Страница 33 из 212

Добавлено: 26 окт 2006, 17:30
AMY
Вчера на 5-м маршруте видел МАЗ 3703 с отруки нарисованым 5-м номером ... что это?
похоже, что это результаты списаний 15 штук Т1 во втором депо

Там еще вчера был 521

Добавлено: 26 окт 2006, 17:44
KKS
AMY писал(а): похоже, что это результаты списаний 15 штук Т1 во втором депо

Там еще вчера был 521
странно, Т1 списали уже давно, а замена с 3-го депо только вот сейчас подошла

Добавлено: 26 окт 2006, 18:02
AMY
скорее не замена, а подмога

Добавлено: 26 окт 2006, 20:28
Dimon
А нефиг было СитиЛазы по всяким депо распихивать!!!!

Добавлено: 27 окт 2006, 15:14
AMY
KKS писал(а):странно, Т1 списали уже давно, а замена с 3-го депо только вот сейчас подошла
Прочитано на трамвайном форуме
Anton [size=84][1117] 2006-10-27 10:56[/size] писал(а):Списаны де-факто также 216, 220, 233, 238, 244, 460 (увы, увы); возможно, 255, не выяснена судьба 265 (всё же капиталка?) Судя по всему, в ближайшее время та же участь постигнет 225 и 252 (если ещё не постигла), и минимальный номер работающей Шкоды в ТД2 станет 261
[hr]
Dimon писал(а):А нефиг было СитиЛазы по всяким депо распихивать!!!!
С ЛАЗами тоже какие-то траблы. По словам знакомого водителя из 2ТД у некоторых глючит обдув лобового стекла, в час пик, когда много пассажиров оно запотевает и ехать ... неудобно

Добавлено: 27 окт 2006, 15:14
eurosanya
Почему тогда МАЗ 1718 и 1723 (или 1721, точно не помню) из 1-го ТРЕД на 3-м маршруте бегают? Что это у них за перетасовки?

Добавлено: 27 окт 2006, 21:47
Антон777
Вчера наблюдал картину маслом:

Проспект Победы. Район ст.М."КПИ". По стороне "от центра" торжественной делегацией проследовал караван-сцеп во главе с любимым многими водителями КП "Киевпастранса" зелёным КрАЗ. Жутко матюкаясь на жесткой сцепке он тянул за собой любимый всеми (кроме меня) СитиЛАЗ_ТРОЛЛЕЙБУС с бортовым номером 2901 и табличкой "м-н Незалежности 18 пл.Т.Шевченка". При этом он (ЛАЗ) жутко моргал поворотами синхронно и в разные стороны ("аварийка") и смирённо севетил фарами в КрАЗ. Водитель был явно не радости, т.к. склонился над колесом управления поворота ТС иминуемого троллейбусом и страшно скучал... Загрязняя атмосферу отходами производства крутяшего момента двигателя грузового автомобиля КрАЗ он проследовал в сторону ст.М.Шулявской оставив после себя неизгладимые впечетления о СитиЛАЗЕ, жесткой сцепке, грусном водителе и лёгкий запах гари ДТ...

P.S: Как повесть? :-)

Добавлено: 27 окт 2006, 22:20
KKS
нет повести печальнее на свете, чем ЛАЗ в "сцепке" на Победы

Добавлено: 28 окт 2006, 00:13
Dimon
нет повести печальнее на свете, чем ЛАЗ в "сцепке" на Победы
+1 :veryhappy:

Добавлено: 28 окт 2006, 20:00
Klovsky
Екскурсійний тролейбус:
Після двадцятирічної перерви відновилися пізнавальні мандрівки Києвом


Любов НЕЧИПОРЕНКО, “Хрещатик”

Тролейбус їхав не поспішаючи, зупинявся лише за бажанням пасажирів. У салоні не було тісняви і стоячих місць. Ніхто не заважав милуватися краєвидами, старовинними будівлями, новими архітектурними спорудами. Перехожі дивувалися табличці з написом “Екскурсія”. Минулого тижня на вулицях столиці вперше після двадцятирічної перерви з’явився екскурсійний тролейбус.

Кажуть, транспортний туризм нині усюди в моді. Нещодавно і в Києві після річної перерви вийшов у люди відновлений ентузіастами ретротрамвай, який став популярним. Ремонтують також трамвай-кафе. А директор тролейбусного депо № 3 Іван Петренко мріє організувати туристичні поїздки містом у вихідні дні. Щоправда, не на ретротролейбусі, а на сучасному, просторому, з великими вікнами. Отож, щоб обрати цікаві маршрути, запросив на пробний рейс активістів Асоціації працівників музеїв технічного профілю. Тобто вирішив порадитися з тими, хто є не лише хранителями історії й раритетних експонатів, а й знавцями розвитку транспорту, енергетики, промисловості, будівельної індустрії.

Мандрівка розпочалася із зупинки маршруту № 40 “Вулиця Димитрова” неподалік Червоноармійської, де, власне, п’ятого листопада 1935 року почав курсувати перший у Києві й Україні тролейбус під маркою “ЛК” (Лазар Каганович). Далі рухалися бульварами Дружби народів, Лесі Українки, побували на Видубичах, згодом біля Києво-Печерської лаври, потім повернулися знову на бульвар Лесі Українки, їхали вулицею Протасів яр, Солом’янкою, Чоколівкою і закінчили доволі насичену екскурсію у Кадетському Гаю.

Здавалося б, що цікавого можна побачити з вікна звичайного тролейбуса? Якщо екскурсовод профі, то в кожному куточку міста очікує чимало несподіванок. Ось лише короткий перелік: місце, де був відомий київський іподром; будинок Костянтина Іпсіліанті, більше відомого під своїм літературним ім’ям — граф Монте-Крісто; колишні порохові склади; будівлю, де за радянських часів стояла “радіоглушилка” “ворожих” голосів, зокрема й радіо “Свобода”, а нині, за іронією долі, розмістилося музичне училище; так званий поліцейський сад; куточок річки Либідь, яку в інших місцинах сховано під землю...

Як каже Іван Петренко, у вісімдесяті депо № 3 заробляло додаткові кошти на туризмі: тоді була можливість подати тролейбус безпосередньо до залізничного вокзалу. Але тут знято мережу, як і на Хрещатику, Червоноармійській (частково), Володимирській, Богдана Хмельницького. Звісно, шкода, що нині немає можливості побачити з вікон салону приміщення Національної опери, Будинку учителя, Софію Київську, площі Богдана Хмельницького і Михайлівську. Зате можна запропонувати туристам оглянути мальовничі околиці. Приміром, Феофанію, Пирогів, куди кияни зазвичай дістаються маршрутом № 11.

До слова, саме сюди привіз би всіх охочих працівник депо № 3 Анатолій Вількович. Якби його попросили обслуговувати вихідного дня екскурсійний маршрут. Він фанатично любить київські трамваї та тролейбуси. І знає все: як вони працюють, як їх відремонтувати і скільки пасажирів перевезли за місяць, рік чи століття. Почалося це захоплення у повоєнні роки, коли був ще першокласником. Після уроків біг не додому, на вулицю Пушкінську, а на площу Льва Толстого, щоб спостерігати за дивом техніки — тролейбусом. Ясна річ, по закінченні школи став студентом Київського електромеханічного технікуму, згодом вступив до Харківського інституту (тепер це Академія житлово-комунального господарства). За фахом Анатолій Олексійович — інженер-електромеханік. Нині на пенсії, однак працює слюсарем-ремонтником. А ще веде літопис трамвайної і тролейбусної справи в Україні. Готує до видання книжку “Тролейбус в Україні” разом із співавторами, а ще писатиме й історію свого депо.

Незабаром колектив відзначатиме 40-річчя. Здавалося б, не така вже й визначна дата. Але статистика красномовно свідчить про вклад працівників: з жовтня 1968 року, як стверджує Іван Петренко, перевезено майже мільярд пасажирів.
http://www.kreschatic.kiev.ua/?id=2950&page=4

Добавлено: 29 окт 2006, 02:30
vv
Очередь за метрополитеном

Добавлено: 29 окт 2006, 10:49
Антон777
:offtopic:
Obolon писал(а):Очередь за метрополитеном
:) :) :) :) :) :) :) интересно на это будет взглянуть...

Добавлено: 30 окт 2006, 20:29
Dimon
Сегодня в 18 троле ехал без света и с открытыми дверями. я стоял на последней ступеньке. Можете себе представить, как мне весело было! :P И стрёмно одновременно. Так и ехали, пока одна женщина не нажала кнопку "Сигнал Водию". Двери закрылись. №495

Добавлено: 30 окт 2006, 20:35
KKS
еще один слесарь в 2-м депо?

Добавлено: 30 окт 2006, 21:20
Dimon
Это ты к чему :?: