Добавлено: 23 фев 2013, 02:36
http://www.eveningkiev.com/ua/19035/art/1361432252.html
Півшляху пройдено
Розбудова транспортної інфраструктури Києва триває. Минулого тижня голова КМДА Олександр Попов з інспекційною поїздкою побував на будівництві 52-ї станції столичного метрополітену «Теремки». Міський очільник був задоволений побаченим.
«Останню станцію Куренівсько-Червоноармійської лінії запустимо в першому півріччі поточного року, – сказав Олександр Попов. – За останні 2,5 роки це буде шоста станція. Думаю, всі усвідомлюють її важливість, а головне питання щодо фінансування вже вирішене. З прийняттям міського бюджету з’явилася можливість фінансування будівництва, і уряд цього тижня прийняв рішення про виділення 100 млн грн. на будівництво метрополітену. Таким чином майже повністю сформовано його бюджет».
Голова КМДА також повідомив, що незабаром розпочнуться роботи зі спорудження метро на Троєщину.
«Упродовж місяця буде відпрацьовано можливі перспективи щодо фінансування цього проекту і прийняті рішення про можливості початку будівництва», – сказав Олександр Попов.
Член постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Олександр Клюс розповів кореспонденту «Вечірки» про стан фінансування будівництва метрополітену: «Порівняно з попереднім роком, коли будівництво метро майже не фінансувалося, на сесії 8 лютого в міському бюджеті закладено значні кошти – 320 млн грн, а через три дні додатково заклали оплату заборгованості за попередні роки – ще 38 млн грн. Для міського бюджету це значні кошти. Як мені відомо, планується постанова уряду про додаткове виділення ще 260 млн. У міському бюджеті закладені також кошти на виготовлення проектної документації продовження Сирецько-Печерської лінії на Виноградар і на проектні роботи з виходу станції «Львівська брама». Також закладено 5 млн грн для проектування метро на Троєщину, і основним напрямом стане будівництво 12 станцій. Якщо буде фінансування, то за чотири роки можна вирішити цю проблему. Поточного року на Подільсько-Воскресенський міст закладено 213 млн грн. При відповідному фінансуванні планується завершити його у грудні 2014 року. Для цього буде залучено кошти, підписано попередню угоду з російським інвестором – це буде державно-приватне партнерство».
Про будівництво станції «Теремки» розповів генеральний директор «Київметробуду» Володимир Петренко:
– Перегінні тунелі від станції «Іподром» до станції «Теремки» пройдено. По одному – 1150 метрів, по другому – 1100. Різниця в тому, що лівий тунель ішов напряму під шляхопроводом, а через те, що його опорні частини перетинали вісь другого тунелю, ми відійшли вліво і пройшли перепону під насипом шляхопроводу. Упродовж минулого року кожен прохідницький щит подолав близько 2 кілометрів у надзвичайно складних гідрогеологічних умовах – тут були зміни грунтів, а потім русло підземної річки завширшки 300 метрів, які ми проходили у суцільних пливунах з напірною водою у 1,5 атмосфери. Крім геологічних, були ще й складні комунікаційні умови – сходилися водопровід і каналізація, силові електричні кабелі та лінії зв’язку тощо.
Слід зазначити, що після введення в дію станції «Іподром» загальне фінансування будіництва впало, але ми не мали права зупинитись, адже тоді було б поховано прохідницькі комплекси. А це дорогі машини, які не мають аналогів в Україні. Але ж головне зроблено – тунелі пройдено, і ми маємо впевненість, що поточного року станція «Теремки» запрацює попри складну економічну ситуацію. Голова КМДА Олександр Попов займає дуже схвальну позицію: він вишукує всі наявні у Києві можливості, щоб підтримати метробуд.
– Що ж далі?
– Перший етап позаду – тунелі пройдено, тож певну частину ризиків знято. Далі – будівництво тягової підстанції, яку в березні необхідно ввести в дію. Тут теж дуже складні геологічні умови. Хімзакріпленням утримати воду не вдалося, тож заморозимо грунт, будемо виймати породу для подальшого будівництва. Зведено 50% станційного комплексу, конструкції вестибюля №1 практично завершено, на полови- ні станції їх уже змонтовано.
Станція «Теремки» будується відкритим способом. Передбачається спорудження двох вестибюлів, зв’язаних з платформою сходами. Виходи з підземних переходів матимуть сходові марші, пандуси, а також ліфти.
Оскільки станція «Теремки» є кінцевою, за нею запроектовано оборотно-відстійні тупики з шестистрілочним з’їздом, двома оглядовими канавами по 98 м кожна, службовою платформою довжиною 107 м та пунктом технічного обслуговування рухомого складу.
Півшляху пройдено
Розбудова транспортної інфраструктури Києва триває. Минулого тижня голова КМДА Олександр Попов з інспекційною поїздкою побував на будівництві 52-ї станції столичного метрополітену «Теремки». Міський очільник був задоволений побаченим.
«Останню станцію Куренівсько-Червоноармійської лінії запустимо в першому півріччі поточного року, – сказав Олександр Попов. – За останні 2,5 роки це буде шоста станція. Думаю, всі усвідомлюють її важливість, а головне питання щодо фінансування вже вирішене. З прийняттям міського бюджету з’явилася можливість фінансування будівництва, і уряд цього тижня прийняв рішення про виділення 100 млн грн. на будівництво метрополітену. Таким чином майже повністю сформовано його бюджет».
Голова КМДА також повідомив, що незабаром розпочнуться роботи зі спорудження метро на Троєщину.
«Упродовж місяця буде відпрацьовано можливі перспективи щодо фінансування цього проекту і прийняті рішення про можливості початку будівництва», – сказав Олександр Попов.
Член постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Олександр Клюс розповів кореспонденту «Вечірки» про стан фінансування будівництва метрополітену: «Порівняно з попереднім роком, коли будівництво метро майже не фінансувалося, на сесії 8 лютого в міському бюджеті закладено значні кошти – 320 млн грн, а через три дні додатково заклали оплату заборгованості за попередні роки – ще 38 млн грн. Для міського бюджету це значні кошти. Як мені відомо, планується постанова уряду про додаткове виділення ще 260 млн. У міському бюджеті закладені також кошти на виготовлення проектної документації продовження Сирецько-Печерської лінії на Виноградар і на проектні роботи з виходу станції «Львівська брама». Також закладено 5 млн грн для проектування метро на Троєщину, і основним напрямом стане будівництво 12 станцій. Якщо буде фінансування, то за чотири роки можна вирішити цю проблему. Поточного року на Подільсько-Воскресенський міст закладено 213 млн грн. При відповідному фінансуванні планується завершити його у грудні 2014 року. Для цього буде залучено кошти, підписано попередню угоду з російським інвестором – це буде державно-приватне партнерство».
Про будівництво станції «Теремки» розповів генеральний директор «Київметробуду» Володимир Петренко:
– Перегінні тунелі від станції «Іподром» до станції «Теремки» пройдено. По одному – 1150 метрів, по другому – 1100. Різниця в тому, що лівий тунель ішов напряму під шляхопроводом, а через те, що його опорні частини перетинали вісь другого тунелю, ми відійшли вліво і пройшли перепону під насипом шляхопроводу. Упродовж минулого року кожен прохідницький щит подолав близько 2 кілометрів у надзвичайно складних гідрогеологічних умовах – тут були зміни грунтів, а потім русло підземної річки завширшки 300 метрів, які ми проходили у суцільних пливунах з напірною водою у 1,5 атмосфери. Крім геологічних, були ще й складні комунікаційні умови – сходилися водопровід і каналізація, силові електричні кабелі та лінії зв’язку тощо.
Слід зазначити, що після введення в дію станції «Іподром» загальне фінансування будіництва впало, але ми не мали права зупинитись, адже тоді було б поховано прохідницькі комплекси. А це дорогі машини, які не мають аналогів в Україні. Але ж головне зроблено – тунелі пройдено, і ми маємо впевненість, що поточного року станція «Теремки» запрацює попри складну економічну ситуацію. Голова КМДА Олександр Попов займає дуже схвальну позицію: він вишукує всі наявні у Києві можливості, щоб підтримати метробуд.
– Що ж далі?
– Перший етап позаду – тунелі пройдено, тож певну частину ризиків знято. Далі – будівництво тягової підстанції, яку в березні необхідно ввести в дію. Тут теж дуже складні геологічні умови. Хімзакріпленням утримати воду не вдалося, тож заморозимо грунт, будемо виймати породу для подальшого будівництва. Зведено 50% станційного комплексу, конструкції вестибюля №1 практично завершено, на полови- ні станції їх уже змонтовано.
Станція «Теремки» будується відкритим способом. Передбачається спорудження двох вестибюлів, зв’язаних з платформою сходами. Виходи з підземних переходів матимуть сходові марші, пандуси, а також ліфти.
Оскільки станція «Теремки» є кінцевою, за нею запроектовано оборотно-відстійні тупики з шестистрілочним з’їздом, двома оглядовими канавами по 98 м кожна, службовою платформою довжиною 107 м та пунктом технічного обслуговування рухомого складу.