Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Очень похоже на статью в "Фактах", но с небольшими видоизменениями...
Підземка не провалиться
[ Лідія СТРЕЛЬЧЕНКО “Хрещатик” 08-08-2008 ]
Підземка не провалиться
[ Лідія СТРЕЛЬЧЕНКО “Хрещатик” 08-08-2008 ]
На ділянці будівництва лінії метро на Теремки запобігають зсувам ґрунту
На перетині вулиць Васильківської та Бубнова долають наслідки провалу над новою лінією метро. За словами заступника гендиректора ВАТ "Київметробуд" Леоніда Михайлюка, там сталися неполадки в старих комунікаціях. Найближчим часом їх замінять. Спеціалісти кажуть, що аварійна ситуація виникла доволі вчасно. Відтепер подібні можна буде легко спрогнозувати і запобігти їм. Провали не вплинули на будівництво нових станцій. Усі три — "Деміївську", "Голосіївську" та "Васильківську" — заплановано запустити до кінця року.
Будівництву гілки метро на Теремки ніщо не загрожує. Так стверджують спеціалісти й відповідальні за ділянку особи. Причини для занепокоєння з’явилися минулого тижня. Тоді на перехресті вулиць Васильківської та Андрія Бубнова, під якими проходить тунель нової лінії метро, що в Голосіївському районі, у кількох місцях провалився асфальт. Було пошкоджено газовий колодязь та каналізацію. Однак неполадки вчасно ліквідували, а сам провал уже засипали піском.
“Так, провали там були. Але вже все владнали. Скарг від мешканців немає”,— розповідає на будмайданчику майбутньої станції “Голосіївської” начальник робіт на ділянці Аркадій Манчук. “Люди ж розуміють, що метро потрібне. Їм буде зручніше, і заторів стане менше”, — додає він.
Пан Манчук запевнив, що наразі будівництво йде за планом і проблем у роботі немає. Місцева мешканка Ольга Павленко розповідає, що останнім часом на вулиці справді частіше проводили якісь ремонтні роботи. Однак значних незручностей не було. “До того, що поряд прокладають метро, уже навіть звикли... А ями, що були на дорозі, бачу, вже засипали, їх не доводиться обходити”, — каже вона.
Заступник гендиректора ВАТ “Київметробуд” Леонід Михайлюк стверджує, що найближчим часом завали закінчать ліквідовувати. “Звісно, ситуацію цілком передбачити неможливо. Стовідсоткової гарантії, що не буде провалу, немає. Але ми робимо усе, щоб цього не сталося”,— сказав пан Михайлюк “Хрещатику”. За його словами, аварійна ситуація склалася через старі комунікації, яким понад 25 років. Їх замінюють. Фахівці запевняють, що нинішні проблеми навіть на добро. Якби вони виникли на стадії завершення робіт, ремонт обійшовся б значно дорожче. До того ж тепер буде легше спрогнозувати поводження ґрунтів далі в напрямку майбутньої станції “Васильківської”. Наступного тижня спеціалісти зроблять додаткові заміри щільності ґрунту та проведуть геофізичну зйомку ділянки, де прокладають тунель.
Навколишнім будинкам наразі нічого не загрожує. Нагадаємо, що міська влада планує запустити всі три станції — “Деміївську”, “Голосіївську”, та “Васильківську” — на Куренівсько-Червоноармійській лінії вже до кінця 2008 року.
На перетині вулиць Васильківської та Бубнова долають наслідки провалу над новою лінією метро. За словами заступника гендиректора ВАТ "Київметробуд" Леоніда Михайлюка, там сталися неполадки в старих комунікаціях. Найближчим часом їх замінять. Спеціалісти кажуть, що аварійна ситуація виникла доволі вчасно. Відтепер подібні можна буде легко спрогнозувати і запобігти їм. Провали не вплинули на будівництво нових станцій. Усі три — "Деміївську", "Голосіївську" та "Васильківську" — заплановано запустити до кінця року.
Будівництву гілки метро на Теремки ніщо не загрожує. Так стверджують спеціалісти й відповідальні за ділянку особи. Причини для занепокоєння з’явилися минулого тижня. Тоді на перехресті вулиць Васильківської та Андрія Бубнова, під якими проходить тунель нової лінії метро, що в Голосіївському районі, у кількох місцях провалився асфальт. Було пошкоджено газовий колодязь та каналізацію. Однак неполадки вчасно ліквідували, а сам провал уже засипали піском.
“Так, провали там були. Але вже все владнали. Скарг від мешканців немає”,— розповідає на будмайданчику майбутньої станції “Голосіївської” начальник робіт на ділянці Аркадій Манчук. “Люди ж розуміють, що метро потрібне. Їм буде зручніше, і заторів стане менше”, — додає він.
Пан Манчук запевнив, що наразі будівництво йде за планом і проблем у роботі немає. Місцева мешканка Ольга Павленко розповідає, що останнім часом на вулиці справді частіше проводили якісь ремонтні роботи. Однак значних незручностей не було. “До того, що поряд прокладають метро, уже навіть звикли... А ями, що були на дорозі, бачу, вже засипали, їх не доводиться обходити”, — каже вона.
Заступник гендиректора ВАТ “Київметробуд” Леонід Михайлюк стверджує, що найближчим часом завали закінчать ліквідовувати. “Звісно, ситуацію цілком передбачити неможливо. Стовідсоткової гарантії, що не буде провалу, немає. Але ми робимо усе, щоб цього не сталося”,— сказав пан Михайлюк “Хрещатику”. За його словами, аварійна ситуація склалася через старі комунікації, яким понад 25 років. Їх замінюють. Фахівці запевняють, що нинішні проблеми навіть на добро. Якби вони виникли на стадії завершення робіт, ремонт обійшовся б значно дорожче. До того ж тепер буде легше спрогнозувати поводження ґрунтів далі в напрямку майбутньої станції “Васильківської”. Наступного тижня спеціалісти зроблять додаткові заміри щільності ґрунту та проведуть геофізичну зйомку ділянки, де прокладають тунель.
Навколишнім будинкам наразі нічого не загрожує. Нагадаємо, що міська влада планує запустити всі три станції — “Деміївську”, “Голосіївську”, та “Васильківську” — на Куренівсько-Червоноармійській лінії вже до кінця 2008 року.


- minkovk
- Начальник депо
- Сообщения: 1004
- Зарегистрирован: 25 май 2007, 21:34
- Откуда: Киев Васильковская 2
Судя по тому, что на отметке 50 м от торца с левой стороны ставят блок стеновой под проем на уровне второго этажа, в этом месте будет проем в стене.
А вот что это будет непонятно
По новым схемам вроди здесь ничего не должно быть.
Снаружи котлована в этом месте довольно близко к стенке проложены коммуникации.
Если кто будет с камерой на станции просьба снять левую стенку, чтобы понять что и где там планируют.
Носорог с экскаватора долбит фундамент нижнего крана со стороны гостинницы.
А вот что это будет непонятно
По новым схемам вроди здесь ничего не должно быть.
Снаружи котлована в этом месте довольно близко к стенке проложены коммуникации.
Если кто будет с камерой на станции просьба снять левую стенку, чтобы понять что и где там планируют.
Носорог с экскаватора долбит фундамент нижнего крана со стороны гостинницы.
Лучшее-враг хорошего
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Был сегодня на Демиевке.... Люба медленно , но идет, что не может не радовать.
наблюдал как делают водопонижение... Интересно
блин.
Но гораздо интерееснее будет увидить движение по МП, с учетом того, что водопонижение делается через каждые 3 метра, а любе идти аж до стыковки с Надей, и НЯП весь этот путь будут откачивать воду....
ЗЫ: интересно: где они состыкуются? (там жеж демонтажку будут делать, надеюсь не под краснозвездным)
наблюдал как делают водопонижение... Интересно

Но гораздо интерееснее будет увидить движение по МП, с учетом того, что водопонижение делается через каждые 3 метра, а любе идти аж до стыковки с Надей, и НЯП весь этот путь будут откачивать воду....
ЗЫ: интересно: где они состыкуются? (там жеж демонтажку будут делать, надеюсь не под краснозвездным)
kitponiS, женились бы, БАРИН!
08/08/08, 08:08
Демиевская

Модернизировали систему водопонижения около Любаши

Любашин совок - хвас, прохвиль, тыл

Завезли очередную партию гранита для облицовки станции. Обнаружили также несколько ящиков криволинейными кусками для облицовки колонн (?)

Выход из подземного перехода — залили очередную порцию бетона
Голосеевская

В нижней части станции "носорог" раздолбал основание подкранового пути. Продолжают бетонировать перекрытие станции

Средняя часть котлована — работает автокран. Зумпф вышел из берегов

ППТ - чинно-благородно...

Верхняя часть стройплощадки. Слева — грунт от Виктории
Грунт, в котором сейчас идет Ярослава называют полтавскими песками. Выглядит, как сметанообразная масса. В сухом виде - мельчайшая пыль
По трассе Ярославы отгородили еще кусок автодороги, страхуясь от возможных будущих провалов. На тротуаре понаставили колодезные круги, в которых спрятали вентили временного водопровода

Строительство выхода на Голосеевской площади — хитроумная система водоотвода
Бонус

Очередное происшествие с метростроевским миксером. На сей раз без человеческих жертв. Просто разнес ворота стройплощадки

Демиевская


Модернизировали систему водопонижения около Любаши



Любашин совок - хвас, прохвиль, тыл




Завезли очередную партию гранита для облицовки станции. Обнаружили также несколько ящиков криволинейными кусками для облицовки колонн (?)




Выход из подземного перехода — залили очередную порцию бетона
Голосеевская





В нижней части станции "носорог" раздолбал основание подкранового пути. Продолжают бетонировать перекрытие станции



Средняя часть котлована — работает автокран. Зумпф вышел из берегов

ППТ - чинно-благородно...

Верхняя часть стройплощадки. Слева — грунт от Виктории




Грунт, в котором сейчас идет Ярослава называют полтавскими песками. Выглядит, как сметанообразная масса. В сухом виде - мельчайшая пыль




По трассе Ярославы отгородили еще кусок автодороги, страхуясь от возможных будущих провалов. На тротуаре понаставили колодезные круги, в которых спрятали вентили временного водопровода




Строительство выхода на Голосеевской площади — хитроумная система водоотвода
Бонус

Очередное происшествие с метростроевским миксером. На сей раз без человеческих жертв. Просто разнес ворота стройплощадки



- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская