Страница 37 из 73

Добавлено: 10 июл 2011, 12:56
Klovsky
Радіо Свобода, 09.07.2011

Інна Кузнєцова: Метро – це важлива артерія для столиці. Було відкрито кілька станцій метро цього року. А як буде, наприклад, з метро «Львівська брама»?

Олександр Попов: Це проект дуже важливий і цікавий. Нам прийшлося вибирати, тому що будівництво цього об’єкту – це приблизно два роки. Там дуже складні ґрунти і технологія будівництва складна. Тобто на практиці це будівництво буде приблизно два роки.

Але питання ще в тому, що це буде коштувати 150 мільйонів гривень. І коли ми ставили на вибір, що ж важливіше: чи розвивати зараз, нові станції будувати і вкладати туди кошти, а чи, може, вибрати цей напрямок? Вирішили, що треба забезпечити все-таки подальший розвиток метрополітену в сторону Троєщини. .....
Але це не означає, що «Львівська брама» буде відкладена там на 10 років. Я думаю, що її перспектива, початок будівництва – це, мабуть, 2013-й.

Інна Кузнєцова:І закінчення?

Олександр Попов: 2014–2015-й.

Добавлено: 27 июл 2011, 14:53
Metroschemes
Жалко, все откладывается и откладывается...

Добавлено: 27 июл 2011, 17:56
KuzyaCat
К 18-му году как раз построят.

Добавлено: 27 июл 2011, 18:27
Inquisitor
Сразу после тоннеля под Крещатиком.

Добавлено: 28 июл 2011, 15:37
Egor
ну если после Троещины - то "ну-ну"
Я вот в нынешней обстановке не сильно понимаю, что решит ввод этой станции.

Добавлено: 28 июл 2011, 19:09
post-factum
ЛБ розвантажить центр.

Добавлено: 29 июл 2011, 08:39
dimentiy
Золотые Ворота и Лукьяновскую, строго говоря. При открытии ЛБ народу не нужно будет идти по Яр. Валу, кроме того, на ЛБ будут пересаживаться в Тр18 пассажиры, которые посидеть хотят.

Добавлено: 29 июл 2011, 09:01
Анатолий
То есть ввод этой станции никаких проблем не решает...

Добавлено: 29 июл 2011, 09:36
TANK
Анатолий, вероятно вы никогда по яр. валу с 8 до 9 и с 17 до 19 не ходили. Там ужас.

Добавлено: 29 июл 2011, 10:01
DFAW
+1, когда-то сидел там в машине с утра, ждал человека, был в шоке

Добавлено: 29 июл 2011, 10:29
TANK
с учетом того, что я этот ужас пережидаю 2 раза в день выезжая/заезжая во двор домой - ЛБ нужна как воздух.

Добавлено: 29 июл 2011, 17:23
Egor
Так в том-то все и дело, бонус получат лишь жители и работники в районе ЛБ. А для инфраструктуры города (нагрузка на троллейбусы и маршрутки, на уличную сеть) никак не снизиться...

Добавлено: 29 июл 2011, 17:37
vadik
Як це не знизиться?
Мені часто колись треба було на Рейтарську.
Оскільки ЛБ немає, то замість того, щоб сідати в метро, я їхав або машиною або автобусом.
Була б ЛБ, було б менше машин і автобусів на Артема.
І інфрастуктурі легше, і мені.

Добавлено: 29 июл 2011, 19:53
Sinoptik
На Рейтарскую - ЗВ. +15 минут, для того, чтобы дойти до Львовской площади.
ЗЫ: ЛБ таки да, очень нужна.

Добавлено: 29 июл 2011, 21:24
vadik
15 хв кожен день туди сюди це сім днів ходьби на рік.
За таким принципом рівно кожна друга станція в Києві зайва, бо з сусідньої за 15 хв статистично дійти можна.

Наважуся на прогноз, якщо зробити опитування, яка станція з запланованих 26 принесе особисто вам найбільше користі, ЛБ виграє.