Всё правильно, за час со станции в пик уходит 40 поездов вместимостью по 1000 пассажиров в каждом40 тысяч пассажиров в час
Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Эта стандартная норма пассажиропотока тяжёлого метрополитена в СССР и Украине. Количество, которое может перевезти линия на конкретном перегоне при максимальной парности движения.
Но все замеры делались в сферическом вакууме, и реально 150-160 стоячих в вагоне бывает по праздникам в очень жестокий пик и летом.
Зимой вообще из-за объёмной верхней одежды показатели намного уменьшаются.
Но мыши плакали, кололись и продолжали есть кактус считать по-своему.
Но все замеры делались в сферическом вакууме, и реально 150-160 стоячих в вагоне бывает по праздникам в очень жестокий пик и летом.
Зимой вообще из-за объёмной верхней одежды показатели намного уменьшаются.
Но мыши плакали, кололись и продолжали есть кактус считать по-своему.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Відкриття станції «Теремки» можуть відкласти на три місяці
Введення в експлуатацію станції столичного метро «Теремки» можуть відкласти на три місяці, тобто до Дня Незалежності. Попов заявив, що цей рік для розвитку столичного метрополітену буде історичним Попов заявив, що цей рік для розвитку столичного метрополітену буде історичним Як пише муніципальна газета “Хрещатик”, про це заявив голова КМДА Олександр Попов у прямому ефірі телеканалу «Київ». Головна причина, за його словами, проблеми з фінансуванням. «Дуже важливі питання - обсяг і час фінансування. У нас є два варіанти щодо введення станції в експлуатацію. Перший, який був для нас особливо приємним, - це подарунок Києву до Дня міста вже повністю працюючої не тільки станції, а всієї лінії. І другий варіант - це може бути, наприклад, День Незалежності. Це реальні дати, і ми все робимо для того, уряд нам в цьому допомагає, щоб ми могли профінансувати в повному обсязі даний проект», - зазначив він. За словами О.Попова, будівництво однієї станції і прокладка 1200 метрів колії на сьогодні коштує до 800 млн грн. Водночас О.Попов заявив, що з іншого боку цей рік для розвитку столичного метрополітену буде історичним. “Я переконаний, що ми почнемо в другій половині року будівництво четвертої гілки метрополітену, тобто метро на Троєщину. І ще є амбіція, щоб ми почали будівництво «Львівської брами». Я вже говорив про те, що будівництво цього виходу займе мінімум близько 2 років. Крім того, ми починаємо розробляти проектну документацію для метро на Виноградар і плануємо деякі інші напрямки. Я думаю, що цей рік буде для розвитку метрополітену дуже цікавим», - упевнений голова КМДА. Як повідомляв УНІАН, 31 серпня 2012 року керівник КП «Київметробуд» Володимир Петренко повідомив, що введення в експлуатацію станції метро «Теремки» у Києві відкладається приблизно на півроку - із грудня 2012 року на травень 2013 року. Наприкінці грудня минулого року О.Попов сказав, що попри складнощі, пов’язані з формуванням міського бюджету, будівництво станції метро «Теремки» не зупинятимуть і здадуть об’єкт до Дня міста.
Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/549846-vidkrit ... yatsi.html
Введення в експлуатацію станції столичного метро «Теремки» можуть відкласти на три місяці, тобто до Дня Незалежності. Попов заявив, що цей рік для розвитку столичного метрополітену буде історичним Попов заявив, що цей рік для розвитку столичного метрополітену буде історичним Як пише муніципальна газета “Хрещатик”, про це заявив голова КМДА Олександр Попов у прямому ефірі телеканалу «Київ». Головна причина, за його словами, проблеми з фінансуванням. «Дуже важливі питання - обсяг і час фінансування. У нас є два варіанти щодо введення станції в експлуатацію. Перший, який був для нас особливо приємним, - це подарунок Києву до Дня міста вже повністю працюючої не тільки станції, а всієї лінії. І другий варіант - це може бути, наприклад, День Незалежності. Це реальні дати, і ми все робимо для того, уряд нам в цьому допомагає, щоб ми могли профінансувати в повному обсязі даний проект», - зазначив він. За словами О.Попова, будівництво однієї станції і прокладка 1200 метрів колії на сьогодні коштує до 800 млн грн. Водночас О.Попов заявив, що з іншого боку цей рік для розвитку столичного метрополітену буде історичним. “Я переконаний, що ми почнемо в другій половині року будівництво четвертої гілки метрополітену, тобто метро на Троєщину. І ще є амбіція, щоб ми почали будівництво «Львівської брами». Я вже говорив про те, що будівництво цього виходу займе мінімум близько 2 років. Крім того, ми починаємо розробляти проектну документацію для метро на Виноградар і плануємо деякі інші напрямки. Я думаю, що цей рік буде для розвитку метрополітену дуже цікавим», - упевнений голова КМДА. Як повідомляв УНІАН, 31 серпня 2012 року керівник КП «Київметробуд» Володимир Петренко повідомив, що введення в експлуатацію станції метро «Теремки» у Києві відкладається приблизно на півроку - із грудня 2012 року на травень 2013 року. Наприкінці грудня минулого року О.Попов сказав, що попри складнощі, пов’язані з формуванням міського бюджету, будівництво станції метро «Теремки» не зупинятимуть і здадуть об’єкт до Дня міста.
Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/549846-vidkrit ... yatsi.html
Этой информации тоже нельзя верить, ибо совсем недавно Попов заявлял, что со 2-го января 2013 года начнут строить ... метро на Троещину.
Будет финансирование - достроят станцию и оборотные тупики, невзирая на знаменательные даты...
Будет финансирование - достроят станцию и оборотные тупики, невзирая на знаменательные даты...
Последний раз редактировалось Анатолий 29 янв 2013, 14:47, всего редактировалось 1 раз.
ну теоретично можна просто їздити "човником" на Теремки-Іподром-Виставкова, а оборотні тупики добудувати, скажімо, до дня Києва
А от те, що початок будівництва метро на Троєщину "відтягують" - це явно проблема з фінансуванням, і тут, думаю, цілком реально можна допомогти метрополітену (підняти плату за проїзд)
А от те, що початок будівництва метро на Троєщину "відтягують" - це явно проблема з фінансуванням, і тут, думаю, цілком реально можна допомогти метрополітену (підняти плату за проїзд)
Гы. Вот вам и по две станции за год)
Короче, Теремки четвёртый квартал 2013, Львовские ворота в конце 2015 - и на этом всё и закончится, чувствую)
Какая Троещина? Какой Виноградарь? Какие "деякі інші напрямки"?)))
Если Теремки не получается открыть даже под выборы, которые 99,9% будут в конце мая, то тогда всё очень и очень грустно.
Короче, Теремки четвёртый квартал 2013, Львовские ворота в конце 2015 - и на этом всё и закончится, чувствую)
Какая Троещина? Какой Виноградарь? Какие "деякі інші напрямки"?)))
Если Теремки не получается открыть даже под выборы, которые 99,9% будут в конце мая, то тогда всё очень и очень грустно.
А что вы удивляетесь? На пуске Выставочного центра висел плакат о сдаче в 2012 году 2-х станций - Ипподрома и Теремков. Реально сдали только Ипподром и то с какой помпой. Как будто все забыли, что метрострой обещал не одну, а две станции. То есть за базар никто не ответил, как говорится.RVR писал(а):Гы. Вот вам и по две станции за год)
Короче, Теремки четвёртый квартал 2013, Львовские ворота в конце 2015 - и на этом всё и закончится, чувствую)
Какая Троещина? Какой Виноградарь? Какие "деякі інші напрямки"?)))
Власти это усекли и теперь раздают обещания налево и направо - всё равно за невыполнение обещаний нет никакой ответственности.
Люди, когда пойдёте голосовать на выборах мэра Киева, вспомните сколько пустых обещаний дала власть - нам ведь жить в этом городе...
взагалі в мене склалося враження, що проблеми з будівництвом метро пов'язані з виділенням коштів - згадайте не таку вже й далеку історію, коли заморозили будівництво трьох станцій (готових на "95%").
зараз, судячи з усього, така ж ситуація - "тупо нема грошей", тож, напевно, про "вибори" треба брати вище
ps. але ж і будують, хоч і не так швидко
зараз, судячи з усього, така ж ситуація - "тупо нема грошей", тож, напевно, про "вибори" треба брати вище
ps. але ж і будують, хоч і не так швидко