Только по сути это не слушания, а вот то самое совместное заседание комиссий продвинутое Институттом Генплана от Киевпроекта
Вот протокол, а в СМИ они уже занесли что бы этот протокол стал типа настоящими слушаниями. Хотя по сути от общественности там был ну с натяжкой один я. Читаем, рыдаем
selykv писал(а):DFAW, а як тоді виходить що в Європі метро і трамвай вміють будувати з малою кількістю вібрації та шуму а в нас ні?? Грунти інші, чи клімат суворий?
Інші технології будівництва колії та рухомого складу.
selykv писал(а):DFAW, а як тоді виходить що в Європі метро і трамвай вміють будувати з малою кількістю вібрації та шуму а в нас ні?? Грунти інші, чи клімат суворий?
Інші технології будівництва колії та рухомого складу.
А перейняти ці технології важко? У нас же тільки з добрий десяток інститутів у країні працює над дослідженням і впровадженням інновацій у будівництві тунелів, шляхопроводів і супутніх споруд. У нас же майже все своє виробництво від тюбінгів і шпал до самих вагонів. Чому за ці роки не змогли розробити нічого нормального.
Если все будет хорошо и бесшумно, то институты останутся без еды (читай, денег), потому что исчезнет сам предмет проблемы.
Могут же трамвайные переезды делать удобными, с резиновыми вставками или, например, резиновые заглушки на люки? Но такое только возле сильных мира сего, а резиновые плиты на переезде - на проспекте Победы.