Наша пісня гарна, нова, починаймо її знову Адамант оскаржив тендер, так що можна сміливо місяць до термінів докидати. Ймовірність підписання договору в цьому році стрімко зменшується...
А далі й з цією лінією очікувати "чергових Адамантів" ? ...
Чи китайцям нададуть можливість самим під себе прописати умови тендеру ?
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 07 окт 2018, 01:10
Jyraff
Залежить від кредитного договору. Зазвичай, на кредитні кошти стандартні тендери не проводяться, їх організовує сам кредитор. Наприклад, як ЄБРР з наземним транспортом, і в їх тендери усіляка хрінь типу викруткової збірки не лізе. Також кредитори можуть прямо вказати у договорі генпідрядника; китайці, скоріш за все, так і робитимуть. Ну і ще можна зробити фінт ушами і провести все через лізинг, як УЗ зробила з General Electric, теж без усіляких тендерів чи відкритих конкурсів. Так що з кредидними коштами є тільки одна проблема - хто б їх дав
Это не весь разговор по мосту :
По ссылке, есть еще видео с Кличко.
На 29:30 Кличку на совещании докладывают : "Немцы пообещали что ванты будут в июне следующего года"
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 09 окт 2018, 23:53
tov_tob
Кстати, вчера добавилось очередное трио: одна поперечная и две пропеллерные связи. Теперь схема выглядит так:
|>|>|>|>|>|>|>|>|>|<|<|<|<|<|<|<|<|<|
Цветовая легенда:
В процессе сборки Собрано, ожидает монтажа Установлено на арку Недавно установлено на арку
Re: Метро на Троещину
Добавлено: 10 окт 2018, 09:55
Magistr
Активно ідуть. Виходить вирішили проблему з охолодженням? Чи просто ще попадають у температурний проміжок, коли ще можна встановлювати вязі на арку??