Добавлено: 29 мар 2007, 16:58
ЛЛ - это ККЛ для левого берега.
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Так гаражи потому и стоят, чтобы дома не наставилиПо всей трассе линии по временному землеотводу гаражи
Моё личное желание? Я хочу, чтобы в Киеве появилась разветвлённая система современного СТ, которая по качеству обслуживания ни чем бы не уступала системе метро. Впрочем, я лично не имею ничего против, чтоб ЛЛ, а так же и Борщаговская линия (СТ 1, 3) были превращены в метро при условии, что эти системы представляли из себя не классическое метро, а лёгкое метро, желательно интегрированное с трамвайной системой. В моём представлении это много вагонные составы с высоким уровнем пола, рассчитанные на высокие платформы, но имеющие трамвайные габариты, с верхним токосъёмом и проложенные преимущественно на поверхности.dimentiy писал(а):Как лирическое отступление: ты то сам хочешь чтобы у нас вторая линия СТ или пятая линия метро появилась?
Ездит-то ездит, но вопрос в количестве, в отдаче и в затратахА ты думаешь никто не ездит с Позняков на Троещину например?
IRJ писал(а):если бы такое сделали, ст. НАУ были бы счастливы. Я по крайней мере точно.dimentiy писал(а): а так же и Борщаговская линия (СТ 1, 3) были превращены в метро при условии, что эти системы представляли из себя не классическое метро, а лёгкое метро, желательно интегрированное с трамвайной системой.
хотя даже если трамвай сам отреставрировать, было бы супер. ( хотя, метро на той ветке, довольно интиресно
( А на Борщаговку не хотят метро пустить еще ? )
НЯЗ ПВЛ это от троещинского рынка до вокзала и далее, а ЛЛ это апендикс от Радужной к Ватутина и Далее на ТРОЕЩИНУ.Я думаю удобнее будет на Вокзальной пересесть с ПВЛ на СБЛ.
Ведь, наверное, IRJ имел ввиду именно ПВЛ как линию Радужного до Вокзальной, а не обрезок до ТШ.
Имхо, рановато ещё удобство пересадок обсуждать. И если все силы будут брошены на ПВЛ, то чем полноценнее она будет становиться, тем сильнее будет уменьшаться значение и необходимость ЛЛ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 19 вересня 2007 р. N 758-р
Київ
Про затвердження техніко-економічного обґрунтування та делегування права на затвердження проекту будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця в м. Києві
1. Затвердити техніко-економічне обґрунтування будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця в м. Києві, розроблене державним підприємством "Науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут транспортного будівництва "Київдіпротранс" і рекомендоване до схвалення Центральною службою Укрінвестекспертизи, з такими техніко-економічними показниками:
Площа ділянки — 21 гектар
Площа забудови — 12'380 кв. метрів
Місткість приміщення вокзалу:
для пасажирів далекого прямування — 2'700 осіб
для пасажирів приміського прямування — 1'600 осіб
Будівельний об'єм вокзалу, куб. метрів — 520'165
у тому числі:
надземна частина — 405'865
підземна частина — 114'300
Загальна кошторисна вартість, тис. гривень — 3'675'883,614
з них:
Будівельно-монтажні роботи — 2'495'941,455
Устатковання — 111'619,821
Пусконалагоджувальні роботи — 28'619,743
Інші витрати — 1'039'702,595
у тому числі:
Перша черга будівництва — 520'507,034
з них будівельно-монтажні роботи — 357438,28
Друга черга будівництва — 1'792'842,653
з них будівельно-монтажні роботи — 1209797,314
Третя черга будівництва — 1'362'533,927
з них будівельно-монтажні роботи — 928'705,861
У тому числі пайова участь м. Києва у будівництві транспортних об'єктів — 683180,068
Тривалість будівництва — 70 місяців
2. Делегувати Мінтрансзв'язку право на затвердження за погодженням у двотижневий строк з Мінекономіки, Мінфіном та Мінрегіонбудом проекту будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця в м. Києві за окремими чергами.
Прем'єр-міністр України
В. ЯНУКОВИЧ
До начала 2012 придется успеть...AMY писал(а): Март 2004 + 70 месяцев = не раньше конца 2010 года...
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
16.10.2007 № 1360
м. Київ
Про реконструкцію Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух", Закону України "Про автомобільні дороги" та з метою збільшення пропускної спроможності, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів у Дарницькому районі:.
1. Здійснити у 2007-2008 роках розробку проектно-кошторисної документації, а в 2009 році приступити до реконструкції Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі.
2. Замовником розробки проектно-кошторисної документації та реконструкції Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі визначити комунальне підприємство „Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", що входить до складу комунальної корпорації „Київавтодор".
3. Комунальному підприємству „Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва":
3.1. Визначити у встановленому порядку на тендерній основі генеральні проектну та будівельну організації для проектування та реконструкції Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі.
3.2. Одержати в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) архітектурно-планувальне завдання та в інженерних службах міста-технічні умови.
3.3. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію.
3.4. Одержати в управлінні державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) дозвіл на виконання будівельних робіт.
3.5. Одержати в Головному управлінні контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ордер на виконання робіт.
3.6. Виконати роботи згідно з Правилами виконання робіт по підземних спорудах та надземному інженерному обладнанню в м. Києві, затвердженими рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 04.02.80 №125.
3.7. Завдання на розробку проектно-кошторисної документації погодити в Головному управлінні економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
В складі. розробки проекту виконання робіт з реконструкції Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі передбачити інвестиційно привабливі об'єкти.
4. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інженерним службам м.Києва в тижневий термін видати архітектурно-планувальне завдання та технічні умови цього об'єкта.
5. Генеральній проектній організації у складі проекту розробити та погодити з УДАІ ГУ МВС України в м.Києві схему організації руху транспорту на період реконструкції Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного л трамвайного тунелів у Дарницькому районі.
6. До початку виконання робіт замовнику вирішити питання оформлення права користування земельною ділянкою на період реконструкції у встановленому порядку.
7. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
7.1 Фінансування робіт з розробки проектно-кошторисної документації на реконструкцію Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі здійснити за рахунок коштів, передбачених Програмою соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2007 рік.
7.2. У встановленому порядку подати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо врахування робіт із реконструкції Привокзальної площі біля залізничного вокзалу "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів у Дарницькому районі до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2009 рік та наступні роки.
8. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л.Черновецький