Страница 39 из 178
Добавлено: 17 сен 2009, 17:08
AMY
Светофоры, лежачие полицейские...
''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14.08.2009 р. N 900
Київ
Про впровадження світлофорного регулювання та влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва у 2009 - 2011 роках
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух", Закону України "Про автомобільні дороги", Державного стандарту України 4092-2002 "Світлофори дорожні", Державного стандарту України 4123-2006 "Пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки на вулицях і дорогах", з метою підвищення рівня безпеки, умов руху пішоходів через проїзні частини вулиць і доріг м. Києва та враховуючи багаточисельні звернення мешканців м. Києва, які надходять до Київської міської державної адміністрації через Службу допомоги Київського міського голови киянам - "Call-центр", у зв'язку з виробничою необхідністю, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Погодитись з додатковими пропозиціями районних у м. Києві державних адміністрацій, УДАІ ГУ МВС України в м. Києві щодо необхідності впровадження світлофорного регулювання та влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва.
2. Визначити замовником розробки проектно-кошторисної документації, виконавцем робіт з будівництва світлофорних об'єктів та пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва комунальне підприємство "Київдорсервіс".
3. Комунальному підприємству "Київдорсервіс":
3.1. Забезпечити розробку і затвердження в установленому порядку проектно-кошторисної документації на:
3.1.1. Будівництво світлофорних об'єктів згідно з додатками 1, 2.
3.1.2. Влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва згідно з додатками 3, 4.
3.2. Роботи з будівництва світлофорних об'єктів виконати у 2009 - 2011 роках згідно з додатками 1, 2.
3.3. Роботи з влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів виконати у 2009 - 2011 роках згідно з додатками 3, 4.
3.4. Забезпечувати безпечний перехід пішоходів в місцях виконання робіт з будівництва світлофорних об'єктів та з влаштування пристроїв примусового зниження швидкості руху транспортних засобів.
4. Дозволити роботи, зазначені в підп. 3.2 та 3.3 цього пункту, виконувати з тимчасовим обмеженням руху транспорту.
5. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подати в установленому порядку до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо внесення змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на 2009 р. із включення робіт, зазначених в пункті 2 цього розпорядження, в межах коштів, передбачених по Головному управлінні транспорту, та із включення цих робіт до Програми соціально-економічного розвитку на 2010 рік та наступний рік.
6. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти, рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький
[
полностью ]
Добавлено: 17 сен 2009, 17:59
AMY
Як пафосно все починалось...
''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 09.01.2008 р. № 19
Київ
Про заходи щодо розробки Концепції розміщення та будівництва транспортно-пересадочних вузлів
Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", на виконання Указу Президента України від 12.11.2004 № 1398/2004 "Про заходи щодо забезпечення дорожнього руху в Україні", доручень Прем'єр-міністра України від 18.10.2006 № 39534/4/1-06, від 28.09.2006 N 35587/0/1-06 за підсумками робочої поїздки до м. Києва 9-го вересня 2006 року, від 09.02.2007 № 39534/7/1, згідно з Положенням про порядок проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації щодо об'єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва, затвердженим рішенням Київської міської ради від 24.05.2007 № 528/1189, та враховуючи необхідність поліпшення транспортного обслуговування мешканців, гостей міста Києва і звернення дочірнього підприємства Компанії "Гарант Бауінвестиціон Україна" (далі - Компанія) від 10.10.2006 № 223:
1. Дозволити Компанії розробити Концепцію розміщення транспортно-пересадочних вузлів в м. Києві (далі - Концепція), яка дозволить прискорити реалізацію заходів для розв'язання системних заторів та скупчень автомобільного транспорту на автошляхах міста, розпочати будівництво на інвестиційній основі транспортних розв'язок в різних рівнях, підвищити якість транспортного обслуговування населення, запровадити автоматизовану систему управління пасажирським транспортом, системне формування пасажиропотоків, створення більш безпечних та комфортних умов пересадки пасажирів з одного виду транспорту на інший.
В Концепції передбачити не менше 60 місць розміщення транспортно-пересадочних вузлів (далі - ТПВ) переважно в місцях великих пасажироутворюючих потоків та виникнення заторів, скупчень автомобільного транспорту, поблизу станцій метрополітену, залізничного, автомобільного та електричного пасажирського транспорту, автобусних станцій та автовокзалів.
В Концепції першочергово визначити 10 найбільших місць концентрації пасажирів та транспорту, в т. ч. врахувати "пілотні" проекти, які зазначені у п. 2 цього розпорядження.
2. Визначити "пілотні" проекти будівництва ТПВ біля станцій метро "Бориспільська", "Святошин", "Харківська".
3. З метою відпрацювання техніко-організаційних і технологічних питань, пов'язаних із створенням принципово нового виду транспортної інфраструктури, зниження навантаження на бюджет міста взяти до відома, що Компанія виступає замовником розробки Концепції, проектування та будівництва пілотних проектів, зазначених у п. 2 цього розпорядження.
4. Компанії:
4.1. Розробити у 2007 році Концепцію за власний рахунок та безоплатно передати її до Головного управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.2. Здійснити у 2007 - 2010 роках проектування та будівництво об'єктів, зазначених у п. 2 цього розпорядження, за рахунок власних або залучених коштів.
4.3. Погодити технічне завдання на розробку Концепції та проектування "пілотних" проектів, зазначених у п. 2 цього розпорядження, з Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та ДП "Інститут Генерального плану м. Києва" як розробника комплексної схеми транспорту м. Києва на період до 2020 року.
5. Після затвердження Київською міською радою Концепції визначити Головне управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) замовником розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), а також іншої документації, необхідної для прийняття рішень Київської міської ради щодо реалізації інвестиційних проектів будівництва ТПВ, підготовки проектів договорів оренди земельних ділянок між Київською міською радою та переможцями конкурсів передпроектних робіт будівництва ТПВ, які передбачено в Концепції (крім "пілотних" проектів).
6. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
6.1. У місячний термін після отримання Концепції підготувати та подати проект відповідного рішення на затвердження Київської міської ради.
6.2. Подати в установленому порядку пропозиції до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо включення робіт, визначених в п. 1 цього розпорядження, до програм соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2008 рік та наступні роки.
6.3. Визначити в установленому порядку проектні організації та укласти з ними договір на виконання передпроектних робіт з визначенням техніко-економічних показників інвестиційних проектів будівництва ТПВ (крім "пілотних" проектів) та, у разі необхідності, містобудівних обґрунтувань визначення параметрів окремо розташованих об'єктів.
6.4. Подати передпроектні роботи до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для розгляду та схвалення їх архітектурно-містобудівною радою.
6.5. Забезпечити проведення попередніх громадських обговорень, врахувати зауваження та пропозиції до передпроектних робіт.
6.6. Надавати Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для підготовки умов конкурсу рішення Київської міської ради про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачі їх в оренду, передпроектні роботи з визначення техніко-економічних показників, протоколи архітектурно-містобудівної ради, протоколи попередніх громадських обговорень, висновки суб'єктів погодження щодо можливості реалізації інвестиційних проектів будівництва ТПВ.
7. Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
7.1. Профінансувати Головне управління транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для виконання ним робіт з розробки землевпорядної документації, містобудівного обґрунтування та передпроектних робіт за рахунок коштів загального фонду міського бюджету, передбачених Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на здійснення заходів, пов'язаних з економічною діяльністю (крім "пілотних" проектів, зазначених в п. 2 цього розпорядження).
7.2. У двотижневий термін після видання цього розпорядження укласти інвестиційний договір з Компанією на будівництво "пілотних" проектів, зазначених у п. 2 цього розпорядження.
8. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити розгляд передпроектних робіт, містобудівного обґрунтування, Концепції на засіданні архітектурно-містобудівної ради у тижневий термін після надання їх Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
9. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
9.1. Підготувати проект рішення Київської міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачі їх в оренду під будівництво ТПВ в якості "пілотних" проектів.
9.2. З метою запобігання ускладненням під час проектування та будівництва вжити заходів щодо резервування земельних ділянок для перспективного розміщення ТПВ згідно з Концепцією.
10. Постійно діючій комісії, утвореній розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 22.10.2007 № 1403 "Про затвердження складу постійно діючої конкурсної комісії по залученню інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації тощо об'єктів житлового та нежитлового призначення незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва", у встановленому порядку провести конкурси із залучення інвесторів для будівництва ТПВ (крім пілотних проектів).
11. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова
Л. Черновецький
А згодом неактуально, нeдоцільно... Мешканці та гості Києва як небудь так, раніше треба було думати... А теперь якось так.. Хі-хі..
''ЛИГА:Закон'' писал(а):ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 31.08.2009 р. № 973
Київ
Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2008 № 19
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", у зв'язку з втратою актуальності розпорядження та недоцільністю його подальшої реалізації, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2008 № 19 "Про заходи щодо розробки Концепції розміщення та будівництва транспортно-пересадочних вузлів".
2. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. забезпечити висвітлення у засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Басса Д. Я.
Голова
Л. Черновецький
Добавлено: 18 сен 2009, 20:27
Klovsky
Отвечу
__SIRIUS__.
Самый эффективный способ - начать с себя. Не покупать с лотков и в переходах. Не сорить.
Требовать билет в маршрутках.
Тогда и базарчики сгинут, будет чистота и порядок.
А особенно угнетает переход на Шулявке. Там в час пик вечером подняться к метро сложно из-за торгашей и английских раззяв-покупателей, спускающихся по левой стороне (когда она уже частично занята продавцами).
Добавлено: 18 сен 2009, 22:30
sashman
Билет в маршрутке это гы.
На днях с утра в маршрутке А21 (одинарный ситилаз, перевозчик - Киевпасстранс) водитель злобно отрывал за каждым пассажиром билетик и бросал на пол. Куча была немалая.
Добавлено: 18 сен 2009, 22:38
optimist
Klovsky писал(а):Отвечу
__SIRIUS__.
Самый эффективный способ - начать с себя. Не покупать с лотков и в переходах. Не сорить.
Требовать билет в маршрутках.
Тогда и базарчики сгинут, будет чистота и порядок.
Уже лет пять ничего не покупаю в переходах. Иногда бывает трудно удержаться.

Исключения делаю только для газет.
Добавлено: 18 сен 2009, 23:15
Sinoptik
sashman писал(а):На днях с утра в маршрутке А21 (одинарный ситилаз, перевозчик - Киевпасстранс) водитель злобно отрывал за каждым пассажиром билетик и бросал на пол. Куча была немалая.
И я его понимаю. Лучше так, чем кричать вслед каждому вошедшему "Бидет возьмите". Большинство людей, даже местных, не считают нужным брать\требовать билеты у водителей.
Добавлено: 19 сен 2009, 13:02
Santehnik
На днях с утра в маршрутке А21 (одинарный ситилаз, перевозчик - Киевпасстранс)
Точно был ЛАЗ? по МТ?
Добавлено: 15 окт 2009, 18:02
Santehnik
Оголошення про визначення переможців конкурсу з відбору потенційних виконавців робіт із впровадження системи «Соціальна картка киянина»
Київська міська державна адміністрація повідомляє про проведення 12 жовтня 2009 року відкритого конкурсу з відбору потенційних виконавців робіт із впровадження системи «Соціальна картка киянина».
В результаті розгляду конкурсних документів та захисту пропозицій (проекту) учасниками конкурсу переможцями конкурсу з відбору потенційних виконавців робіт із впровадження системи «Соціальна картка киянина» визнані
ТОВ «Універсальні інформаційні технології» та
ВАТ «БМ Банк». Розробка та впровадження системи «Соціальна картка киянина» буде здійснюватись
за кошти інвесторів без залучення бюджетних коштів.
Добавлено: 20 окт 2009, 01:17
tov_tob
Тема частично перекликается с юмором

[url=http://tov_tob.livejournal.com/8030.html]На задворках Киева[/url]
Добавлено: 16 ноя 2009, 20:33
Sinoptik
Заинтересовался сегодня
пробкой на Броварском. Начиналась, практически от "Чернигвской". Мимо
"Дарницы". На
мосту через Русановский канал. И аж после "Гидропарка" была обнаружена
причина. Обнаружена, но так и не понята. Просто
стоял весь транспорт.
Метромост абсолютно пустой. Глаз режет - непривычно.
На
правом берегу транспорт тоже стоял.
Вот.
Добавлено: 16 ноя 2009, 21:18
Klovsky
Судя по темпам нашествия на пустые места, торгаши и арендодатели намерены серьёзно. Знаете в подземном переходе на Шулявке отросток в сторону "Сильпо"? За выходные метров 50 перехода (полностью весь участок) погребены под роллетными конструкциями. И уже некоторые роллеты сломаны. А ведь раньше так просторно было

И на Кловской на поверхности вырос павильон, с разрешениями до (вроде) 03.2010. Аренда.
Добавлено: 16 ноя 2009, 22:52
AMY
Судя по темпам нашествия на пустые места, торгаши и арендодатели намерены серьёзно
Это не торгаши, это власти города... С такими темпами через пару-тройку месяцев пустых мест в городе не останется

Добавлено: 16 ноя 2009, 23:27
Susvic
Sinoptik писал(а):Заинтересовался сегодня пробкой на Броварском.
А ларчик просто открывался - время около 08.00. Слуги народа едут на работу.
Добавлено: 17 ноя 2009, 13:05
TANK
Susvic писал(а):Слуги народа едут на работу.
ЭЭЭ, у нас госдача в гидропарке появилась? насколько я понял, перекрыли до метромоста и набережную на подол, т.е. маршрут движения - гидропарк и далее на подол.
Странно это, хотя окончание "ночного загула" в "млыне" или аналогичном заведении исключать нельзя.
Добавлено: 17 ноя 2009, 19:17
Sinoptik
Susvic писал(а):А ларчик просто открывался - время около 08.00. Слуги народа едут на работу.
Ой, перестаньте сказать.

Я очень часто в такое время езжу по этому маршруту - такого еще не видел.