Страница 384 из 435

Добавлено: 05 фев 2013, 12:44
AMY
Еще две даты открытия «Теремков».


Руслан Крамаренко: «Почтовую площадь сдадим ко Дню Киева, станцию метро Теремки — к осени»


[ Дмитрий Дерий | «Комсомольская правда. Украина», 31-01-2013 ]

На прямой линии в «Комсомольской правде» был замглавы Киевской администрации.


Руслан Михайлович отвечая на вопрос о том, какие объекты инфраструктуры планируют открыть в этом году, сказал следующее.

— Метро на Теремки планируем сдать в этом году, к осени. Почтовую площадь — ко Дню Киева. Финансирование Подольского моста пока не в том объеме, чтобы сдать его в этом году, — говорит Руслан Крамаренко. — По метро на Троещину мы провели конкурс, в апреле выйдем на поиск финансового партнера. Общая стоимость работа — $2 млрд., первой очереди — $900 млн.


[hr]

Станцію «Теремки» зводять за графіком

[ Віталій Курінний | «Хрещатик», 05-02-2013 ]
Метробудівці завершили проходку перегінних тунелів, тривають роботи на спорудженні вестибюля, тягової підстанції

Столичні метробудівці готуються до завершального етапу спорудження станції метро «Теремки». Наразі фахівці завершили проходку перегінних тунелів і незабаром готуються розпочати збійку. Одночасно з цим тривають заходи з будівництва вестибюля, станційного комплексу та тягової підстанції. Об’єкт планують здати в експлуатацію в червні, до Дня Конституції України. З уведенням в дію станції «Теремки» Куренівсько-Червоноармійська лінія з'єднає північний і південний райони столиці. Це дозволить пасажирам підземки дістатися з Оболоні до Теремків за 40 хвилин.

Незважаючи на зимову пору, в столиці не припиняються роботи з будівництва станції метро «Теремки» Куренівсько-Червоноармійської лінії. Як розповів «Хрещатику» генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко, нині тривають заходи, які дозволять розпочати завершальний етап спорудження об’єкта.

«Мається на увазі, що ми уже завершили проходку перегінних тунелів, і сьогодні механізовані комплекси знаходяться перед котлованом станції,— розповів Володимир Іванович.— Гадаю, що вже за кілька днів будемо готувати збійку. Тобто механізовані комплекси ввійдуть в котлован, і тоді можна буде пересвідчитися в тому, що тунелі пройдені, та готуватися до робіт з облаштування верхньої будови колії». Він додав, що одночасно тривають заходи з будівництва вестибюля станції і станційного комплексу та тягової підстанції. Через те, що об'єкт зводиться поблизу проїжджої частини проспекту Глушкова на Одеському напрямку, потрібно узгодити деякі проектні питання з Київоблавтодором. Зокрема йдеться про підземний пішохідний перехід, який обслуговуватиме пасажирів станції метро і який потрібно реконструювати.

«Щоправда, через те, що й досі не прийнято бюджету міста, існують фінансові проблеми,— зазначив пан Петренко.— Але ми з надією чекаємо, що це питання буде вирішено на сесії Київради 7 лютого, що дозволить нам розгорнути роботи на всій протяжності пускової дільниці».

За його словами, попри тимчасове недофінансування, метробудівці роблять все можливе, щоб своєчасно ввести в дію пусковий комплекс. «Наразі роботи тривають за графіком і будуть завершені в червні,— заявив Володимир Петренко.— Переконаний, що до Дня Конституції об’єкт буде здано в експлуатацію і кияни зможуть користуватися новою станцією столичної підземки. У перспективі планується продовжити цю лінію метрополітену, спорудивши ще приміщення депо. Поки ж це буде кінцева станція, бо тут передбачено пункт технічного контролю за станом рухомого складу і оборотні тупики».

Як розповів «Хрещатику» директор інституту «Укрметротунельпроект» Віктор Янікін, з уведенням в дію станції «Теремки» Куренівсько-Червоноармійська лінія з'єднає північний і південний райони столиці.

«Таким чином, подолати відстань у майже 22 кілометри з Оболоні на Теремки завдяки підземці можна буде за 40 хвилин, враховуючи час на зупинки під час посадки-висадки пасажирів,— зазначив Віктор Янікін.— На наземному ж транспорті на це потрібно в два-три рази більше часу, враховуючи проїзд через центр міста і численні затори». Він додав, що, окрім цього, вдасться суттєво розвантажити міські магістралі, зменшити транспортні потоки в напрямку центру столиці. Насамперед зменшиться кількість громадського транспорту, особливо подовжених автобусів і тролейбусів.

Директор проектного інституту розповів, що при оздобленні «Теремків» використають вітчизняні матеріали, зокрема граніт. Для людей із особливими потребами на новій станції встановлять ліфти, а для осіб з проблемами зору змонтують спеціальні гумові смуги.

Добавлено: 05 фев 2013, 13:02
Анатолий
Мне нравятся статьи, учитесь подавать позитив!!!

Добавлено: 05 фев 2013, 13:07
Бодрый
AMY писал(а):Через те, що об'єкт зводиться поблизу проїжджої частини проспекту Глушкова на Одеському напрямку, потрібно узгодити деякі проектні питання з Київоблавтодором. Зокрема йдеться про підземний пішохідний перехід, який обслуговуватиме пасажирів станції метро і який потрібно реконструювати.
Будут выходы только в сторону Одесской площади ?

Добавлено: 05 фев 2013, 13:13
tov_tob
Переход у Одесской площади к станции метро привязан не будет. Речь идет про переход, который сейчас закрыт.

Добавлено: 05 фев 2013, 22:36
FerrariF1racing
Был вчера около 19.00 на Теремках. Средний кран работал, под ним же экскаватор который выбирал грунт и грузил в самосвал. В 22.00 все было тихо и спокойно.

Добавлено: 06 фев 2013, 14:50
Yaroslav
якщо поділити 900млн$ на 5 років будівництва першої черги - то вийде по 180 млн $ на рік, або 1440 млн грн.

При цьому іподром + теремки планувалися за 1 рік і за 1,7 млрд грн, причому без інвесторів.
(http://www.rbc.ua/ukr/newsline/show/sme ... 2012133000)

Реально освоїли, думаю, близько 1 млрд грн, ще 400 млн грн на рік можна взяти, наприклад, піднявши вартість проїду на 1 грн

І це без інвесторів, чи я в чомусь помиляюся ?

Добавлено: 06 фев 2013, 19:48
Klovsky
Треба враховувати амбіції одночасно будувати не тільки ПВЛ, а й інше, що викличе дефіцит коштів. Крім того, покращення прогресує, навіть у деяких дуже козирних держ.органах затримки зарплати, що показує тенденцію.

Добавлено: 07 фев 2013, 15:57
Yaroslav
Klovsky писал(а):Треба враховувати амбіції одночасно будувати не тільки ПВЛ, а й інше, що викличе дефіцит коштів. Крім того, покращення прогресує, навіть у деяких дуже козирних держ.органах затримки зарплати, що показує тенденцію.
враховуючи в т.ч. і останнє, саме час ці амбіції пригальмувати

Добавлено: 07 фев 2013, 17:49
AMY
900млн$ на 5 років будівництва першої черги
А цифра правильная? Они вроде заначительно бОльшие хотелки раньше рисовали

Добавлено: 07 фев 2013, 20:15
Yaroslav
AMY писал(а):По метро на Троещину мы провели конкурс, в апреле выйдем на поиск финансового партнера. Общая стоимость работа — $2 млрд., первой очереди — $900 млн.
можливо, перша черга - це щось нове, скажімо, вирубування дерев на трасі ?

Добавлено: 08 фев 2013, 18:27
Yaroslav
Сьогодні був вперше ) на Голосіївській, сподобалася організація переходу )
А ще перехід чимось нагадав про харківське метро, можливо сходами "догори".

Добавлено: 11 фев 2013, 10:08
tov_tob
На Теремках между СТП и демонтажкой морозят грунт.
Викторию уже видно, но судя по состоянию грунта щиты будут откапывать еще не один день.

Добавлено: 11 фев 2013, 12:59
DFAW
Ни чего себе там геология ...

Добавлено: 11 фев 2013, 14:38
Анатолий
tov_tob писал(а):На Теремках между СТП и демонтажкой морозят грунт.
Викторию уже видно, но судя по состоянию грунта щиты будут откапывать еще не один день.
На плывун нарвались?

Добавлено: 11 фев 2013, 16:24
DFAW
Не всё что течёт - плывун, скорее просто ручей какой перегородили.