Имеется в виду ПВМП. Его действительно пытались в 1993 начать.Valery36 писал(а):Журналюги как всегда на "высоте" - насмежшили, начало строительства гаванского моста оказывается на в 2003-м, а в 93-м!!DimmYD писал(а):В Киеве открыли вторую часть Гаваньского моста
Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Відтепер київські водії без перешкод рухатимуться центральною частиною столиці – сьогодні на Подолі відкрито автомобільний рух по новозбудованій Набережно-Хрещатицькій естакаді
Сайт КМДА, 23-10-10
[left]http://kmv.gov.ua/images/news/127937.jpg[/left]
Участь у відкритті взяли Прем'єр-міністр України Микола Азаров, перший заступник голови КМДА Олександр Попов та інші високопосадовці.
«Завершення робіт стало можливим завдяки підтримці Уряду України. Сьогодні ми вводимо в експлуатацію перший пусковий комплекс Подільського мостового переходу. Переконаний, це дозволить суттєво зменшити затори на вулиці Набережно-Хрещатицькій», – зазначив Олександр Попов.
Він акцентував увагу Глави Уряду на тому, що запуск руху автомобілів по Гаванському мосту в обох напрямках скоротить транспортне сполучення житлових масивів Оболонь, Вигурівщина та Троєщина з центральною частиною міста на 4 кілометри та покращить екологічну ситуацію на Подолі. Також Олександр Попов підкреслив, що при будівництві було використано нові для України будівельні технології, які успішно застосовуються у передових країнах світу.
[right]http://www.kmv.gov.ua/images/clipart/127940.jpg[/right]
В рамках урочистого заходу Прем'єр-міністр України Микола Азаров вручив Подяки та Почесні грамоти Кабінету Міністрів кращим будівельникам та робітникам, що працювали над спорудженням об’єктів.
За інформацією КК «Київавтодор», при будівництві естакади та Гаванського мосту використовувались унікальні конструкції з попередньо-напруженого бетону, що забезпечує цим об’єктам необхідну міцність та витривалість. Крім того, застосовувалась особлива технологія асфальтування, тож дорожнє покриття цих транспортних об'єктів має гарантію щонайменше 30 років. Характеристики автомобільної естакади на вул. Набережно-Хрещатицькій: довжина естакади – 318 м, ширина проїзної частини – 4,5 м, пропускна спроможність споруди – 1 тис. 700 авто/год.
Нагадаємо, введення в експлуатацію монолітної залізобетонної естакади по вул. Набережно-Хрещатицькій та запуск автомобільного руху по Гаванському мосту в обох напрямках – одна з стадій реалізації проекту будівництва Подільського мостового переходу у Києві. На 2011-2012 роки заплановано продовження комплексу робіт та введення в експлуатацію другої черги будівництва.




Довідка
Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро та монолітної естакади по вул. Набережно-Хрещатицька
Роботи по об’єкту розпочато в 1993 році відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України №302-р від 14.05.1993 р.
Через відсутність фінансування роботи були призупинені в 1994 році.
Згідно Розпорядження КМДА №2165 від 19.11.2003 р. «Про відновлення робіт із будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві для руху метрополітену та автотранспорту» роботи було відновлено у 2003 році.
Довжина мостового переходу від вул. Межигірської до бульвару Перова -7,04 км, проектна пропускна спроможність мостового переходу - 60 тис. одиниць на добу.
[right]http://www.kmv.gov.ua/images/clipart/127948.jpg[/right]
Мостовий перехід розраховано під сумісний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополітену.
Генпідрядник - ВАТ „Мостобуд"
Кошторисна вартість будівництва складає – 9,1 млрд. грн.
До складу будівництва Подільського мостового переходу входить будівництво Набережно-Рибальської дороги, мосту на вході в гавань, естакади по вул. Набережно-Хрещатицькій та чотирьох підземних пішохідних переходів.
Враховуючи складну дорожню ситуацію по вул. Набережно-Луговій та вул. Електриків, що сполучають Подільський район м. Києва з житловим масивом Оболонь в 2007 році було здійснено дострокове відкриття одностороннього руху автомобільного транспорту по мосту на вході в Гавань р. Дніпро та Набережно-Рибальській дорозі, що скорочувало відстань проїзду з Подолу в бік Оболоні на 4 кілометри, та значно поліпшувало екологічну ситуацію в прилеглих до вул. Набережно-Лугової та вул. Набережно-Хрещатицької житлових кварталах Подільського району.
Натомість подальші роботи по будівництву самої естакади були призупинені через відсутність фінансування. Після виділених урядом коштів у квітні 2010 року роботи відновились. Завдяки роботі вахтовим методом, у рекордні терміни, забезпечено введення в експлуатацію естакади по вул. Набережно-Хрещатицькій та відкриття двостороннього руху по мосту на вході в гавань 22 жовтня 2010 року.
Технічні характеристики монолітної естакади по вул. Набережно-Хрещатицька
Довжина естакади – 318 м.,
Ширина проїзної частини 4,5м.
Кількість смуг руху 2х3,5 м.
Ширина смуги безпеки 1,0 м.
Ширина тротуару 0,75 м.
Розрахункове навантаження А-15, НК-100
Пропускна спроможність естакади - 1700 авт./год.
Естакада складається з двох устоїв (по шість паль на кожний) та дев’яти проміжних опор (по 3 палі на кожну), та монолітної нерозрізної пост-напруженої прогонової будови вагою близько 19 тис.тон. Загальний обсяг бетону укладений в конструкції естакади 7275 м3, в т.ч.: фундаменти опор та опори 4365 м3; прогонова будова 2910 м3.
Унікальність даної споруди полягає втому що при спорудженні монолітної залізобетонної прогонової будови застосовано технологію пост-напруження арматури, яка до цього часу не була сертифікована в Україні, але дуже успішно застосовувалась передовими країнами світу. Застосування такої технології дає змогу забезпечити необхідну міцність конструкції при максимально зменшеній товщині прогонової будови. Саме цього і необхідно було досягти при будівництві естакади, адже Подільський район – центральна, історична частина міста багата на історичні пам’ятки, яка не гармонує з громіздкими інженерними спорудами, і до того ж повинна добре проглядатись зі сторони р. Дніпро.
Естакада забезпечить зменшення заторів по вул. Набережно-Хрещатицькій шляхом розподілу транспортних потоків на примиканні до неї Набережно-Рибальської дороги.
Перспективи будівництва Подільського мостового переходу
На сьогоднішній день вводиться в експлуатацію ділянка Подільського мостового переходу що включає в себе Набережно-Рибальську дорогу – 1,5 км., міст на вході в гавань – 355 м. та естакада по вул. Набережно-Хрещатицькій – 318 м. з чотирма підземними пішохідними переходами. сьогоднішній день побудовані в основних конструкціях - естакада на Трухановому острові довжиною 1 км., міст через р. Десенка довжиною 340м., естакада в урочищі Горбачиха довжиною 0,5 км., Естакада на Рибальському півострові (побудовано 6 з 17 опор, ведеться монтаж металоконструкцій прогонової будови), Лівоповоротний з’їзд з Подільського мостового переходу на Рибальський півострів ( побудовано 7 з 15 опор), міст через гавань (побудовано 2 з 5 опор), заїзд на Подільський мостовий перехід з вул. Набережно-Хрещатицької в районі вул. Верхній Вал. (побудовано 7 з 9 опор). Ведуться роботи з укрупнення і монтажу металоконструкцій арки мосту через р. Дніпро (з 6,6 тис. тн. змонтовано 1,5 тис. тн.).
На 2011 рік заплановано продовження комплексу робіт на ділянці Подільського мостового переходу від вул. Набережно-Хрещатицької до дамби Русанівських садів, а також будівництво автомобільної дороги від дамби Русанівських садів до транспортної розв'язки на перетині вул. Бальзака та просп. Ватутіна, що забезпечить транспортний зв'язок житлового масиву Троєщина з центральною частиною міста. Паралельно буде виконуватись будівництво мостового переходу на ділянці від дамби Русанівських садів до проспекту Перова.
Другу чергу будівництва Подільського мостового переходу (від вул. Набережно-Хрещатицька до проспекту Ватутіна) заплановано ввести в експлуатацію в першому півріччі 2012 року.

Відкривається новий автобусний маршрут з Троєщини до центру міста
У зв’язку з запуском двостороннього руху по Гаванському мосту та з метою скорочення часу поїздки з житлового масиву Троєщина до центральної частини міста відкрито новий автобусний маршрут загального користування в режимі маршрутного таксі № 153 «вул. Бальзака (від вул. Милославської) – ст. м. “Контрактова площа“». Про це повідомили в КП «Київпастранс».
Автобусний маршрут курсуватиме за схемою: вул. Бальзака (від вул. Милославської) – вул. Марини Цвєтаєвої – просп. Маяковського – вул. Драйзера – вул. Миколи Закревського – просп. Ватутіна – Московський міст – просп. Героїв Сталінграда – вул. Набережно-Рибальська – Новий Гаванський міст – вул. Набережно-Хрещатицька – Боричів узвіз – вул. Петра Сагайдачного – ст. м. “Контрактова площа“ та у зворотному напрямку.
Загальна довжина маршруту – 16,4 км.
На маршруті працюватиме 10 автобусів «Богдан». Інтервал руху автобусів складатиме 5-7 хв. Вартість проїзду – 2,50 грн.

Сайт КМДА, 23-10-10
[left]http://kmv.gov.ua/images/news/127937.jpg[/left]
Участь у відкритті взяли Прем'єр-міністр України Микола Азаров, перший заступник голови КМДА Олександр Попов та інші високопосадовці.
«Завершення робіт стало можливим завдяки підтримці Уряду України. Сьогодні ми вводимо в експлуатацію перший пусковий комплекс Подільського мостового переходу. Переконаний, це дозволить суттєво зменшити затори на вулиці Набережно-Хрещатицькій», – зазначив Олександр Попов.
Він акцентував увагу Глави Уряду на тому, що запуск руху автомобілів по Гаванському мосту в обох напрямках скоротить транспортне сполучення житлових масивів Оболонь, Вигурівщина та Троєщина з центральною частиною міста на 4 кілометри та покращить екологічну ситуацію на Подолі. Також Олександр Попов підкреслив, що при будівництві було використано нові для України будівельні технології, які успішно застосовуються у передових країнах світу.
[right]http://www.kmv.gov.ua/images/clipart/127940.jpg[/right]
В рамках урочистого заходу Прем'єр-міністр України Микола Азаров вручив Подяки та Почесні грамоти Кабінету Міністрів кращим будівельникам та робітникам, що працювали над спорудженням об’єктів.
За інформацією КК «Київавтодор», при будівництві естакади та Гаванського мосту використовувались унікальні конструкції з попередньо-напруженого бетону, що забезпечує цим об’єктам необхідну міцність та витривалість. Крім того, застосовувалась особлива технологія асфальтування, тож дорожнє покриття цих транспортних об'єктів має гарантію щонайменше 30 років. Характеристики автомобільної естакади на вул. Набережно-Хрещатицькій: довжина естакади – 318 м, ширина проїзної частини – 4,5 м, пропускна спроможність споруди – 1 тис. 700 авто/год.
Нагадаємо, введення в експлуатацію монолітної залізобетонної естакади по вул. Набережно-Хрещатицькій та запуск автомобільного руху по Гаванському мосту в обох напрямках – одна з стадій реалізації проекту будівництва Подільського мостового переходу у Києві. На 2011-2012 роки заплановано продовження комплексу робіт та введення в експлуатацію другої черги будівництва.




Довідка
Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро та монолітної естакади по вул. Набережно-Хрещатицька
Роботи по об’єкту розпочато в 1993 році відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України №302-р від 14.05.1993 р.
Через відсутність фінансування роботи були призупинені в 1994 році.
Згідно Розпорядження КМДА №2165 від 19.11.2003 р. «Про відновлення робіт із будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві для руху метрополітену та автотранспорту» роботи було відновлено у 2003 році.
Довжина мостового переходу від вул. Межигірської до бульвару Перова -7,04 км, проектна пропускна спроможність мостового переходу - 60 тис. одиниць на добу.
[right]http://www.kmv.gov.ua/images/clipart/127948.jpg[/right]
Мостовий перехід розраховано під сумісний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополітену.
Генпідрядник - ВАТ „Мостобуд"
Кошторисна вартість будівництва складає – 9,1 млрд. грн.
До складу будівництва Подільського мостового переходу входить будівництво Набережно-Рибальської дороги, мосту на вході в гавань, естакади по вул. Набережно-Хрещатицькій та чотирьох підземних пішохідних переходів.
Враховуючи складну дорожню ситуацію по вул. Набережно-Луговій та вул. Електриків, що сполучають Подільський район м. Києва з житловим масивом Оболонь в 2007 році було здійснено дострокове відкриття одностороннього руху автомобільного транспорту по мосту на вході в Гавань р. Дніпро та Набережно-Рибальській дорозі, що скорочувало відстань проїзду з Подолу в бік Оболоні на 4 кілометри, та значно поліпшувало екологічну ситуацію в прилеглих до вул. Набережно-Лугової та вул. Набережно-Хрещатицької житлових кварталах Подільського району.
Натомість подальші роботи по будівництву самої естакади були призупинені через відсутність фінансування. Після виділених урядом коштів у квітні 2010 року роботи відновились. Завдяки роботі вахтовим методом, у рекордні терміни, забезпечено введення в експлуатацію естакади по вул. Набережно-Хрещатицькій та відкриття двостороннього руху по мосту на вході в гавань 22 жовтня 2010 року.
Технічні характеристики монолітної естакади по вул. Набережно-Хрещатицька
Довжина естакади – 318 м.,
Ширина проїзної частини 4,5м.
Кількість смуг руху 2х3,5 м.
Ширина смуги безпеки 1,0 м.
Ширина тротуару 0,75 м.
Розрахункове навантаження А-15, НК-100
Пропускна спроможність естакади - 1700 авт./год.
Естакада складається з двох устоїв (по шість паль на кожний) та дев’яти проміжних опор (по 3 палі на кожну), та монолітної нерозрізної пост-напруженої прогонової будови вагою близько 19 тис.тон. Загальний обсяг бетону укладений в конструкції естакади 7275 м3, в т.ч.: фундаменти опор та опори 4365 м3; прогонова будова 2910 м3.
Унікальність даної споруди полягає втому що при спорудженні монолітної залізобетонної прогонової будови застосовано технологію пост-напруження арматури, яка до цього часу не була сертифікована в Україні, але дуже успішно застосовувалась передовими країнами світу. Застосування такої технології дає змогу забезпечити необхідну міцність конструкції при максимально зменшеній товщині прогонової будови. Саме цього і необхідно було досягти при будівництві естакади, адже Подільський район – центральна, історична частина міста багата на історичні пам’ятки, яка не гармонує з громіздкими інженерними спорудами, і до того ж повинна добре проглядатись зі сторони р. Дніпро.
Естакада забезпечить зменшення заторів по вул. Набережно-Хрещатицькій шляхом розподілу транспортних потоків на примиканні до неї Набережно-Рибальської дороги.
Перспективи будівництва Подільського мостового переходу
На сьогоднішній день вводиться в експлуатацію ділянка Подільського мостового переходу що включає в себе Набережно-Рибальську дорогу – 1,5 км., міст на вході в гавань – 355 м. та естакада по вул. Набережно-Хрещатицькій – 318 м. з чотирма підземними пішохідними переходами. сьогоднішній день побудовані в основних конструкціях - естакада на Трухановому острові довжиною 1 км., міст через р. Десенка довжиною 340м., естакада в урочищі Горбачиха довжиною 0,5 км., Естакада на Рибальському півострові (побудовано 6 з 17 опор, ведеться монтаж металоконструкцій прогонової будови), Лівоповоротний з’їзд з Подільського мостового переходу на Рибальський півострів ( побудовано 7 з 15 опор), міст через гавань (побудовано 2 з 5 опор), заїзд на Подільський мостовий перехід з вул. Набережно-Хрещатицької в районі вул. Верхній Вал. (побудовано 7 з 9 опор). Ведуться роботи з укрупнення і монтажу металоконструкцій арки мосту через р. Дніпро (з 6,6 тис. тн. змонтовано 1,5 тис. тн.).
На 2011 рік заплановано продовження комплексу робіт на ділянці Подільського мостового переходу від вул. Набережно-Хрещатицької до дамби Русанівських садів, а також будівництво автомобільної дороги від дамби Русанівських садів до транспортної розв'язки на перетині вул. Бальзака та просп. Ватутіна, що забезпечить транспортний зв'язок житлового масиву Троєщина з центральною частиною міста. Паралельно буде виконуватись будівництво мостового переходу на ділянці від дамби Русанівських садів до проспекту Перова.
Другу чергу будівництва Подільського мостового переходу (від вул. Набережно-Хрещатицька до проспекту Ватутіна) заплановано ввести в експлуатацію в першому півріччі 2012 року.

Відкривається новий автобусний маршрут з Троєщини до центру міста
У зв’язку з запуском двостороннього руху по Гаванському мосту та з метою скорочення часу поїздки з житлового масиву Троєщина до центральної частини міста відкрито новий автобусний маршрут загального користування в режимі маршрутного таксі № 153 «вул. Бальзака (від вул. Милославської) – ст. м. “Контрактова площа“». Про це повідомили в КП «Київпастранс».
Автобусний маршрут курсуватиме за схемою: вул. Бальзака (від вул. Милославської) – вул. Марини Цвєтаєвої – просп. Маяковського – вул. Драйзера – вул. Миколи Закревського – просп. Ватутіна – Московський міст – просп. Героїв Сталінграда – вул. Набережно-Рибальська – Новий Гаванський міст – вул. Набережно-Хрещатицька – Боричів узвіз – вул. Петра Сагайдачного – ст. м. “Контрактова площа“ та у зворотному напрямку.
Загальна довжина маршруту – 16,4 км.
На маршруті працюватиме 10 автобусів «Богдан». Інтервал руху автобусів складатиме 5-7 хв. Вартість проїзду – 2,50 грн.

мда, действительно не хватает поворота налево на мост.
Ну хоть в утренние часы но так было бы удобнее

Ну хоть в утренние часы но так было бы удобнее

Последний раз редактировалось optimist 25 окт 2010, 01:15, всего редактировалось 1 раз.
Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается
Все, что к лучшему то не делается
Так и будет.Bomberman писал(а):Так эстакаду вроде уже Космос начинал, а его как-бы не пригласили... Или ты имеешь ввиду ПВМП вообще?
Ох, неспроста все это. Чует мое сердце, скоро ООО окажется у Попова в вице-мерах...
Главное, чтобы при этой связке и метро на Троещину реально строилось, и линии трамвая развивались, а не только ла-ла-ла да бла-бла-бла...
Это не я погорячился, это Омельченко грохнул многие линии трамвая - но это к теме метро на Троещину не имеет никакого отношения...incognito писал(а):Метро да, а вот на счет трамвая при Омельченко - это Вы погорячились :)Анатолий писал(а):Главное, чтобы при этой связке и метро на Троещину реально строилось, и линии трамвая развивались, а не только ла-ла-ла да бла-бла-бла...
Поэтому я и говорю - о развитии трамвая, если у руля будет Омельченко говорить не стоит. Впрочем, если провести аналогию с живыми организмами, то старение и отмирание - это тоже стадии развитияАнатолий писал(а):Это не я погорячился, это Омельченко грохнул многие линии трамвая

На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
Не, ну может человек осознал, может человек проникся безмерной любовью как к метро, так и к трамваю.incognito писал(а):Поэтому я и говорю - о развитии трамвая, если у руля будет Омельченко говорить не стоит. Впрочем, если провести аналогию с живыми организмами, то старение и отмирание - это тоже стадии развития :)Анатолий писал(а):Это не я погорячился, это Омельченко грохнул многие линии трамвая
Неспроста же Омельченко перерезал ленточку вместе с Азаровым и Поповым - значит принят в команду.
А новая команда так полюбила трамвай, что вон линию скоростного открыла недоделанную.
Надеюсь, что метро на Троещину будет доделанным...