Страница 39 из 77

Добавлено: 28 дек 2011, 21:04
dimentiy
Промышленная ≠ Лесничество не потому, что названия такого не было, а потому, что планы развития линии разные. Промышленная присутствовала в плане строительства на Дарн. вокзал. Лесничество же понятно куда.

Добавлено: 29 дек 2011, 10:35
AMY
Китайцы начали строить электричку из Киева в «Борисполь»

28.12.2011 12:40

Сегодня был забит символический косяк костыль, означающий старт национального проекта «Воздушный экспресс», призванный соединить железной дорогой Киев и «Борисполь», передает РБК-Украина.

В торжественной церемонии открытия приняли участие губернатор Киевской области Анатолий Присяжнюк, председатель Государственного агентства по инвестициям и управлению национальными проектами Украины Владислав Каськив, посол Китая в Украине Чжан Сиюнь, а также представители корпорация China National Machinery Industry Complete Engineering Corporation (CMCEC), которая и займется выполнением работ, связанных со строительством «Воздушного экспресса».

Стоимость проекта составляет 372 млн. долларов.

http://www.kievpress.net/news/Kitaycy_n ... pol-13757/

Добавлено: 29 дек 2011, 11:21
metro80
А это не та компания, СЦБ которой немножко отказало после удара молнии? Ну, помните, там еще потом поезд с эстакады немножко упал :oops:

Добавлено: 29 дек 2011, 11:33
Misha
Это та компания — мировой лидер по скоростным железным дорогам :)
А аварии у всех бывают.

Добавлено: 29 дек 2011, 12:04
metro80
Misha писал(а):А аварии у всех бывают.
Только рождаемость у всех разная :wink:

Добавлено: 29 дек 2011, 14:34
TANK
Присяжнюк скоро будет из бюджета деньги выделять на ликвидацию костылей и булыжников на открытии очередного строительства дороги на борисполь....

Добавлено: 29 дек 2011, 22:56
AMY
До аеропорту “Бориспіль” за 40 хвилин

[ Оксана Лисинюк | “Хрещатик” 29-12-2011 ]

Вчора розпочалося будівництво залізниці “Повітряний експрес”, яке планують завершити за 18 місяців

В районі залізничного переїзду “Чубинське” — “Велика Олександрівка” розпочалося будівництво залізничного сполучення між ст. “Київ-пасажирський” та міжнародним аеропортом “Бориспіль”. Це перший етап Національного проекту “Повітряний експрес”. Планується, що роботи завершать за 18 місяців. Реалізація такого проекту коштуватиме $372 млн.
На сьогодні пасажиропотік аеропорту “Бориспіль” складає близько 30 тис. чоловік, але дістатися в місто поки що можна лише автомобілем або марштуркою :oops: . “Відповідно до рівнів світових стандартів міжнародні аеропорти повинні мати не менше двох видів транспортних під’їздів,— розповідає “Хрещатику” голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України Владислав Каськів.— Тому Національний проект “Повітряний експрес” покращить умови обслуговування пасажирів та розвантажить столичні дороги на виїзді з Києва”.
Проектом передбачено залізничне сполучення між аеропортом “Бориспіль” та Центральним залізничним вокзалом. Тут планується побудувати спеціальну платформу, куди буде прибувати “Повітрянний експрес”. За попередньою інформацією, між станціями курсуватимуть чотири потяги, з інтервалом у годину, а дістатися від однієї станції до іншої можна буде за 35-40 хв. Голова Київської облдержадміністрації Анатолій Присяжнюк каже, що роботу потягів регулюватимуть відповідно до пасажиропотоку. “Якщо буде необхідність, то можемо створити ще проміжну станцію на Дарниці, збільшити або зменшити кількість потягів та інтервал їх руху”, — зазначає Анатолій Йосипович.
Зараз же пріоритетним є проведення будівельних робіт та виділення земельних ділянок. В облдержадміністрації запевняють, що з цим проблем не буде — усі земельні питання уже вирішені й можна розпочинати роботи.
“Генеральним підрядником будівництва є “Китайська національна корпорація машинної індустрії та генеральних підрядів” (CNMICEC), але основний обсяг робіт виконуватимуть українські будівельні компанії на умовах тендеру”, — зазначає Владислав Каськів.
Фінансування виконання робіт здійснюватиметься за кредитні кошти Китаю. Нагадаємо, кредитну угоду на фінансування проекту “Повітряний експрес” між Експортно-імпортним банком Китаю та Держінвестпроектом було підписано 20 червня в рамках візиту глави Китайської Народної Республіки Ху Цзіньтао до України. Угода передбачає надання коштів у розмірі до $372 млн, проте очікується, що техніко-інженерні рішення дозволять зменшити заплановану суму на 10 %.
“Реалізація цього проекту — перша українсько-китайська співпраця. У цьому році ми плідно попрацювали й докладемо максимум зусиль, щоб наша спільна робота дала реальні результати”,— сказав посол Китайської Народної Республіки в Україні Чжан Сиюнь.

Добавлено: 29 дек 2011, 23:40
NNNN
Промышленна - проектное название конечной станции СПЛ возле жд.

Добавлено: 30 дек 2011, 00:04
metro80
планується побудувати спеціальну платформу, куди буде прибувати “Повітрянний експрес”
Зараз же пріоритетним є проведення будівельних робіт та виділення земельних ділянок. В облдержадміністрації запевняють, що з цим проблем не буде — усі земельні питання уже вирішені й можна розпочинати роботи.
Надеюсь, непосредственно о рельсах и ПС в процессе закапавывания юаней не забудут. :lol:

Добавлено: 05 янв 2012, 07:41
f320v10
Наверное к очередному контракту с китайцами стройка снова сдвинулась с места.
Метрах в 50-70 от могильного камня стройки появилась "веха" - стовпчик "0" километра. На этом пока все.

Добавлено: 05 янв 2012, 11:32
TANK
а костыль?

Добавлено: 05 янв 2012, 13:19
vadik
Година інтервал, нема зупинки на Видубичах і 40 хвилин до вокзалу? Я жорстко розчарований, їздити тим експресом не буду.

Добавлено: 05 янв 2012, 13:25
Misha
Нормальное время проезда и интервал абсолютно. А остановка на Выдубичах нужна, как и на Дарнице.

Добавлено: 05 янв 2012, 20:24
Klovsky
При времени проезда 40 минут и интервале 60 минут вполне достаточно 2-х составов.

4, я так понимаю, это со 100-процентным резервированием.

Добавлено: 06 янв 2012, 00:35
NNNN
Это без резервирования.
Если с резервированием, то надо 3 состава.