Страница 33 из 48

Добавлено: 29 мар 2013, 09:23
dimentiy
проводник может начать віделіваться
И всё равно пустит в вагон. Выделываться, не выделываться — это его личное право.

Добавлено: 29 мар 2013, 10:25
ЛиС
Может и не пустить. И будет прав. В вагонах РЖД действуют правила перевозок РЖД, а там билеты с фамилией. Поэтому лучше всего все таки просить напечатать фамилию при покупке билетов в поезда РЖД. Многие кассиры это кстати знают, и сами уточняют фамилию.

Добавлено: 29 мар 2013, 18:14
dimentiy
ЛиС, не верю. У меня уже столько родственников из России наездилось по украинским билетам на российских поездах, что я в этом можно сказать собаку съел. Билет есть, настоящий — до свиданья. А российский поезд, казахстанский — побоку. Заехали на территорию УЗ — обслуживайте. :)

Добавлено: 29 мар 2013, 18:24
FCDKdynamo
тогда такой вопрос: 53й поезд питер-киев УЗшный?

Добавлено: 29 мар 2013, 18:37
dimentiy
Да. Вроде россияне свою «Ладогу» уже давно свернули.

PS: Питер — это хорошо :)

Добавлено: 29 мар 2013, 18:51
FCDKdynamo
Спасибо большое за ответы :) теперь чуть легче стало)

Добавлено: 29 мар 2013, 20:47
ЛиС
dimentiy писал(а): А российский поезд, казахстанский — побоку. Заехали на территорию УЗ — обслуживайте. :)
Все зависит от вредности проводника. Но де-юре он будет прав. И согласно межгосударственных соглашений в поезде действуют правила перевозок пассажиров и багажа страны-перевозчика, а не страны в которой он следует. То же самое в поездах УЗ на территории РЖД - действуют правила перевозок пассажиров и багажа УЗ.

Добавлено: 29 мар 2013, 21:56
tov_tob
FCDKdynamo писал(а):тогда такой вопрос: 53й поезд питер-киев УЗшный?
К сожалению, давно уже исключительно УЗшный.

Добавлено: 02 апр 2013, 14:47
Lemurka
Maksym писал(а):Тим не менше багато яких бланків суворої звітності можна придбати в канцелярських крамницях. Але, на жаль, бланків залізничних квитків там поки що немає.
Бланки суворої звітності в канцтоварах?
Щось таких поки не бачила. Де такі продаються?

Добавлено: 02 апр 2013, 16:44
Maksym
Різноманітні довіреності (коли вони ще були бланками суворої звітності), податкові накладні тощо продавалися у канцелярських крамницях.

Добавлено: 02 апр 2013, 18:52
TANK
именно так, еще чеки для ручного заполнения (ЧПшниками) - там вообще с голограммой и водяными знаками, и еще куча всякого-разного.

Добавлено: 26 июн 2013, 01:12
Maksym
А що це сталося що нещодавно (протягом останніх трьох тижнів) для продажу відкривають одразу усі вагони? Ще 20 днів тому в перший день продажу відкривали лише 2 вагони. Чи не пов’язано це з вказівкою пана прем’єр-міністра боротися зі спекулянтами після численних скарг про відсутність квитків? Чи може яка інша причина спонукала залізничників не створювати ажіотаж з дефіцитом квитків у перший же день? Бо раніше дивишся вільні місця - не так вже й багато, в межах десятків та й то більшість біля туалетів або бічні полиці. А зараз очі розбігаються - тисячі вільних місць!

Добавлено: 26 июн 2013, 01:26
Apex
Як на мене, останнім часом нічого не змінилось взагалі. А можна дізнатися напрямки і за скільки днів до відправлення поїзда відкривають всі вагони?
Тижня два назад купляв квитки до Чернівців - спеціально чекав, поки розберуть місця у двох вагонах і відкриють новий, щоб придбати зручні місця.

Добавлено: 26 июн 2013, 01:35
Maksym
За 45 днів відкриті усі вагони (ну принаймні майже усі, близько десяти для плацкарту). Я теж 3 тижні тому замовляв - було лише 2 вагони. Напрямок - південний (Сімферополь-Севастополь).
Подивився по Чернівцях - дійсно, лише 2 вагони відкрито за 45 днів. Мабуть побажання пана прем’єра стосувалося лише південного напрямку. Бо якось вже дуже у часі співпала його заява показати кузькіну мать спекулянтам і відкриття усіх вагоні для продажу саме у південному напрямку.

Добавлено: 26 июн 2013, 07:18
Фосфор
tov_tob писал(а):
FCDKdynamo писал(а):тогда такой вопрос: 53й поезд питер-киев УЗшный?
К сожалению, давно уже исключительно УЗшный.
Думаю не все согласньі
что к сожалению
http://puerrtto.livejournal.com/175593.html