Страница 34 из 34
Дорога Київ–Ірпінь
Добавлено: 09 авг 2024, 08:26
Бодрый
Суд підтвердив, що траса Новобіличі — Ірпінь належить столиці. Спір тривав 15 років
Північний апеляційний господарський суд скасував наказ Мін’юсту про те, що земля поруч із
трасою Новобіличі — Ірпінь (Р-30) не належить до території Києва.
Про це повідомляє громадська ініціатива «Голка».
Цей наказ Мін’юсту з’явився після звернення голови Київської обласної військової адміністрації Руслана Кравченка до відомства наприкінці 2023 року. Після цього Київська міська держадміністрація подала позов до суду, аби скасувати документ.
У ГО наголосили, що такий наказ Мін’юст видав попри те, що в розпорядженні Кабміну зазначено: дорога, яку робили за державні кошти, проходить у межах Києва. Йдеться про відрізок протяжністю 5,5 км.
Заступник голови КМДА Петро Оленич пояснив, що спір між столицею та областю за вказану ділянку триває вже 15 років. Він упевнений, що область намагається взяти під контроль стратегічну магістраль Київ — Ірпінь, бо «є інтерес дерибанити Біличанський ліс з боку Коцюбинської селищної ради».
«Також місцеві політики хотіли б розміщувати вздовж траси рекламні борди і нічого не сплачувати у бюджет столиці [...] Траса Новобіличі — Ірпінь — це територія столиці. І якщо хтось буде розміщувати тут борди — то треба буде дозвіл столиці, і кошти треба буде платити у бюджет міста Києва», — заявив Петро Оленич.
Мін’юст і Київська обласна державна адміністрація ще можуть подати касацію.
https://hromadske.ua/suspilstvo/229152- ... v-15-rokiv
Re: Дорога Київ–Ірпінь
Добавлено: 09 авг 2024, 08:50
Aktivnyy
Бодрый писал(а): ↑09 авг 2024, 08:26
Суд підтвердив, що траса Новобіличі — Ірпінь належить столиці. Спір тривав 15 років
Північний апеляційний господарський суд скасував наказ Мін’юсту про те, що земля поруч із
трасою Новобіличі — Ірпінь (Р-30) не належить до території Києва.
Про це повідомляє громадська ініціатива «Голка».
Цей наказ Мін’юсту з’явився після звернення голови Київської обласної військової адміністрації Руслана Кравченка до відомства наприкінці 2023 року. Після цього Київська міська держадміністрація подала позов до суду, аби скасувати документ.
У ГО наголосили, що такий наказ Мін’юст видав попри те, що в розпорядженні Кабміну зазначено: дорога, яку робили за державні кошти, проходить у межах Києва. Йдеться про відрізок протяжністю 5,5 км.
Заступник голови КМДА Петро Оленич пояснив, що спір між столицею та областю за вказану ділянку триває вже 15 років. Він упевнений, що область намагається взяти під контроль стратегічну магістраль Київ — Ірпінь, бо «є інтерес дерибанити Біличанський ліс з боку Коцюбинської селищної ради».
«Також місцеві політики хотіли б розміщувати вздовж траси рекламні борди і нічого не сплачувати у бюджет столиці [...] Траса Новобіличі — Ірпінь — це територія столиці. І якщо хтось буде розміщувати тут борди — то треба буде дозвіл столиці, і кошти треба буде платити у бюджет міста Києва», — заявив Петро Оленич.
Мін’юст і Київська обласна державна адміністрація ще можуть подати касацію.
https://hromadske.ua/suspilstvo/229152- ... v-15-rokiv
Боротьба Києва та області, випадок коли і ті і ті зазіхають на ту чи іншу територію. Київ хоче Коцюбинське і Борщагівки - область хоче біличанський ліс і дороги. Співпраця можлива тільки тоді, коли влада Києва та області будуть з однієї вертикалі влади
Re: Дорога Київ–Ірпінь
Добавлено: 09 авг 2024, 09:59
TANK
Aktivnyy писал(а): ↑09 авг 2024, 08:50
Співпраця можлива тільки тоді, коли влада Києва та області будуть з однієї вертикалі влади
Ты меня пугаешь второй раз... "вертикаль власти" у них и так одна - местные советы называются, или ОТГ по новомодному - смысл тот же.
Догадываюсь, что ты писал про членство в одной политсиле или вообще монобильшости, простигосподи - но тогда это будет не сотрудничество, а тупой дерибан. тоже уже проходили

.
Re: Дорога Київ–Ірпінь
Добавлено: 09 авг 2024, 10:06
Aktivnyy
TANK писал(а): ↑09 авг 2024, 09:59
Aktivnyy писал(а): ↑09 авг 2024, 08:50
Співпраця можлива тільки тоді, коли влада Києва та області будуть з однієї вертикалі влади
Ты меня пугаешь второй раз... "вертикаль власти" у них и так одна - местные советы называются, или ОТГ по новомодному - смысл тот же.
Догадываюсь, что ты писал про членство в одной политсиле или вообще монобильшости, простигосподи - но тогда это будет не сотрудничество, а тупой дерибан. тоже уже проходили

.
Так одна партія, від одного президента, політсили. Рівень влади один і той самий що в Києва що в області. Мав на увазі від однієї вертикалі влади, тобто не різні політичні партії а одна
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 10:10
Борис
щось на кшалт "єдиної рраісі"?
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 10:13
TANK
Борис писал(а): ↑09 авг 2024, 10:10
щось на кшалт "єдиної рраісі"?
угу, вот это меня и пугает....
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 10:30
Aktivnyy
TANK писал(а): ↑09 авг 2024, 10:13
Борис писал(а): ↑09 авг 2024, 10:10
щось на кшалт "єдиної рраісі"?
угу, вот это меня и пугает....
У нас реальність така, що уряд, і відповідно призначені люди урядом, не хочуть ніяк співпрацювати з Києвом. Співпраці не буде, поки триває політична боротьба
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 10:33
Борис
ну то треба призначити інших людей, які будуть думати не про свої потреби, а громадян.
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 17:07
dimentiy
Нічого поганого в судах та вирішеннях таких питань немає. Так, це не дуже ефективно на поверхні, але такі дії в кінці кінців при нормальному розвитку держави та судів допомагають врахувати більшість нюансів з усіх сторін. Так би мовити, демократія як вона є.
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 22:12
TANK
Aktivnyy писал(а): ↑09 авг 2024, 10:30
У нас реальність така, що уряд, і відповідно призначені люди урядом, не хочуть ніяк співпрацювати з Києвом. Співпраці не буде, поки триває політична боротьба
так, давай разбирать эту глупость бо буквам. Постараюсь не уехать в 4.20.
кабмин по разным квотам у нас в любом случае назначается зеленой монобильшыстю в раде. т.е. та же монобильшысть. Далее назначают министры СВОИХ людей, т.е. та же монобильшысть.
и они никак не хотят работать с ПРЯМО ИЗБРАННОЙ КИЕВЛЯНАМИ Киевской властью.
Иными словами - монобильшысть, за которую ты топишь,
игнорирует ИЗБРАННОГО МЕРА И КИЕВСОВЕТ, но это у монобильшысти это называтся борьба? а, ну-ну. Кстати, в ВОЕНадминистрацией, рулящей нынче 50% вопросов в Киеве - монобильшысть заведует, это так, к слову.
Только вот для нормального хомо-сапиенса ИГНОР обьективной реальности называется кратко - шизофрения. А вот как раз СУД - это норма для цивилизованного решения вопросов.
но ты против......должен быть единый царь, верно?
Борис писал(а): ↑09 авг 2024, 10:33
ну то треба призначити інших людей, які будуть думати не про свої потреби, а громадян.
73% против. "хоть поржем" (с).
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 22:30
Aktivnyy
TANK писал(а): ↑09 авг 2024, 22:12
Aktivnyy писал(а): ↑09 авг 2024, 10:30
У нас реальність така, що уряд, і відповідно призначені люди урядом, не хочуть ніяк співпрацювати з Києвом. Співпраці не буде, поки триває політична боротьба
так, давай разбирать эту глупость бо буквам. Постараюсь не уехать в 4.20.
кабмин по разным квотам у нас в любом случае назначается зеленой монобильшыстю в раде. т.е. та же монобильшысть. Далее назначают министры СВОИХ людей, т.е. та же монобильшысть.
и они никак не хотят работать с ПРЯМО ИЗБРАННОЙ КИЕВЛЯНАМИ Киевской властью.
Иными словами - монобильшысть, за которую ты топишь,
игнорирует ИЗБРАННОГО МЕРА И КИЕВСОВЕТ, но это у монобильшысти это называтся борьба? а, ну-ну. Кстати, в ВОЕНадминистрацией, рулящей нынче 50% вопросов в Киеве - монобильшысть заведует, это так, к слову.
Только вот для нормального хомо-сапиенса ИГНОР обьективной реальности называется кратко - шизофрения. А вот как раз СУД - это норма для цивилизованного решения вопросов.
но ты против......должен быть единый царь, верно?
Борис писал(а): ↑09 авг 2024, 10:33
ну то треба призначити інших людей, які будуть думати не про свої потреби, а громадян.
73% против. "хоть поржем" (с).
Поясню, я не підтримую діючу виконавчу владу та монобільшість, тільки коли вони щось хороше дійсно роблять, але крінжу більше. Так само щодо Київської мерії, щось підтримую а щось ні. Не переводимо зараз чат у політичні розбірки. Нічого проти судів не маю
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 22:52
TANK
поважаю, чудова відповідь і а ні слова по суті
і так, 4.20 правил - це табу.
Re: Дорога Киев–Ирпень
Добавлено: 09 авг 2024, 22:56
dimentiy
TANK писал(а): ↑09 авг 2024, 22:52
і так, 4.20 правил - це табу.
Так отож

Дорога Київ - Ірпінь
Добавлено: 29 дек 2024, 13:05
Бодрый
Інсталяція "Дорога Життя", створена на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені, здобула міжнародну премію
Інсталяція «Дорога Життя», розташована на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені, стала переможцем престижного міжнародного конкурсу LIT Lighting Design Awards. Міжнародна спільнота визнала найкращим цей проєкт в категорії «Religious & Spiritual Site Lighting Design».
Про досягнення повідомив начальник Київської ОВА Руслан Кравченко, пише Рубрика.
LIT Lighting Design Awards є одним із найпрестижніших у сфері світлового дизайну.
Інсталяція «Дорога Життя» – про незламність. Червоні нитки, освітлені пульсуючим світлом, з'єднують частини зруйнованого мосту, нагадуючи про шрами війни, які загоюються, але залишаються частиною нашої історії.
"Вдячний всім партнерам, які долучилися до реалізацію цього унікального проєкту. Ця перемога є важливим досягненням для України. Разом ми надихаємо світ, створюємо нові здобутки та показуємо, що Київщина – це не просто місце на карті. Це серце, що б'ється у ритмі свободи, сили та надії. Ми продовжимо працювати, щоб «Київщина. Місця пам'яті» стала частиною великої історії про силу нашого народу", – зазначив Руслан Кравченко.
Також він розповів, що цьогоріч розпочалася реалізація проєкту «Київщина. Місця пам'яті».
"У нас була одна головна мета – створити щось справді особливе. Те, що назавжди залишиться в памʼяті. Щоб кожен відчув і зрозумів, через що довелося пройти мешканцям Київщини під час російської окупації. І те, що ми продовжуємо проходити".
Було обрано 9 локацій для маршруту – місця, де відбувалися найтрагічніші події.
Одна із них – «Дорога Життя», створена на місці зруйнованого Романівського мосту в Ірпені. Саме ця локація здобула перемогу в одному з найпрестижніших міжнародних конкурсів світлового дизайну – LIT Lighting Design Awards зі штаб-квартирою у Швейцарії.
https://rubryka.com/2024/12/28/instalya ... u-premiyu/