Страница 368 из 501
Добавлено: 29 ноя 2010, 17:30
DFAW
Если приглашающая сторона разрешит, я напишу точную дату, но пока на все работы ЛК-600 меня приглашали без права передачи информации, так что обещать не могу.
Добавлено: 29 ноя 2010, 19:00
tov_tob
XAN писал(а):А когда сие действо произойдет? Хотелось бы запечатлеть!
Думаю, что перегонку LK-600 невозможно будет не заметить

Добавлено: 01 дек 2010, 16:55
AMY
Мільярди ієн на троєщинське метро
[
Ірина Лабунська | “Хрещатик” 01-12-2010 ]
Японцям покажуть проект майбутньої лінії
Супервигідний кредит для будівництва метро на Троєщину запропонували японці. Попередньо йшлося про позику в 3 млрд доларів на 30 років під 1,5 % річних. Проте остаточних домовленостей ще не досягнено. Це може статися під час візиту до Японії Президента Віктора Януковича у січні. До цього часу експерти мають визначитися з проектом майбутньої лінії. На лівому березі Дніпра вона вийде назовні, а на Подолі може зануритись під землю.
У січні Президент України Віктор Янукович має здійснити візит до Японії. Серед питань, які обговорять сторони, може бути й фінансування будівництва в Києві лінії метро на Троєщину. Раніше про намір японців позичити на цей проект гроші повідомляв заступник голови КМДА Руслан Крамаренко. За його словами, японці не проти дати кредит на суму 3 млрд доларів на 30 років під 1,5 % річних. Це більше, ніж вигідна пропозиція. Тим паче, що, за словами начальника КП “Київський метрополітен” Володимира Федоренка, вартість лінії троєщинського метро за цінами 2009 року становить приблизно 16,2 млрд грн.
Але перш ніж давати гроші, японські партнери хочуть бачити, на що саме. Міська адміністрація має надати проекти майбутньої лінії метрополітену. Повний пакет пропозицій планують передати до Міністерства закордонних справ до 6 грудня. Тим часом у мерії обговорюють, як будувати метро. Чергова нарада експертів під головуванням заступника голови КМДА Олександра Мещерякова відбулась учора.
Відомо, що Лівобережна лінія з “Милославської” до “Ватутіна” буде наземною. А ось частина Подільсько-Вигурівської може пройти і над землею, і під нею. Йдеться про ділянку, що пролягає Подолом від “Глибочицької” і до виходу на міст. Раніше тут планували звести дворівневу естакаду: один рівень для метро, інший — для руху автотранспорту. Тепер пропонують альтернативний варіант — пустити метро неглибокого залягання під землею. Це може зекономити як час, так і гроші. Адже для будівництва естакади потрібно звільнити й підготувати територію. На шляху — щонайменше 12 підприємств, перенесення яких обійдеться у 200 млн грн. Загалом підземний варіант дає змогу заощадити майже 1 млрд грн. А втім, така економія тимчасова, адже згодом однак доведеться будувати естакаду для автотранспорту, хай і простішу за конструкцією. Винесення підприємств, лише частина з яких працюють, з центру міста — теж доцільний крок. Аби остаточно визначитись із варіантами, які треба подати в МЗС, експертам лишається тиждень.
Нагадаємо, чиновники називали різні терміни спорудження метро на Троєщину — від кількох до десяти і більше років. Однак розпочати будівництво обіцяють уже влітку наступного року.
Добавлено: 01 дек 2010, 20:14
RVR
Что мешает начать строительство сразу же после получения кредита?
И что мешает на этот кредит нанять китайцев, которые все построят за один месяц?)))
Добавлено: 02 дек 2010, 13:08
Caesar
RVR писал(а):И что мешает на этот кредит нанять китайцев, которые все построят за один месяц?)))
Потому что качество исполнения будет соответствующим временным затратам

Добавлено: 02 дек 2010, 14:15
Dream_On
Caesar писал(а):
Потому что качество исполнения будет соответствующим временным затратам

как показывает практика - китайцы строят добросовестно, а судить по китаю о шлепанцах с троещенского рынка и об автомобиле Чери Амулет - неадекватно.
Добавлено: 02 дек 2010, 14:19
Caesar
Мой месседж относился скорее к срокам строительства, нежели к национальности строителей. С тем, что китайцы строят нормально, в целом согласен.
Добавлено: 02 дек 2010, 18:46
Сухов
Caesar писал(а):Мой месседж относился скорее к срокам строительства, нежели к национальности строителей. С тем, что китайцы строят нормально, в целом согласен.
Согласен. Киев-пасс. ведь наши построили за 140 дней, и что в итоге??? Так что не важно, кто строит, важно как.
Добавлено: 03 дек 2010, 20:54
TANK
Сухов писал(а):наши построили за 140 дней.. Так что не важно, кто строит, важно как.
если нашим обрезать время - они не смогут (времени не будет) воровать материалы и искать "рынки сбыта", будут просто работать. А те же китайцы будут просто работать.
Добавлено: 03 дек 2010, 21:44
Klovsky
Странно. Покупаем корейские составы - народ кричит про ущемление национального производителя, доверяем соотечественникам строительство метро - начинаются упрёки в воровстве "несунами".
Добавлено: 03 дек 2010, 22:20
AMY
Киев-пасс. ведь наши построили за 140 дней, и что в итоге???
А
что в итоге?
Добавлено: 03 дек 2010, 23:01
tov_tob
Ну видимо имеловь в виду, что стоит, никуда не делось

Добавлено: 03 дек 2010, 23:16
Анатолий
А программа "мост за 400 дней" приказала долго жить?
Добавлено: 03 дек 2010, 23:26
incognito
Анатолий писал(а):А программа "мост за 400 дней" приказала долго жить?
по-моему это не программа была, а так, кто-то брякнул не подумав...
Добавлено: 03 дек 2010, 23:40
TANK
Klovsky писал(а):Странно. Покупаем корейские составы - народ кричит про ущемление национального производителя, доверяем соотечественникам строительство метро - начинаются упрёки в воровстве "несунами".
ой-ой, так все страшно? кто поднимает хай? Лугансктепловоз? Днепр? ДСы, к которым за запчастями на кардачи бегали, т.к. на спецов из сименса бабки жали?
или может обычное состояние строек глаз режет? возле любой стройки растет котеджный городок, или как минимум идет "восстановление" уже сущестущего жилья.