Страница 325 из 435

Добавлено: 17 авг 2012, 12:57
shpeex
17.08.2012

Ярослава - 647, ПК 09+72,49
Вікторія - 464, ПК 12+46,554

Добавлено: 17 авг 2012, 13:50
VOVA_H
Ярослава під шляхопроводом ледь повзе- то 3 кільця, то 2. Мабуть бояться просідань, чи вони вже є?

Добавлено: 17 авг 2012, 17:14
Дарт Вейдер
Ярослава під шляхопроводом ледь повзе- то 3 кільця, то 2. Мабуть бояться просідань, чи вони вже є?
А що робить, коли це магістральна траса? Звісно Ярослава повзе, тому що на зїздах з шляхопроводу вже є просідання 10-15см і ремонтувати дорогу вийде значно дорожче....

Добавлено: 17 авг 2012, 18:10
Klovsky
VOVA_H писал(а):Мабуть бояться просідань, чи вони вже є?
См. фото № 16-17 http://klovsky.livejournal.com/40570.html

По СНиПам высота бордюрного камня - 20...25 см.

Добавлено: 18 авг 2012, 09:40
VOVA_H
Дарт Вейдер писал(а): А що робить, коли це магістральна траса? Звісно Ярослава повзе, тому що на зїздах з шляхопроводу вже є просідання 10-15см і ремонтувати дорогу вийде значно дорожче....
Ну таке просідання ліквідується 1 КРАЗом асфальту, там по трасі в зоні можливого просідання повинні бути або конструкції мосту, або зовсім близько повинен бути той колектор який Ярослава обходить. Скоріше всього конструкції мосту, тому що швидкість упала якраз з наближенням до мосту.

Добавлено: 18 авг 2012, 10:01
XAN
А разве быстрая проходка не менее опасна с точки зрения проседаний?

Добавлено: 18 авг 2012, 11:19
Klovsky
Хотел сказать "медленная"? Да, есть такое мнение.

Добавлено: 18 авг 2012, 11:58
VOVA_H
Як мені здається в даному випадку присутні якісь хитрі особливості роботи "грунтопригрузу" Ярослави.

Добавлено: 18 авг 2012, 13:18
Метробудівець
Klovsky писал(а):
VOVA_H писал(а):Мабуть бояться просідань, чи вони вже є?
См. фото № 16-17 http://klovsky.livejournal.com/40570.html

По СНиПам высота бордюрного камня - 20...25 см.
Но, от кромки бордюра до верха а/б покрытия положено 20-15см

Добавлено: 18 авг 2012, 14:42
Klovsky
Да, там маршрутки хорошо "ныряют".

Добавлено: 18 авг 2012, 16:25
Antonio
18.08.12
Ярослава - 648
Виктория - 470

Добавлено: 18 авг 2012, 18:49
Бодрый
У Ярославы +1 кольцо за сутки.
То что путепровод - это такое. Видимо и в правду метростроителям некуда пока спешить. Тут или наши "мужи" восприняли информацию о том что щит достиг Одесской площади и посчитали задачу выполненной (в доле шутки всегда есть доля правды (вспомните их фразы о станции метро "Одесская")), или деньги уже пошли на финансирование известного осеннего мероприятия.

Добавлено: 18 авг 2012, 20:23
XAN
Klovsky писал(а):Хотел сказать "медленная"? Да, есть такое мнение.
Нет, именно быстрая. Читал, что в Мск под всякими нехорошими местами вроде газопроводов проходят в максимальном темпе.

Добавлено: 18 авг 2012, 21:41
IlyaPorublyov
Пробачте, якщо для когось баян, але я от не знав і мав учора дрібні неприємності: по непарній стороні просп. Глушкова (де власне й ведеться будівництво метро) прохід пішоходів заборонений. На практиці шастають, але (навіть якщо плюнути на заборону): 1) там можна вляпатися в глибоченькі калюжі з піском і навіть цементом; 2) час від часу в зону будівництва перевантажують залізобетонні плити та інші будматеріали з вантажівок які стоять прямо на проїжджій частині проспекту, і в ті проміжки часу по тій стороні зовсім ніяк не пройти.

Добавлено: 19 авг 2012, 00:10
DFAW
Тут вопрос в том насколько густой состав используют для пригруза, если необходимо использовать очень густую пену, то скорость проходки может значительно упасть.