Страница 312 из 499
Добавлено: 01 фев 2015, 12:33
Klovsky
Петренко говорит за Бальзака.
Источник и много полезной информации.
Добавлено: 01 фев 2015, 14:42
Юрик
Я рыдаю!
Добавлено: 01 фев 2015, 15:27
Бодрый
А протокол громадських слухань є ?
Добавлено: 01 фев 2015, 15:48
Klovsky
Є. Все за
посиланням під фотокопіями листа метробуду.
До речі, слухали також і

Добавлено: 03 фев 2015, 15:06
KKS
Цікаво що з висновку ясно що відкрита дільниця метрополітену, не приносить ні вібрацій, ні шуму. Одно значно плюс

Добавлено: 03 фев 2015, 19:48
XAN
Под землей На земле законы физики действуют по другому?

Добавлено: 08 фев 2015, 18:45
DFAW
Только по сути это не слушания, а вот то самое совместное заседание комиссий продвинутое Институттом Генплана от Киевпроекта
Вот протокол, а в СМИ они уже занесли что бы этот протокол стал типа настоящими слушаниями. Хотя по сути от общественности там был ну с натяжкой один я. Читаем, рыдаем
Стр.1,
Стр.2,
Стр.3,
Стр.4,
Стр.5
Добавлено: 08 фев 2015, 20:12
Klovsky
Прочитав Сушко, вспомнил это фото:
Вид на Троещину с северной стороны, ул. Бальзака - справа (там будет Восточный и Западный Троещинский переулки после накрытия).
__________
Делим шкуру неубитого медведя
Добавлено: 09 фев 2015, 22:52
DFAW
Сушко нес наверное наиболее явную чушь, проблемный дом где-то в 10 метрах от тоннеля, дома в 20 метрах проблем не создают
Добавлено: 10 фев 2015, 18:23
selykv
DFAW, а як тоді виходить що в Європі метро і трамвай вміють будувати з малою кількістю вібрації та шуму а в нас ні?? Грунти інші, чи клімат суворий?
Добавлено: 10 фев 2015, 20:21
VOVA_H
selykv писал(а):DFAW, а як тоді виходить що в Європі метро і трамвай вміють будувати з малою кількістю вібрації та шуму а в нас ні?? Грунти інші, чи клімат суворий?
Інші технології будівництва колії та рухомого складу.
Добавлено: 10 фев 2015, 23:38
selykv
VOVA_H писал(а):selykv писал(а):DFAW, а як тоді виходить що в Європі метро і трамвай вміють будувати з малою кількістю вібрації та шуму а в нас ні?? Грунти інші, чи клімат суворий?
Інші технології будівництва колії та рухомого складу.
А перейняти ці технології важко? У нас же тільки з добрий десяток інститутів у країні працює над дослідженням і впровадженням інновацій у будівництві тунелів, шляхопроводів і супутніх споруд. У нас же майже все своє виробництво від тюбінгів і шпал до самих вагонів. Чому за ці роки не змогли розробити нічого нормального.
Добавлено: 11 фев 2015, 10:16
Rider
Если все будет хорошо и бесшумно, то институты останутся без еды (читай, денег), потому что исчезнет сам предмет проблемы.
Могут же трамвайные переезды делать удобными, с резиновыми вставками или, например, резиновые заглушки на люки? Но такое только возле сильных мира сего, а резиновые плиты на переезде - на проспекте Победы.
Добавлено: 11 фев 2015, 10:20
TANK
на победы кстати нужно создавать НИИ проблем резиновых вставок, ибо уже все....
Добавлено: 11 фев 2015, 12:05
XAN
Кстати, по миру что-то резиновых вставок на трамвае ни разу не наблюдается, в отличии от ж/д переездов.