Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- DProff
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 99
- Зарегистрирован: 23 янв 2015, 22:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Реконструкция участка на Покотила набирает оборотов.
Количество рабочих такое же, как было когда-то в марте этого года.
Судя с поста КПТ в ФБ, до конца года станцию откроют.
И на этот раз уверенности в словах больше.
04.12.2017
Возле Колибриса привезли деревянные брусья и выкопали траншею для соединения однопутки с остальной линией.
По всей однопутке сварены стыки, путь готов.
Единственное место, где ковырялись работники, это был термокомпенсатор.
Но основные работы происходят на самой станции.
По сути, осталось поставить турникеты, кассы, светофор и доделать отделочные работы по мелочи.
На противоположном конце однопутки всё точно так же.
P.S.: Место провала, из-за которого стояло движение Т1
Подводя итоги, скажу следующее: ставлю ставки, что на зиму могут открыть полноценное движение Т1, а уже весной продолжить работы. Ведь бессмысленно сейчас делать однопутку далее до Кольцова, только с весны.
К тому же, среди работников ДШ витают слухи о закрытии Т3 из-за того, что Кольцевую Дорогу будут накрывать ТРЦ.
Соответственно, нужен регулярно ходящий Т1.
Но когда это будет и будет ли - неизвестно.
Время покажет, что да как.
Количество рабочих такое же, как было когда-то в марте этого года.
Судя с поста КПТ в ФБ, до конца года станцию откроют.
И на этот раз уверенности в словах больше.
04.12.2017
Возле Колибриса привезли деревянные брусья и выкопали траншею для соединения однопутки с остальной линией.
По всей однопутке сварены стыки, путь готов.
Единственное место, где ковырялись работники, это был термокомпенсатор.
Но основные работы происходят на самой станции.
По сути, осталось поставить турникеты, кассы, светофор и доделать отделочные работы по мелочи.
На противоположном конце однопутки всё точно так же.
P.S.: Место провала, из-за которого стояло движение Т1
Подводя итоги, скажу следующее: ставлю ставки, что на зиму могут открыть полноценное движение Т1, а уже весной продолжить работы. Ведь бессмысленно сейчас делать однопутку далее до Кольцова, только с весны.
К тому же, среди работников ДШ витают слухи о закрытии Т3 из-за того, что Кольцевую Дорогу будут накрывать ТРЦ.
Соответственно, нужен регулярно ходящий Т1.
Но когда это будет и будет ли - неизвестно.
Время покажет, что да как.
В отписке также указали срок Потапова - до конца года, Кольцова - июнь 2018DProff писал(а): Судя с поста КПТ в ФБ, до конца года станцию откроют.
И на этот раз уверенности в словах больше.
23.11.2017__№ __16/2713
На № В-18485/1 від 20.11.2017
Копія: Директору КБУ
«Контактний центр м. Києва»
Жуковій Л. П.
Шановний Борисе Володимировичу!
Дякуємо Вам за те, що Ви, звертаючись до Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва», не залишаєтесь осторонь проблем функціонування та розвитку м. Києва як європейської столиці та повідомляєте нам про проблеми, які, на Вашу думку, є нині актуальними.
Інформуємо Вас, що питання щодо термінів завершення будівництва станцій швидкісного трамваю Троєщинської лінії опрацьовано в комунальному підприємстві «Київпастранс».
Повідомляємо Вас, що на сьогоднішній ведуться роботи по будівництву другої колії, закуплені рейки, шпали, скріплення.
До кінця поточного року буде завершено будівництво «Ст. Потапова».
В зв’язку необхідністю проведення додаткових робіт на зупинці «Бульвар Кольцова», необхідно внести відповідні зміни в проектно-кошторисну документацію, що потребує додаткового часу.
Комунальне підприємство «Київпастранс» планує завершити будівництво даної зупинки за умови достатнього фінансування до кінця другого кварталу 2018 року.
На час проведення ремонтних робіт, комунальне підприємство «Київпастранс» не припиняє рух трамваїв по даному маршруту, влаштовуючи «кишені» для безперешкодного проїзду трамваїв.
Вибачте за тимчасові незручності.
Шановний Борисе Володимировичу, ще раз дякуємо Вам за інформацію, яку Ви надали, та довіру до Київської міської влади. В подальшому сподіваємось на Ваше розуміння та підтримку.
З повагою
В. о. заступника генерального директора П. Кирилюк
КП «Київпастранс» продовжує оновлювати трамвайний парк
01.12.2017
Відповідно до умов тендеру, проведеного у 2017 році, підприємство отримало чергову партію нових трамваїв зі 100% низькою підлогою польського виробництва PESA.
Десять вагонів вже пройшли необхідне технічне оформлення, й фахівці КП «Київпастранс» розпочали їх випробування на Борщагівській лінії швидкісного трамвая. Ще два вагони PESA прямують у Київ - доставку очікуємо до кінця тижня.
Найближчим часом чекаємо нові трамваї на маршруті.
01.12.2017
Відповідно до умов тендеру, проведеного у 2017 році, підприємство отримало чергову партію нових трамваїв зі 100% низькою підлогою польського виробництва PESA.
Десять вагонів вже пройшли необхідне технічне оформлення, й фахівці КП «Київпастранс» розпочали їх випробування на Борщагівській лінії швидкісного трамвая. Ще два вагони PESA прямують у Київ - доставку очікуємо до кінця тижня.
Найближчим часом чекаємо нові трамваї на маршруті.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- DProff
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 99
- Зарегистрирован: 23 янв 2015, 22:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
В субботу это выглядело так:Dimon писал(а):Ты Политех лучше сфоткай - там обклеили плитку под изумруды
Сейчас наверняка всё обклеили, как раз этим и занимались в воскресенье.
Освещение входа в переход :
Однозначно перемога по сравнению с тем, как было - один жёлтый светильник на лестницу. Воспринимается теперь куда лучше и покрасивее.
Из всех улучшений хочу особенно отметить одно: то, что заменили на Политехе и Полевой табло на таблище - теперь видно абсолютно чётко его и с конца платформы (в посте vv можно увидеть).