Страница 35 из 170

Добавлено: 25 дек 2013, 11:29
FerrariF1racing
Они думают также, не застройщику же жить там и пользоваться метро, а тем, кто купит у них помещение...

Добавлено: 25 дек 2013, 11:36
dimentiy
Господа, в общем, с альтернативными вариантами милости просим в «Поллюции».

Добавлено: 25 дек 2013, 12:09
KKS
Дивна логіка, я думав що будівництвом метрополітену займається міська влада, яка уповноважена вирішувати транспортні питання міста. А не КМДА створена для будівництва інфраструктури сприятливої для нових житлових масивів.
Підвести воду і підвести метро для нової забудови - це ж різні речі.

по логіці максимально південно можна будувати метро - по пр. Правди. те що південніше - то вже "метро біля Виноградара", яке вже вприципі й побудовано. ст. м. Сирець - біля Виноградара ;)

Добавлено: 26 дек 2013, 10:43
Maksym
А чому ви вирішили що КМДА не має займатися будівництвом інфраструктури для нових житлових масивів? Там має бути грунтова дорога й дизель-генератори з буржуйками, чи як?
Навпаки міська влада зобов’язана займатися інфраструктурою нових житлових масивів, щоб там було в тому числі достатньо таких непопулярних закладів як дитячі садки, школи, лікарні тощо.

Добавлено: 26 дек 2013, 11:26
Santehnik
Навпаки міська влада зобов’язана займатися інфраструктурою нових житлових масивів
А нащо вони потрібні?

Добавлено: 26 дек 2013, 11:33
Maksym
Для новоприбулих киян, звісно. Для нових сімей, які створюються коли діти підростають - не все ж життя жити з батьками, дружиною та дитиною. Для тих хто хоче покращити свої житлові умови. Для тих хто хоче вберегти зароблене вклавши у нерухомість та здаючи її в аренду. Тощо.

Чи ви про те навіщо потрібна інфраструктура?

Добавлено: 26 дек 2013, 11:37
dimentiy
Maksym, последнее китайское.

Остальным — оффтопик провоцировать прекращаем. Эта тема — не для обсуждения общей концепции градостроения и развития инфраструктуры.

Добавлено: 19 мар 2014, 19:33
Бодрый
По словам советника главы КГГА и нардепа от Киева Александра Черноволенко :
в этом году нужно сделать проект строительства метро на Виноградарь, на это потребуется 30 млн грн.
Источник : http://vesti.ua/kiev/43158-v-kieve-podo ... zd-v-metro

Добавлено: 21 май 2014, 14:54
Vadim
Бодрый писал(а): в этом году нужно сделать проект строительства метро на Виноградарь, на это потребуется 30 млн грн.
Дык где их взять, эти 30 М гривен?

Добавлено: 25 май 2014, 14:38
Egor
Ну тут есть нюанс, пусть и в рамках 4.20. Потом можно сказать, что каждый год по станции.

Добавлено: 15 фев 2015, 22:10
Helgi

Добавлено: 15 мар 2015, 22:44
Helgi
Депо на Межевой однозначно не будет. В русле Куриного Брода Киевгорстрой начал строить 6 многоэтажек. https://maps.yandex.ua/-/CVGkQMYF

Добавлено: 16 мар 2015, 00:02
AMY
Значит не получилось©

Добавлено: 16 мар 2015, 00:26
KKS
Так по новому ж генплану депо за КиївСпецТрансом, і за трасою по нинішнім садам і новому масиву.

Добавлено: 08 ноя 2015, 14:09
Бодрый
В 2010 г. писали, что :
Кроме этого запланировано продолжение Сырецко-Печерской линии в сторону Виноградаря, (проекта пока нет), на которой предусмотрено строительство 4 станций после станции "Сырецкая" - в одну сторону, и в другой конец Сырецко-Печерской линии в сторону Дарницкого вокзала - строительство 3 станций, после станции "Красный хутор".
http://www.rbc.ua/rus/analytics/v-kieve ... 2010161800

Какая четвёртая ?