Страница 37 из 49

Добавлено: 10 окт 2010, 18:01
AMY
Я в шоке! На Палладина около венткиоска убрали свалку тюбингов, лежавших там с 2003 года

Добавлено: 11 окт 2010, 12:40
Gregorium
офф-топик, но в тему уборки. начали убирать и на площадке метростроя у м.Сырец, какие-то шевеления заметны и на площадке на Стеценко, где линия заканчивается.

Добавлено: 11 окт 2010, 14:40
post-factum
Спитаю так обережно, про всяк випадок: може, далі будувати будуть?

Добавлено: 11 окт 2010, 15:09
Helgi
Не, то "Київпідземшляхбуд" разворачивается, коллектор наверное очередной. На заборе уже табличку повесили, но дюже мелкие буковки - на ходу не удается прочитать.

Добавлено: 11 окт 2010, 17:08
DFAW
Там вроде кабель класть будут, а на метро площадке тишина.

Добавлено: 11 окт 2010, 20:29
Helgi
Там и кабель бронированный постоянный и кабель временный на подвесе, но то все не основное. Будут что-то глубже рыть, у прудов уже тюбинги лежат, меньшие чем для метро. И на Интернациональной площадку огородили, от нее ямы копают небольшие в направлении Сырца.

Добавлено: 19 окт 2010, 16:34
Helgi
Gregorium писал(а):офф-топик, но в тему уборки. начали убирать и на площадке метростроя у м.Сырец, какие-то шевеления заметны и на площадке на Стеценко, где линия заканчивается.
Я оказался прав - строительство канализационного коллектора глубокого заложения с целью выведения из работы насосной станции "Нивки", на днях почитал табличку на заборе стройки.

Добавлено: 19 окт 2010, 16:56
AMY
Сегодня на «Академгородке» снова ковырялись в поделках имени Христича.

Изображение
Кстати, выясняется, что облицовка эскалатора выполнена из сталинита.

Добавлено: 28 окт 2010, 13:48
AMY
Vadim писал(а):Они его открывают и закрывают регулярно. Открывают "з метою пліпшення", а закрывают из-за малого паспотока.


На станції «Житомирська» змінюється порядок оплати проїзду

[ Офіційний веб-сайт КП «Київський метрополітен» | 25-10-2010, 10:09 ]
З 1 листопада 2010 року у вестибюлі № 1 станції «Житомирська» Святошинсько-Броварської лінії змінюється порядок оплати проїзду — продаж жетонів буде організовано з кабіни контролера.

Ці зміни обумовлені незначним пасажиропотоком через даний вестибюль.

Для належного забезпечення пасажирів засобами оплати проїзду, у вестибюлі № 1 станції «Житомирська» додатково встановлено два автомати видачі жетонів (АВЖ).

Добавлено: 28 окт 2010, 18:43
Santehnik
Главное что выход работает, ооооочень удобный :)

Добавлено: 12 дек 2010, 12:06
AMY
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія XXIV скликання

РІШЕННЯ

від 23 грудня 2003 року № 290/1165

Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва об’єктів комунального призначення

Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 26, частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку із закінченням робіт на об’єкті «Будівництво I пускового комплексу від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену, від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі» (акт державної приймальної комісії, затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.06.2003 № 1161; <skip>) Київська міська рада вирішила:

1. Зарахувати до комунальної власності територіальної громади міста Києва завершені будівництвом об’єкти комунального призначення I пускового комплексу від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену, від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі» згідно з додатком 1.

2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) прийняти в управління об’єкти комунального призначення згідно з додатком 2 цього рішення та закріпити за комунальними підприємствами, які будуть здійснювати подальшу експлуатацію майна, на праві повного господарського відання.

3. Передати в управління підприємствам об’єкти комунального призначення для подальшого утримання та експлуатації згідно з додатком 3, без права передачі та перепрофілювання.

<skip>
5. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) забезпечити в установленому законодавством України порядку здійснення передачі майна згідно з пунктами 3, 4 цього рішення та визначити межі повноважень і умови їх здійснення підприємствами.

6. Комунальному підприємству «Київський метрополітен» передати тунелепрохідницькі комплекси в оренду відкритому акціонерному товариству «Київметробуд» в установленому законодавством порядку.

7. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щорічно передбачати в міському бюджеті кошти на компенсацію додаткових витрат комунального підприємства «Київський метрополітен» на утримання тунелепрохідницьких комплексів.

8. Контроль за виконанням цього питання покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань власності.




Київський міський голова
О. Омельченко
[hr]




Додаток № 1
до рішення Київської міської ради
від 23 грудня 2003 р. № 290/1165




Перелік
об’єктів комунального призначення після закінчення будівництва I пускового комплексу від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену, від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі», що зараховуються до комунальної власності територіальної громади м. Києва


№ п/п ... Найменування об’єктів ..................... Балансова вартість, грн.

1. Пусковий комплекс метрополітену:

Перегінні тунелі у двоколійному вимірі — 2724 м ..... 169’823’199,00

в т. ч. тунелепрохідницькі щити — 2 маш. ............. 21’750’000,00

Комплекс станції «Житомирська» — 1 компл. ............ 73’274’300,00

Комплекс станції «Академмістечко» — 1 компл. ......... 96’448’053,00


<skip>


Заступник міського голови —
секретар Київської міської ради

В. Яловий

Добавлено: 12 дек 2010, 13:02
Анатолий
А где в Киеве станция метро "Новобеличи"?

Добавлено: 12 дек 2010, 13:13
Sinoptik
Планировалась после "АКМ", вместе с электродепо.
Сайт не нужен © ?
Схемы линий метрополитена
Изображение

Добавлено: 12 дек 2010, 16:07
Анатолий
Sinoptik писал(а):Планировалась после "АКМ", вместе с электродепо.
Сайт не нужен © ?
Схемы линий метрополитена
Изображение
Я это прекрасно знал, просто подумал, что кто-нибудь может пояснить как считать коммунальной собственностью непостроенные объекты, то есть объекты, которые не существуют?
Или омельченко такой же мэр, как лёня-кацманавт?

Добавлено: 12 дек 2010, 16:49
AMY
Проект обзывался Будівництво дільниці Святошино-Броварської лінії Київського метрополітену від станції «Святошин» до станції «Новобіличі» із зворотним електродепо «Новобіличі».

Первый пусковой комплекс — від станції «Святошин» до станції «Академмістечко» .

Дальнейшее строительство отложено на неопределённое время (по факту). Никакие станция/депо «Новобеличи» в перечне построенного не фигурируют (см. таблицу).

Просто нужно учиться читать. И кацманавты тут ни при чём.