Страница 39 из 90

Добавлено: 03 янв 2013, 10:54
TANK
Именно так, на парковку, никакого сквозного проезда. И не стоит забывать, что по Ушинского всегда было односторонее движение не в ту сторону.

Добавлено: 03 янв 2013, 11:03
DFAW
В какой-то, очень недолгий момент после реконструкции оно было двухсторонним. Вообще состояние окружающей территории там удручает.

Добавлено: 03 янв 2013, 11:09
TANK
Неа, двухсторонним были метров 20, там пробовали сделать поворот на уманскую через разворот вокруг треугольной клумбы http://wikimapia.org/#lat=50.4371747&lo ... 19&l=0&m=b
с дальнейшим проездом на мицкевича .

Отказались из-за жалоб пешеходов - мол вышли из безопасного подземного перехода и попали в армагеддон)

Добавлено: 03 янв 2013, 18:18
DFAW
Треугольник был до реконструкции, после была идея убрать так левые повороты с перекрёстка, в начале на светофоре были запрещены все левые повороты. Таким образом что бы повернуть на лево, как сейчас по стрелки надо было ехать Волынская, Антонова, Ушинского и т.д.

Соответственно левый поворот на Чоколовский выглядел как Ушинского - Антонова

Добавлено: 05 янв 2013, 03:07
NNNN
DFAW писал(а):В какой-то, очень недолгий момент после реконструкции оно было двухсторонним. Вообще состояние окружающей территории там удручает.
В каком году это было и на каком участке?

Добавлено: 10 янв 2013, 11:03
DFAW
Сразу после завершения реконструкции и до закрытия левого поворота, на участке от Чоколовского до Антонова.

Добавлено: 31 янв 2013, 14:33
Vyacheslav
На київській Шулявці може з’явитися триярусна розв’язка

Постійна комісія Київради з питань транспорту та зв’язку направила на експертизу проект реконструкції транспортної розв'язки біля метро "Шулявська" на перетині проспекту Перемоги та вулиць В.Гетьмана і О.Довженка.

Як передає кореспондент УНІАН, про це після сьогоднішнього засідання повідомив голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник.

"Комісія проект розглянула. Він нам видався дуже інноваційним і щодо економії фінансових ресурсів, і щодо пропускної спроможності цього транспортного вузла ", - повідомив Д.Олійник.

Він зазначив, що комісія рекомендувала інституту Генплану, управлінню містобудування, управлінню транспорту КМДА та іншим фаховим організаціям провести експертизи даного проекту.

Як зазначив автор проекту реконструкції розв'язки на Шулявці архітектор Віктор Петрук, будівництво триярусної розв'язки з реверсним розподільчим кільцем дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки до 19-22 тис. автомобілів на годину, у той час як зараз розв'язка пропускає до 8 тис. машин. Окрім того, на думку автора проекту, така розв'язка зменшить аварійність на дорогах. Даний проект коштуватиме близько 150 млн. грн., що значно дешевше запропонованого раніше проекту Інституту Київдормістпроект (близько 370 млн грн – УНІАН), яким передбачається демонтаж частини цеху заводу "Більшовик".

Присутній на засіданні комісії головний архітектор Києва Сергій Целовальник констатував, що проект триярусної розв'язки цікавий, але потребує додаткового вивчення.

Нагадаємо, як повідомляв раніше заступник голови КМДА Анатолій Голубченко, міськадміністрація планує внести на розгляд Київради питання фінансування реконструкції даної розв'язки у поточному році.

Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/550375-na-kiji ... yazka.html

Добавлено: 31 янв 2013, 16:25
DFAW
Правда Петрук как обычно много чего забыл посчитать и боюсь в итоге цена сильно вырастит.

ИМХО, там бы хватило просто трёхуровневой развязки с перекрёстком посередине.

Добавлено: 31 янв 2013, 16:40
Анатолий
DFAW писал(а):Правда Петрук как обычно много чего забыл посчитать и боюсь в итоге цена сильно вырастит...
Что он забыл посчитать?

Добавлено: 31 янв 2013, 16:43
DFAW
Перенос коммуникаций, например

Добавлено: 31 янв 2013, 16:44
Анатолий
А много их там?

Добавлено: 31 янв 2013, 17:54
DFAW
Очень много. Всё возможные варианты.

Добавлено: 31 янв 2013, 17:57
Анатолий
Ну, тогда его проект забанят...

Добавлено: 31 янв 2013, 22:13
optimist
DFAW писал(а):Перенос коммуникаций, например
Зате він точно не забув відняти знесення корпусу заводу "Більшовик"
Навіть якщо 200 млн. вийде а не 150 все одно вигідно.
Правда вигода у будівельників своя.

Добавлено: 31 янв 2013, 22:33
Rider
Про остатки цеха: кому та рухлядь нужна? (кроме мобильщиков, у которых сверху пару базовых станций стоят) Если не снесут, оно само завалится.

Про стоимость и сроки даже заикаться не буду, это натуральная утопия. Разве что миллион рабов использовать.