Добавлено: 10 июл 2011, 12:56
Радіо Свобода, 09.07.2011
Інна Кузнєцова: Метро – це важлива артерія для столиці. Було відкрито кілька станцій метро цього року. А як буде, наприклад, з метро «Львівська брама»?
Олександр Попов: Це проект дуже важливий і цікавий. Нам прийшлося вибирати, тому що будівництво цього об’єкту – це приблизно два роки. Там дуже складні ґрунти і технологія будівництва складна. Тобто на практиці це будівництво буде приблизно два роки.
Але питання ще в тому, що це буде коштувати 150 мільйонів гривень. І коли ми ставили на вибір, що ж важливіше: чи розвивати зараз, нові станції будувати і вкладати туди кошти, а чи, може, вибрати цей напрямок? Вирішили, що треба забезпечити все-таки подальший розвиток метрополітену в сторону Троєщини. .....
Але це не означає, що «Львівська брама» буде відкладена там на 10 років. Я думаю, що її перспектива, початок будівництва – це, мабуть, 2013-й.
Інна Кузнєцова:І закінчення?
Олександр Попов: 2014–2015-й.
Інна Кузнєцова: Метро – це важлива артерія для столиці. Було відкрито кілька станцій метро цього року. А як буде, наприклад, з метро «Львівська брама»?
Олександр Попов: Це проект дуже важливий і цікавий. Нам прийшлося вибирати, тому що будівництво цього об’єкту – це приблизно два роки. Там дуже складні ґрунти і технологія будівництва складна. Тобто на практиці це будівництво буде приблизно два роки.
Але питання ще в тому, що це буде коштувати 150 мільйонів гривень. І коли ми ставили на вибір, що ж важливіше: чи розвивати зараз, нові станції будувати і вкладати туди кошти, а чи, може, вибрати цей напрямок? Вирішили, що треба забезпечити все-таки подальший розвиток метрополітену в сторону Троєщини. .....
Але це не означає, що «Львівська брама» буде відкладена там на 10 років. Я думаю, що її перспектива, початок будівництва – це, мабуть, 2013-й.
Інна Кузнєцова:І закінчення?
Олександр Попов: 2014–2015-й.