В общем-то я согласен, я выразил такие же сомнения в теме Метро на Виноградарь, там схему привели, где трасса поворачивает почти под 90 градусов с моста, в Киеве таких кривых явно нет, да и может вообще нигде нет, чем круче поворот, тем опаснее и медленнее участок, но кроме резкого поворота вправо трасса должна с моста еще резко нырять в глубину. чтобы пройти под существующей трассой метро. да-да, отвечают. именно так она и будет делать. хорошо нырнет, то нырнет, но Подол это древние культурные слои, на пути трассы наверняка попадутся древние усадьбы времен Руси разного времени. да и еще Бог знает что, эти раскопки важны, чтобы лучше понять как развивался этот торговый р-н возле пристани на Почайной. В Стамбуле начали строить туннель под Босфором. наткнулись на древний античный порт с остатками кладбища кораблей, строительство из-за археологов затормозилось на несколько лет, а у нас нетерпеливые любители новой линии предлагают в той же теме запустить от Днепра щиты и никакая археология им не нужна, точно как Омельченко разрыл площадь на майдане. археологи нашли древнее захоронение. приготовились его исследовать, а на следующий день на его месте только глубокий котлован был. и Институт археологии был бессилен что-либо сделать, может и на Подоле многим хочется так строить, поскольку своя история им безразличнаНе с центром, а с пробкой на Подоле. На новом мосту можно будет долго любоваться краєвидами Подола
Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Київрада виділила 17 га землі на Русанівці під будівництво моста
[ «Українська правда. Київ» | 30-12-2010 10:55 ]
[ «Українська правда. Київ» | 30-12-2010 10:55 ]
Київська міська рада передала КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» 21 земельна ділянка загальною площею 17,43 га для будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу.
Відповідні три рішення депутати прийняли на сесії 28 грудня, пише Кievpress.net з посиланням на «Українські новини».
Усі земельні ділянки розташовані на території Русанівських садів.
Так, відповідно до першого рішення, комунальному підприємству передаються 11 ділянок загальною площею 5,36 га на відрізку від садового товариства «Сад-Будівельник» до ділянки залізниці Дарниця — Петрівка. Нормативна грошова оцінка цих ділянок — 10,77 мільйона гривень.
Другим рішенням передані 3 земельні ділянки загальною площею 6,32 га на відрізку від садового товариства «Мічурінець» до садового товариства «Рубін». Нормативна грошова оцінка ділянок — 13 мільйонів 660 тисяч гривень.
Третім рішенням передбачається передача КП 7 ділянок загальною площею 5,75 га на відрізку від захисної дамби до садового товариства «Сад-Будівельник». Нормативна грошова оцінка цих ділянок — 18 мільйонів 132 тисячі гривень.
Як відомо, Київ сподівається на введення в експлуатацію автомобільної частини Подільсько-Воскресенського моста наприкінці 2011 року й на завершення будівництва другої черги Подільського моста до червня 2012 року.
Відповідні три рішення депутати прийняли на сесії 28 грудня, пише Кievpress.net з посиланням на «Українські новини».
Усі земельні ділянки розташовані на території Русанівських садів.
Так, відповідно до першого рішення, комунальному підприємству передаються 11 ділянок загальною площею 5,36 га на відрізку від садового товариства «Сад-Будівельник» до ділянки залізниці Дарниця — Петрівка. Нормативна грошова оцінка цих ділянок — 10,77 мільйона гривень.
Другим рішенням передані 3 земельні ділянки загальною площею 6,32 га на відрізку від садового товариства «Мічурінець» до садового товариства «Рубін». Нормативна грошова оцінка ділянок — 13 мільйонів 660 тисяч гривень.
Третім рішенням передбачається передача КП 7 ділянок загальною площею 5,75 га на відрізку від захисної дамби до садового товариства «Сад-Будівельник». Нормативна грошова оцінка цих ділянок — 18 мільйонів 132 тисячі гривень.
Як відомо, Київ сподівається на введення в експлуатацію автомобільної частини Подільсько-Воскресенського моста наприкінці 2011 року й на завершення будівництва другої черги Подільського моста до червня 2012 року.

