Страница 38 из 196
Добавлено: 24 июн 2012, 17:13
dimentiy
Дык там всегда такие же ездили. Или ты по номерам сравнивал?
Добавлено: 25 июн 2012, 17:31
Юрик
Та не, там не эти ездили!
Добавлено: 25 июн 2012, 17:38
dimentiy
Так, о каких вагонах речь? Об СЭ образца 2002 или об СЭ образца 2012?
Добавлено: 25 июн 2012, 18:03
XAN
СЭ 2012, которые в связи с заказом на Хюндеии потребовалось куда-то пристроить.
Добавлено: 26 июн 2012, 08:55
dimentiy
Тогда всё верно, их и собирались на Симферополь отдавать.
Добавлено: 26 июн 2012, 20:47
Юрик
dimentiy писал(а):Так, о каких вагонах речь? Об СЭ образца 2002 или об СЭ образца 2012?
Изначально там ходили откапиталиные купейники переделаные под сидячку, потом их порастыкивали по другим менее "царским" дневным местного обращения, это НЯП!
Добавлено: 27 июн 2012, 09:29
dimentiy
Я лично в Мелитополе видел ЮЭ из крюковской сидячки несколько лет назад.
Добавлено: 27 июн 2012, 09:46
tov_tob
Добавлено: 27 июн 2012, 20:35
vadik
Україна і Росія хочуть пошвидше отримати ширококолійку до Відня
Україна і Росія мають намір активізувати роботи з реалізації проекту будівництва ширококолійної залізничної лінії Кошице-Братислава-Відень відповідно до чотиристоронніх домовленостей між Австрією, РФ, Словаччиною та Україною.
У проекті беруть участь РФ, Україна, Словаччина та Австрія
Як повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури, домовленість досягнуто в ході одинадцятого засідання Підкомісії з питань транспорту Комітету економічного співробітництва українсько-російської міждержавної комісії під головуванням віце-прем'єр-міністра України Бориса Колеснікова і міністра транспорту Російської Федерації Максима Соколова.
Крім того, Україна та Росія мають намір розвивати мультимодальні та контейнерні перевезення в напрямку міжнародних транспортних коридорів Європа-Азія.
Також міністри відзначили підвищення рівня обслуговування пасажирів і покращення комфортності здійснення пасажирських перевезень між Україною та Російською Федерацією, включаючи проведення митного й прикордонного контролю в кінцевих і початкових пунктах поїздів, що курсують за маршрутом Київ-Москва, а також для пасажирів поїзда № 19/20 Харків-Москва-Харків.
Україна та Росія також домовилися відпрацювати питання вдосконалення технології обміну інформацією про пересування вантажів і рухомого складу при перетині державного кордону в залізничному сполученні між Україною та Росією.
Довідка УНІАН. Залізничні адміністрації РФ, України, Словаччини та Австрії в травні 2009 р. підписали меморандум про створення СП Breitspu Planungsgesellschaft mbH із метою обгрунтування інвестицій у проект добудови широкої колії від Кошице (Східна Словаччина) до Відня (Австрія). В грудні 2010 р. незалежний консультант - компанія Roland Berger - визнав проект економічно вигідним і оцінив його вартість у 6,3 млрд євро. За даними дослідження, продовження широкої колії до Європи до 2050 року дозволить залучати 16 млн тонн вантажів щорічно, в разі «оптимістичного сценарію» вантажопотік може становити 24 млн тонн на рік.
http://www.unian.ua/news/511848-ukrajin ... idnya.html
Добавлено: 27 июн 2012, 22:47
mindok
Австійці в першу ж ніч забанять наші грохочучі на десяток кілометрів товарні вагони з квадратними колесами.. Хіба що зведуть шумозахисні паркани

Добавлено: 28 июн 2012, 08:36
Klovsky
Квадратные колёса ухудшают путь. Почему их допускает УЗ к перевозке? Нет альтернативы, а доходы бюджет покрывает расходы?
Добавлено: 28 июн 2012, 12:31
ЛиС
- Папа, а почему поезд колесами стучит?
- Ты формулу площади круга знаешь?
- Пи эр квадрат!
- Вот квадрат и стучит!
Добавлено: 29 июн 2012, 09:41
TANK
на самом деле там просто знак качества выбит)))
а если серьезно - вагоны, которые будут туда ходить, будут стоять на "супер-пупер-экспортных тележках и колпарах", а говно ж словяне себе привыкли оставлять.....
Добавлено: 29 июн 2012, 11:54
ЛиС
Не знаю, не знаю. Разве что примут допуски по колесам для грузовых вагонов, как для пассажирских (более жесткие. чем сейчас). И тут же половину вагонного парка можно будет отправить на ТР. Иначе просто теряется вообще весь смысл этой дороги.
Добавлено: 29 июн 2012, 14:12
XAN
TANK писал(а):на самом деле там просто знак качества выбит)))
а если серьезно - вагоны, которые будут туда ходить, будут стоять на "супер-пупер-экспортных тележках и колпарах", а говно ж словяне себе привыкли оставлять.....
На польской 1520 линии, НЯП, свободно оборачиваются все наши вагоны...