Страница 347 из 435
Добавлено: 05 окт 2012, 22:59
Дарт Вейдер
А где источник можно посмотреть?
Добавлено: 05 окт 2012, 23:19
tov_tob
Klovsky писал(а):Дарт Вейдер писал(а):только не понятна дата открытия, 27-го под выборы, или 14-го?
14 - рано, 27 - поздно. Числа 23-25 - в самый раз.
Открытие назначено то ли на 26-е, то ли 27-е.
Добавлено: 06 окт 2012, 02:30
trydence
http://kiev-forum.org/na-budivnytstvo-s ... enku-sumu/
На будівництво столичного метро виділили чималеньку суму
03.10.2012 12:36
kiev-metro-3
Кабмін вирішив збільшити видатки на здійснення Києвом функцій столиці, зокрема, на будівництво метро. Кошти виділено шляхом зменшення видатків на обслуговування держборгу, повідомляє прес-служба Кабміну.
Згідно з документом, 30 мільйонів гривень буде спрямовано на будівництво метро на Троєщину і Теремки.
30 мільйонів спрямують на реконструкцію транспортної розв’язки на Поштовій площі, ще 30 на реконструкцію з добудовою трамвайної лінії на Вигурівщині-Троєщині від вул. Милославської до кільцевої електрички.
На 100 мільйонів буде збільшено фінансування ділянки Куренівсько-Червоноармійської лінії метро від станції “Виставковий центр” до Одеської площі.
Нагадаємо, через будівництво метро на Троєщину може подорожчати проїзд в підземці. Як повідомляє голова комісії Київради з транспорту Дмитро Олійник, один із банків, який готовий інвестувати в будівництво метро, в будь-якому випадку запитає київську владу, як він відіб’є свої кошти.
Раніше повідомлялось, що “Троєщинське підземелля” спустошить гаманці пасажирів. У четвер, 2 серпня, заступник голови Київської міської державної адміністрації заявив про те, що офіційний Київ визначився з компанією-консультантом з реалізації проекту будівництва четвертої лінії метро з правого берега на житловий масив Троєщина. Переможцем конкурсу стала компанія «Федеральний центр проектного фінансування», «дочка» державного «Внєшекономбанку Росії».
Добавлено: 06 окт 2012, 14:22
Asmer
Получается что ККЛ до открытия Теремков будет обходится без одного из резервных составов? Или он будет стоять на Ипподроме на втором пути?
Добавлено: 06 окт 2012, 14:42
Klovsky
Поскольку второму варианту ничто не должно помешать, то - второй вариант.
[hr]
Немного сегодняшней мобилографии.
Одесская площадь. Не искал и не нашёл табличку щита на привычном месте. Вторую - тоже.
В правом верхнем углу снимка - бетоновозы, которые активно подавали раствор.
"Ипподром"

Готовят переход, перекрытия были готовы у выхода, там ещё вокруг него сделали метровую траншею для приёма ливневых вод, видимо.
Не убрали пока козловой кран, в той части ещё горы грунта, копался малогабаритный экскаватор.
В остальном - почти равнина. Почти.
Выход к "Южной".

Добавлено: 06 окт 2012, 20:16
Дарт Вейдер
На 6 октября 2012:
Ярослава - 682 кольца, ПК 9+31,18, табличка под мостом, прошла большую часть пролета
Виктория - 697 колец, ПК 9+62,99, табличка внутри огороженной территории, около пролета моста (хотя провал в грунте и кран для откачки воды расположен на 4 метра раньше)
Добавлено: 06 окт 2012, 21:26
viterzbayraku
Мене цікавить, чи відкриють дорогу у продовження Конєва в напрямку станції. Бо вона по ідеї там вже давно є, але зайнята під стоянку.
Добавлено: 06 окт 2012, 21:30
Kozak
По Генплану дорога предусмотрена.
Добавлено: 06 окт 2012, 21:32
viterzbayraku
Kozak писал(а):По Генплану дорога предусмотрена.
Це було б дуже зручно для людей, які Живуть в Ліко-граді поближче до Іподрому. Можна було б пішки ходити на метро.
Добавлено: 06 окт 2012, 21:36
Kozak
Вдоль озера длиннее на 200 м...
Кому далеко, 45-й троллейбус.
Добавлено: 06 окт 2012, 21:55
Klovsky
Если для пешеходов, им хватит и дорожки. Зачем же стоянку ради этого ликвидировать?
Добавлено: 06 окт 2012, 22:23
DFAW
Добавлено: 07 окт 2012, 10:21
Klovsky
Добавлено: 07 окт 2012, 14:49
Antonio
7.10.12
Ярослава - 688.
Данные по Виктории посмотреть не получилось.
Добавлено: 07 окт 2012, 17:15
Jyraff
У Вікторії 698 (+1).