рівні плечей...
P.S. Після цього поїхав на К1М8, відчуття набагато приємніші.

Добавлено: 28 дек 2011, 17:00
dimentiy
вагон слегка задымился, и в салоне запахло гарью
Epic fail.
Николай Ламбуцкий ответил, что ничего серьезного в случившемся нет.
«Это нормальный процесс. Просто вагон еще не обкатан на линии», - сказал он.
Конечно, ведь после покупки автомобиля, у господина Ламбуцкого за время обкатки по линиям дорогам уходит в среднем от пяти до шести огнетушителей на 100 километров. А после проезда 1 тыс. км всё становится на свои места.

По факту: вопиюще-ужасное качество. Я так понимаю, контроля налаженного никакого нет. Собрали, поехал, ну и отлично. Я принципиально не хочу ездить в таких вагонах. Пускай для них строят выделенные линии Княжий Затон—Крещатик и откуда-то на Почтовую площадь, и айда кататься начальству в них на работу.

Добавлено: 28 дек 2011, 17:16
Dream_On
Пацаны ваще ребята, что называется могете! (с)


Жаль не загорелся...

Добавлено: 28 дек 2011, 18:30
Eagle
По ссылке ниже есть восемь фотографии с презентации трамвая Александру Попову, жаль не сфотографировали откуда и как дымело.

ЛІГА.Новости

Добавлено: 28 дек 2011, 19:49
Sasha_OKM
И за что такие деньги большие тратятся...

http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=236505

Перший зразок трамвайного вагону, зібраного фахівцями КП «Київпастранс», вийшов на колії. Сьогодні він здійснив презентаційну поїздку від Старовокзальної площі до зупинки «Польова». Першими пасажирами трамваю стали голова КМДА Олександр Попов, представники Головного управління транспорту, «Київпастрансу» та журналісти. Як зазначив очільник міськадміністрації, зі створенням цього вагону стартував і новий етап в житті Києва. Адже тепер столиця не просто підтримує існуючі виробництва, а запроваджує нові. А транспортна складова Стратегії розвитку Києва реалізується передусім за участю столичних виробників.
«Я вкотре пересвідчився, що наші фахівці можуть виробляти конкурентоспроможний рухомий склад, комфортний та економний. У вагоні передбачена система кондиціонування, занижена підлога для заїзду інвалідних візків, облаштовані сучасні інформаційні табло, а також прогресивна електронна система управління тягою, яка дозволяє трамваю рухатися плавно і безшумно. Безумовно, є ще моменти, які потребують удосконалення. І ми будемо над ними працювати, аби врешті вийти на дійсно європейський рівень рухомого складу», – зауважив Олександр Попов під час презентації.
Окрім того, що власне виготовлення трамваїв сприятиме економії бюджетних коштів, воно передбачає ще й створення нових робочих місць для киян. До того ж це значно прискорить процес оновлення парку громадського транспорту, якому столична влада планує приділити особливу увагу у 2012 році, підкреслив Олександр Попов.
«Зараз цей експериментальний варіант вагону буде проходити сертифікацію, протягом 3 місяців він отримає висновки фахівців, необхідні погодження. І у разі позитивних висновків, ми поставимо серію на конвеєр. Нам би дуже хотілося, щоб до цього часу ми також отримали пропозиції щодо реалізації проекту не тільки від фахівців, але й від киян: що доопрацювати, змінити, залишити. Я закликаю городян активно долучилися до обговорення нашого проекту в ЗМІ та в Інтернеті», – сказав керівник КМДА
За його словами, у планах міста на наступний рік – випустити на колії 40 київських трамваїв. А у перспективі – реалізувати виробництво 50-60 нових вагонів за рік. Таким чином, протягом 3-4 років рухомий склад трамвайного парку буде повністю оновлено.
Рішення про виділення коштів на виробництво київських трамваїв найближчим часом прийматимуть депутати Київської міської ради. На 2012 рік планується закласти близько 100 млн. грн.
«Хочу запропонувати киянам обрати назву для нашого київського трамваю, наприклад, «Каштан». Ми з радістю приймемо усі ваші ідеї та пропозиції. Я переконаний, що ми збудуємо такий трамвай, який у майбутньому зможемо продавати не лише в Україні, а й за її межами. Тому треба обрати таку назву, щоб наш рухомий склад був знаний за кордоном», – додав Олександр Попов.
У «Київпастрансі» також поінформували, що перший сучасний трамвайний вагон моделі Т-3UА-3 є базовою моделлю для створення нової серії київських трамваїв.
Збір трамвайного вагону здійснений на площах КП «Київпастранс» фахівцями підприємства. Кузов і більшість комплектуючих виробів виготовлено в Україні та відповідають усім технічним вимогам.
У подальшому напрацьовані та відкориговані технології виготовлення трамвайних вагонів будуть передані до Дарницького трамвайного депо для серійного виробництва.
У комунальному підприємстві зауважили, що частка низького рівня підлоги трамвайного вагона, яка перевищує 30% – забезпечує можливість користування трамвайним сполученням пасажирам у візках, прискорює обмін пасажирів на зупинках, створює умови підвищення швидкості сполучення.
Сучасним характеристикам громадського транспорту відповідають також покращений дизайн вагону, зручний салон, наявність пандусів, сучасне електронне інформаційне забезпечення, в тому числі, і для осіб з вадами зору, система кондиціонування повітря для пасажирів і водія.
Електронна система управління тягою на IGBT-модулях з рекуперацією характеризує європейський рівень технологій енергозбереження та забезпечує надійність, безпечність та плавність динамічних характеристик нового трамваю.
___________

Характеристики київського трамвайного вагона:

Довжина вагону – 15,1 м, ширина – 2,5 м. Висота підлоги в низькій частині – 360 мм. У вагоні передбачені 30 місць для сидіння, максимальна місткість – 165 осіб

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Добавлено: 28 дек 2011, 20:04
Dream_On
Выражение лица Попова намекает...
Видимо данным трамваем КПТ осваивал бюджет под конец года что-бы гос-во не забрало...

Добавлено: 28 дек 2011, 20:21
Sasha_OKM
Освоить можно было накупив з/ч на существующий подвижной состав, который простаивает.

Добавлено: 28 дек 2011, 20:44
Dream_On
Тендер на з/ч я думаю уже был, а для этого пришлось бы новый проводить, а без тендера только до 100 тыс грн можно купить - мало.
А так они и на трамвай профукают и в начале года на з/ч проведут тендер.

Добавлено: 29 дек 2011, 01:17
GeoGraph
От і добре, що я передумав приходити на презентацію. Одного разу це "звичне діло необкатанного вагону" може багатьом пасажирам коштувати життя.

Добавлено: 29 дек 2011, 01:24
Ghost
Ями за східцями на "Площі Перемоги", які дуже хотілося ідентифікувати як заділи під ліфти, уже повністю засипані.

Але пасажири, яким влом ходити по східцях, не журяться, ходять вздовж колій і перебігають дорогу.

Добавлено: 29 дек 2011, 08:20
Gregorium
впечатление, что наши доблестные власти дальше Житомира трамваев не видели. если нормально сделают - ну может еще как-то, лучше, если вагоны будут после модернизации, а не без ремонта вообще. но с таким качеством... и еще называть это новым трамваем... и говорить об экспорте... да К1 в разы лучше

Добавлено: 29 дек 2011, 10:51
AMY
Хочу запропонувати киянам обрати назву для нашого київського трамваю, наприклад, «Каштан»
Правильное решение! Свиней, свиней! Каштан, Каштан! :D

Добавлено: 29 дек 2011, 11:02
Dream_On
Даже Б\У Татры с Европы лучше. К1 ваще лимузин. Со слов знакомого юбки на трамвае при движении тарахтят.