30 квітня 2014 року на Київській дитячій залізниці відбулося відкриття сезону літньої поїзної роботи та навчально-виробничої практики юних залізничників
Фото на сайті ПЗЗ
http://swrailway.gov.ua/newsline/?nid=1393
Гості КДЗ мали змогу ознайомитись із навчальною матеріально-технічною базою та вирушити дитячим поїздом у першу цьогорічну подорож.
«Київська дитяча залізниця – це дуже важливий для нас проект, який ми постійно підтримуємо, – підкреслив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. – Багато уваги приділяється технічному оснащенню КДЗ, адже хлопчики та дівчатка, які виконують тут поїзну роботу – це майбутні кадри для залізничної галузі. Щороку на роботу в різні наші служби приходять близько 10 колишніх вихованців дитячої залізниці, які стають достойним поповненням великого колективу Південно-Західної залізниці».
Крім того, Олексій Кривопішин зауважив, що спеціально до нового сезону поїзної роботи працівники Південно-Західної залізниці капітально відновили 3 вагони, тож тепер юні залізничники зможуть перевезти ще більше пасажирів.
За доброю традицією в день відкриття перший рейс, як для дітей, так і для дорослих, був безкоштовним.
Рух поїздів на Київській дитячій залізниці буде здійснюватися з 1 травня по 31 серпня 2014 року з 10:30 до 16:00 : до 10 червня – по неділях та святкових днях; далі – по суботах, неділях, святкових днях та по п’ятницях – відповідно до заявок організацій та навчальних закладів. Вартість квитка для дорослих складає 15 грн., для дітей – 11,24 грн.. Для дітей до 6 років проїзд безкоштовний. За додатковою інформацією можна звернутися за телефоном: (044) 458-48-34.
Довідково:
Київська дитяча залізниця була відкрита 2 серпня 1953 року начальником Південно-Західної залізниці П.Ф. Кривоносом.
Перш ніж набути свого сьогоднішнього вигляду КДЗ зазнала багатьох перетворень та модернізацій. Наразі до неї входять 2 станції – «Вишенька» і
«Яблунька», а довжина колії, замкнутої у кільце, становить близько 2,5 кілометра. Крім того, залізниця має 100-метровий віадук та 7 стрілочних переводів.
Рухомий склад КДЗ складається з 2ух тепловозів серії ТУ-7, пар
овоза Гр-336 та 6 пасажирських вагонів, 3 з яких залізниця отримала у 2014 році після проведення капітально - відновлювального ремонту вагонним депо Бахмач.
За 61 рік на Київській дитячій залізниці пройшли профорієнтаційне навчання понад 30 тисяч вихованців. Вони опанували професії машиніста і помічника машиніста тепловоза, чергового по залізничній станції, поїзного диспетчера, квиткового касира, провідника пасажирського вагона, оглядача вагонів, монтера колії.
Південно-Західна залізниця постійно дбає про потреби Київської дитячої залізниці. Обладнані навчальні кабінети, навчальний полігон, спортивний майданчик, зона відпочинку для вихованців. Діти забезпечуються форменим одягом , який оновлюється раз на 2-3 роки. Для потреб вихованців були закуплені інформаційні стенди, комп'ютери, проекційний екран, телевізор, проектор та навчальні фільми, які використовуються для мультимедійних уроків. Під час відкриття 61-го сезону 30 квітні 2014 року працівники управління Південно-Західної магістралі презентували КДЗ ще один сучасний комп’ютер.
У кабінеті для ознайомлення з рухомим складом є навчальні зразки обладнання, макети електровоза, пасажирського вагона, дрезини, а в навчальному класі, де проходить ознайомлення з колійним господарством, встановлена комп'ютерна програма «Залізничні вузли і станції».
Для обміну досвідом щорічно організовуються екскурсії на інші дитячі дороги. Так, у 2013 році юні залізничники відвідали дитячі дороги Львова та Харкова.
Наразі дитячою залізницею опікуються 15 співробітників. Теоретичне навчання школярів проводиться в період з жовтня по квітень. Заняття проходять на базі 14 загальноосвітніх шкіл , а також у класах Київській дитячій залізниці. У період з травня по серпень учні проходять навчально-виробничу практику безпосередньо на КДЗ.
У 2013/2014 навчальному році працювало 32 гуртка юних залізничників , в яких навчалися 490 школярів.
У 2013 році повний курс навчання закінчили 30 вихованців, 2 з яких вступили до Державного економіко-технологічного університету транспорту, 5 – у Київський електромеханічний коледж та 1 юний залізничник – до Київського вищого професійного училища залізничного транспорту.