Страница 33 из 196

Добавлено: 02 фев 2012, 17:06
Фосфор
euhome писал(а):Ведь сейчас ситуация такая: кто платит за проезд - идет на автобус, кто хочет проехать бесплатно - идет на поезд. Однако так работать невозможно".

"При этом мы ни в коем случае не будем уменьшать количество льготников, мы будем сохранять социальные перевозки и дальше. Пассажиры не должны страдать", - подчеркнул он./
Такая ситуация -- не только на дальних маршрутах. Сравните с ситуацией на местных и городских автоперевозках -- льготники достаются государственным перевозчикам, которые не имеют права отказать. Платежеспособный спрос достался частникам.

А на некоторых направлениях права льготников уже нереализуемы -- либо на направлении нет перевозок, либо только "поезда повышенного комфорта" (пример -- Чернигов-Горностаевка).

Т.е. кризис системен, а при этом идет ля-ля и взаимное натравливание низового состава транспортных служб и пассажиров-льготников.

Добавлено: 02 фев 2012, 23:18
GeoGraph
Сказане в статті - не проблема, а наслідок неправильного держрегулювання. Коли вводились льготні категорії, їх представників було як кіт наплакав; тепер же на них (якщо не помиляюсь, то їх 38 що у УЗ, що у держперевізників) і приходить така значна цифра. А ті, хто можуть платити не користуються взагалі, бо є альтернативи у вигляді приватного автомобіля.

Добавлено: 03 фев 2012, 00:15
Фосфор
GeoGraph писал(а):Сказане в статті - не проблема, а наслідок неправильного держрегулювання. Коли вводились льготні категорії, їх представників було як кіт наплакав; тепер же на них (якщо не помиляюсь, то їх 38 що у УЗ, що у держперевізників) і приходить така значна цифра. А ті, хто можуть платити не користуються взагалі, бо є альтернативи у вигляді приватного автомобіля.
Якщо ця фраза мені -- то будь ласка, "не треба мене агітувати за Радянську владу". (с)
В принципі, уже начхати хто і чого хотів спочатку. Результат більш цікавий.
На залізницях планово-збитковий характер пас. перевезень мабуть хронічний, і результат "маленький мінус" мабуть був би прийнятним. Та сама історія із комунальним пас. транспортом. Але тепер є додатковий вплив:
1) дуже багато крадуть, через це перевезення стають сильно збитковими
2) багато пільговиків роблять їх ще збитковішими
3) платоспроможні категорії населення тікають до приватних перевізників; останні підсилюються і готові хабарями лобіювати зменшення провозної спроможності монополій
4) монополії через збитки скорочують витрати на підтримання провізної спроможності

і залізничні перевезення, і муніціпальні види транспорту у облозі цих факторів. у випадку залізниці все підсилюється бажанням пустити по тих же рейках більше рентабельних вантажних потягів.

Я не бачу економічного рішення цього алогічного зашморгу (алогічного тому, що бензинові бусики на 20 місць на міських магістральних маршрутах апріорі не можуть бути ефективнішими за тролейбуси, так само як не дано дизельним бусикам бути ефективнішими за залізничний потяг на потужному дальньому/міжміському маршруті. Поки що це рівняння вирішується -- поки тролейбуси і потяги не встали, але зашморг все затягується).

Добавлено: 03 фев 2012, 09:58
AMY
(алогічного тому, що бензинові бусики на 20 місць на міських магістральних маршрутах апріорі не можуть бути ефективнішими за тролейбуси, так само як не дано дизельним бусикам бути ефективнішими за залізничний потяг на потужному дальньому/міжміському маршруті. Поки що це рівняння вирішується -- поки тролейбуси і потяги не встали, але зашморг все затягується).
Вчера в 19 с копейками ехал с "Дарницы" на Институт химии. Во второй половине 1980-х я там ездил регулярно, и вот теперь была возможность сравнить.
В 1980-е в час-пик там ездили по А45 Икарусы-гармошки с интервалом около 10 минут. Набивались в хлам. Человек 150 в автобус. Отлично помню зимние толпы на остановках. И по десятку Икарусов на отстое посреди круга.
Вчера толпа на маршрутки "тра-ля-ля МтА45". Толпа не меньше. Пара МтА45 забиты, люди висят на ступеньках, водилка собирает дань. Зазывальщики орут: "Наша маршрутка уедет первой".
Решил понаблюдать. Как только эти две маршрутки отъехали, к остановке подъехали еще две. Пока по 40 человек не набилось в каждую, они не тронулись.
Уехал третьей, картина аналогичная. Народ передавал по дваписят, как ужаленные, хотя кого там водилка мог посчитать, ума не приложу.
Ни одного большого автобуса не увидел. Зато были КПТ-шные маршрутки. Так что вопрос с конкуренцией тут уже решен.

Добавлено: 03 фев 2012, 10:26
Santehnik
На МТ225 и всех её производных по участку Харьковская - Дарница работает 90(!) бобиков типа А092. Пока их такое количество, большому автобусу там делать нечего...

Добавлено: 03 фев 2012, 10:34
vadik
Монетизація пільг + півищення маршрутної швидкості потягів перекриє більшу частину проблем.

Добавлено: 03 фев 2012, 13:47
GeoGraph
2 vadik: тоді представники цих категорій зберуться на акції протестів. Треба їх чистити зсередини, аби не було лжеінвалідів.
З.І. 2 Фосфор: моя репліка вам не адресувалась. Це було моє власне бачення. Перепрошую, якщо вона Вас зачепила.

Добавлено: 03 фев 2012, 16:07
Фосфор
GeoGraph писал(а):З.І. 2 Фосфор: моя репліка вам не адресувалась. Це було моє власне бачення. Перепрошую, якщо вона Вас зачепила.
Та гаразд. просто зараз розбиратись у тому, звідки саме проблема -- запізно. Як із венеричними хворобами -- начхати, це через похід "наліво" чи через немитий посуд/брудну голку -- треба ставити діагноз, аналізувати прогноз і лікувати.

А з прогнозом усе просто -- у нинішній матриці законів і методики їх виконання -- рішення із збереженням пристойного об"єму перевезень пасажирських державними перевізниками (як основними, ким їзьдять пільгові категорії населення) відсутнє. Або закони міняти, або дивитись як вимирають транспортні організації.

Добавлено: 03 фев 2012, 17:20
Sinoptik
AMY писал(а):Вчера в 19 с копейками ехал с "Дарницы" на Институт химии.
Сейчас 45 маршрутки отправляются с "Дарницы" (я про дневное и ранневечернее время) без преувеличений, каждые 5-10 минут. Про автобусы точно не скажу, но интервал у них никак не меньше минут 20.

Добавлено: 03 фев 2012, 17:38
vadik
GeoGraph писал(а):2 vadik: тоді представники цих категорій зберуться на акції протестів.
Будуть виступати проти зайвої готівки в кишені? Такого не буває.

Добавлено: 03 фев 2012, 17:41
dimentiy
В России монетизацию провели. Все матерились, но никто протестовать не собирался — получалось во многом выгоднее. Поездки по любому поводу пришлось прекратить. В то же время, в муниципалитетах некоторых городов создали нестандартные льготы. Например, в С.-Петербурге лица с определенными заболеваниями могут бесплатно пользоваться такси при определённых условиях.

Добавлено: 03 фев 2012, 17:44
const
Да и у нас тоже давно пора, как по мне, монетизировать льготы...

Добавлено: 03 фев 2012, 23:43
DFAW
Да я тоже давно об этом говорю, так как не будет этой темы с вечным плачем транспортников.

Добавлено: 07 фев 2012, 17:42
ЛиС
На ж.д. уже начали "монетизировать" льготы :) Как всегда начали с самой "важной" категории льготников - своих же сотрудников. А именно - с 1 января отменили служебные проездные билеты ф.№№ 1,2,3. Теперь будьте любезны на выезд по обслуживанию устройств и прочим рабочим нуждам ехать за свой счет, покупать билет, и после этого составить отчет, заполнив 3-5 разных бланков. При этом, если какой-либо запятой не хватает - отчет возвращают на дооформление. Ну а потом (когда-нибудь) деньги вернут. В общем монетизация в действии ;)

Добавлено: 07 фев 2012, 18:04
Юрик
А я всё равно платить не буду :)
Меня и на служебной машине иногда возят на неисправности, такси блин!:)