Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Мільярди ієн на троєщинське метро
[ Ірина Лабунська | “Хрещатик” 01-12-2010 ]
[ Ірина Лабунська | “Хрещатик” 01-12-2010 ]
Японцям покажуть проект майбутньої лінії
Супервигідний кредит для будівництва метро на Троєщину запропонували японці. Попередньо йшлося про позику в 3 млрд доларів на 30 років під 1,5 % річних. Проте остаточних домовленостей ще не досягнено. Це може статися під час візиту до Японії Президента Віктора Януковича у січні. До цього часу експерти мають визначитися з проектом майбутньої лінії. На лівому березі Дніпра вона вийде назовні, а на Подолі може зануритись під землю.
У січні Президент України Віктор Янукович має здійснити візит до Японії. Серед питань, які обговорять сторони, може бути й фінансування будівництва в Києві лінії метро на Троєщину. Раніше про намір японців позичити на цей проект гроші повідомляв заступник голови КМДА Руслан Крамаренко. За його словами, японці не проти дати кредит на суму 3 млрд доларів на 30 років під 1,5 % річних. Це більше, ніж вигідна пропозиція. Тим паче, що, за словами начальника КП “Київський метрополітен” Володимира Федоренка, вартість лінії троєщинського метро за цінами 2009 року становить приблизно 16,2 млрд грн.
Але перш ніж давати гроші, японські партнери хочуть бачити, на що саме. Міська адміністрація має надати проекти майбутньої лінії метрополітену. Повний пакет пропозицій планують передати до Міністерства закордонних справ до 6 грудня. Тим часом у мерії обговорюють, як будувати метро. Чергова нарада експертів під головуванням заступника голови КМДА Олександра Мещерякова відбулась учора.
Відомо, що Лівобережна лінія з “Милославської” до “Ватутіна” буде наземною. А ось частина Подільсько-Вигурівської може пройти і над землею, і під нею. Йдеться про ділянку, що пролягає Подолом від “Глибочицької” і до виходу на міст. Раніше тут планували звести дворівневу естакаду: один рівень для метро, інший — для руху автотранспорту. Тепер пропонують альтернативний варіант — пустити метро неглибокого залягання під землею. Це може зекономити як час, так і гроші. Адже для будівництва естакади потрібно звільнити й підготувати територію. На шляху — щонайменше 12 підприємств, перенесення яких обійдеться у 200 млн грн. Загалом підземний варіант дає змогу заощадити майже 1 млрд грн. А втім, така економія тимчасова, адже згодом однак доведеться будувати естакаду для автотранспорту, хай і простішу за конструкцією. Винесення підприємств, лише частина з яких працюють, з центру міста — теж доцільний крок. Аби остаточно визначитись із варіантами, які треба подати в МЗС, експертам лишається тиждень.
Нагадаємо, чиновники називали різні терміни спорудження метро на Троєщину — від кількох до десяти і більше років. Однак розпочати будівництво обіцяють уже влітку наступного року.
Супервигідний кредит для будівництва метро на Троєщину запропонували японці. Попередньо йшлося про позику в 3 млрд доларів на 30 років під 1,5 % річних. Проте остаточних домовленостей ще не досягнено. Це може статися під час візиту до Японії Президента Віктора Януковича у січні. До цього часу експерти мають визначитися з проектом майбутньої лінії. На лівому березі Дніпра вона вийде назовні, а на Подолі може зануритись під землю.
У січні Президент України Віктор Янукович має здійснити візит до Японії. Серед питань, які обговорять сторони, може бути й фінансування будівництва в Києві лінії метро на Троєщину. Раніше про намір японців позичити на цей проект гроші повідомляв заступник голови КМДА Руслан Крамаренко. За його словами, японці не проти дати кредит на суму 3 млрд доларів на 30 років під 1,5 % річних. Це більше, ніж вигідна пропозиція. Тим паче, що, за словами начальника КП “Київський метрополітен” Володимира Федоренка, вартість лінії троєщинського метро за цінами 2009 року становить приблизно 16,2 млрд грн.
Але перш ніж давати гроші, японські партнери хочуть бачити, на що саме. Міська адміністрація має надати проекти майбутньої лінії метрополітену. Повний пакет пропозицій планують передати до Міністерства закордонних справ до 6 грудня. Тим часом у мерії обговорюють, як будувати метро. Чергова нарада експертів під головуванням заступника голови КМДА Олександра Мещерякова відбулась учора.
Відомо, що Лівобережна лінія з “Милославської” до “Ватутіна” буде наземною. А ось частина Подільсько-Вигурівської може пройти і над землею, і під нею. Йдеться про ділянку, що пролягає Подолом від “Глибочицької” і до виходу на міст. Раніше тут планували звести дворівневу естакаду: один рівень для метро, інший — для руху автотранспорту. Тепер пропонують альтернативний варіант — пустити метро неглибокого залягання під землею. Це може зекономити як час, так і гроші. Адже для будівництва естакади потрібно звільнити й підготувати територію. На шляху — щонайменше 12 підприємств, перенесення яких обійдеться у 200 млн грн. Загалом підземний варіант дає змогу заощадити майже 1 млрд грн. А втім, така економія тимчасова, адже згодом однак доведеться будувати естакаду для автотранспорту, хай і простішу за конструкцією. Винесення підприємств, лише частина з яких працюють, з центру міста — теж доцільний крок. Аби остаточно визначитись із варіантами, які треба подати в МЗС, експертам лишається тиждень.
Нагадаємо, чиновники називали різні терміни спорудження метро на Троєщину — від кількох до десяти і більше років. Однак розпочати будівництво обіцяють уже влітку наступного року.


- Сухов
- Начальник депо
- Сообщения: 1155
- Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
- Откуда: Стольный град Киев
- Контактная информация:
Согласен. Киев-пасс. ведь наши построили за 140 дней, и что в итоге??? Так что не важно, кто строит, важно как.Caesar писал(а):Мой месседж относился скорее к срокам строительства, нежели к национальности строителей. С тем, что китайцы строят нормально, в целом согласен.
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.
Пока я в пути - я жив.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Странно. Покупаем корейские составы - народ кричит про ущемление национального производителя, доверяем соотечественникам строительство метро - начинаются упрёки в воровстве "несунами".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
ой-ой, так все страшно? кто поднимает хай? Лугансктепловоз? Днепр? ДСы, к которым за запчастями на кардачи бегали, т.к. на спецов из сименса бабки жали?Klovsky писал(а):Странно. Покупаем корейские составы - народ кричит про ущемление национального производителя, доверяем соотечественникам строительство метро - начинаются упрёки в воровстве "несунами".
или может обычное состояние строек глаз режет? возле любой стройки растет котеджный городок, или как минимум идет "восстановление" уже сущестущего жилья.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)