Страница 388 из 435

Добавлено: 23 фев 2013, 02:36
zloygumanist
http://www.eveningkiev.com/ua/19035/art/1361432252.html

Півшляху пройдено



Розбудова транспортної інфраструктури Києва триває. Минулого тижня голова КМДА Олександр Попов з інспекційною поїздкою побував на будівництві 52-ї станції столичного метрополітену «Теремки». Міський очільник був задоволений побаченим.

«Останню станцію Куренівсько-Червоноармійської лінії запустимо в першому півріччі поточного року, – сказав Олександр Попов. – За останні 2,5 роки це буде шоста станція. Думаю, всі усвідомлюють її важливість, а головне питання щодо фінансування вже вирішене. З прийняттям міського бюджету з’явилася можливість фінансування будівництва, і уряд цього тижня прийняв рішення про виділення 100 млн грн. на будівництво метрополітену. Таким чином майже повністю сформовано його бюджет».

Голова КМДА також повідомив, що незабаром розпочнуться роботи зі спорудження метро на Троєщину.

«Упродовж місяця буде відпрацьовано можливі перспективи щодо фінансування цього проекту і прийняті рішення про можливості початку будівництва», – сказав Олександр Попов.

Член постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Олександр Клюс розповів кореспонденту «Вечірки» про стан фінансування будівництва метрополітену: «Порівняно з попереднім роком, коли будівництво метро майже не фінансувалося, на сесії 8 лютого в міському бюджеті закладено значні кошти – 320 млн грн, а через три дні додатково заклали оплату заборгованості за попередні роки – ще 38 млн грн. Для міського бюджету це значні кошти. Як мені відомо, планується постанова уряду про додаткове виділення ще 260 млн. У міському бюджеті закладені також кошти на виготовлення проектної документації продовження Сирецько-Печерської лінії на Виноградар і на проектні роботи з виходу станції «Львівська брама». Також закладено 5 млн грн для проектування метро на Троєщину, і основним напрямом стане будівництво 12 станцій. Якщо буде фінансування, то за чотири роки можна вирішити цю проблему. Поточного року на Подільсько-Воскресенський міст закладено 213 млн грн. При відповідному фінансуванні планується завершити його у грудні 2014 року. Для цього буде залучено кошти, підписано попередню угоду з російським інвестором – це буде державно-приватне партнерство».

Про будівництво станції «Теремки» розповів генеральний директор «Київметробуду» Володимир Петренко:

– Перегінні тунелі від станції «Іподром» до станції «Теремки» пройдено. По одному – 1150 метрів, по другому – 1100. Різниця в тому, що лівий тунель ішов напряму під шляхопроводом, а через те, що його опорні частини перетинали вісь другого тунелю, ми відійшли вліво і пройшли перепону під насипом шляхопроводу. Упродовж минулого року кожен прохідницький щит подолав близько 2 кілометрів у надзвичайно складних гідрогеологічних умовах – тут були зміни грунтів, а потім русло підземної річки завширшки 300 метрів, які ми проходили у суцільних пливунах з напірною водою у 1,5 атмосфери. Крім геологічних, були ще й складні комунікаційні умови – сходилися водопровід і каналізація, силові електричні кабелі та лінії зв’язку тощо.

Слід зазначити, що після введення в дію станції «Іподром» загальне фінансування будіництва впало, але ми не мали права зупинитись, адже тоді було б поховано прохідницькі комплекси. А це дорогі машини, які не мають аналогів в Україні. Але ж головне зроблено – тунелі пройдено, і ми маємо впевненість, що поточного року станція «Теремки» запрацює попри складну економічну ситуацію. Голова КМДА Олександр Попов займає дуже схвальну позицію: він вишукує всі наявні у Києві можливості, щоб підтримати метробуд.

– Що ж далі?

– Перший етап позаду – тунелі пройдено, тож певну частину ризиків знято. Далі – будівництво тягової підстанції, яку в березні необхідно ввести в дію. Тут теж дуже складні геологічні умови. Хімзакріпленням утримати воду не вдалося, тож заморозимо грунт, будемо виймати породу для подальшого будівництва. Зведено 50% станційного комплексу, конструкції вестибюля №1 практично завершено, на полови- ні станції їх уже змонтовано.

Станція «Теремки» будується відкритим способом. Передбачається спорудження двох вестибюлів, зв’язаних з платформою сходами. Виходи з підземних переходів матимуть сходові марші, пандуси, а також ліфти.

Оскільки станція «Теремки» є кінцевою, за нею запроектовано оборотно-відстійні тупики з шестистрілочним з’їздом, двома оглядовими канавами по 98 м кожна, службовою платформою довжиною 107 м та пунктом технічного обслуговування рухомого складу.

Добавлено: 23 фев 2013, 10:01
VOVA_H
Олександр Попов: "Останню станцію Куренівсько-Червоноармійської лінії запустимо в першому півріччі поточного року,........"
Володимир Петренко: "головне зроблено – тунелі пройдено, і ми маємо впевненість, що поточного року станція «Теремки» запрацює попри складну економічну ситуацію."
У метробуді значно меньше оптимізму, хоча за наявності фінансування Теремки вже могли працювати.

Добавлено: 23 фев 2013, 11:04
AMY
У метробуді значно меньше оптимізму
Ну Петренко ж назвал точные сроки открытия: "Господь знає коли, але в цьому році точно" (см. от 0:49)

Добавлено: 23 фев 2013, 13:17
Klovsky
Ага. "Переадресував звернення за належністю до вищестоящих інстанцій".

К вопросу в соседней теме, почему опять какие-то россияне проверяют проект многолетней давности метро на Троещину: вот здесь же на Теремках все прекрасно всё знали, но сначала провели тоннель под опорными конструкциями путепровода.
Спрашивается, на что они рассчитывали?

Добавлено: 23 фев 2013, 13:32
DFAW
Ты по моему в какой-то момент плохо следил за темой и упустил истинную причину такого решения :)

Добавлено: 23 фев 2013, 13:48
VOVA_H
Klovsky писал(а):Ага. "Переадресував звернення за належністю до вищестоящих інстанцій".

К вопросу в соседней теме, почему опять какие-то россияне проверяют проект многолетней давности метро на Троещину: вот здесь же на Теремках все прекрасно всё знали, но сначала провели тоннель под опорными конструкциями путепровода.
Спрашивается, на что они рассчитывали?
На форумі був план проходження тунелів, і була інформація про те що зміна траси викликана обходженням каналізаційного коллектора. Але основна причина залишилась незмінною - якість проектування. При нинішньому рівні освіти та нинішній кадровій політиці далі буде гірше: загальний IQ 210 набраний шляхом сумування IQ 3 тупаків не принесе ніякої користі, як і переперевірка проекту черговим бездарем.

Добавлено: 23 фев 2013, 14:05
DFAW
Ближе, но тоже не правильно, при нормальном и полноценном обслуживании ТПК всеми необходимыми материалами пройти под коллектором не было бы проблемой.

Добавлено: 23 фев 2013, 14:36
Klovsky
Озвученная причина не обязательно является истинной, а про коллектор я помню*. Что, кто-то ожидал услышать от проектантов слова покаяния и "ошиблись, будем исправляться"?

*Как помню и последствия прохождения щитов под инженерными сооружениями http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 4688#84688

Добавлено: 23 фев 2013, 15:28
VOVA_H
DFAW писал(а):Ближе, но тоже не правильно, при нормальном и полноценном обслуживании ТПК всеми необходимыми материалами пройти под коллектором не было бы проблемой.
Це слід розуміти як ~2$ за 1 кг бетоніту при повній відсутності відкатів.

Добавлено: 24 фев 2013, 00:33
DFAW
Ох, я скоро упоминание распилов к политике приравняю.

Бентонита там на копейки используют, там есть ещё буровая пена и другие моменты. Так вот давным давно не используется один из составов, который герметизирует юбку щита от попадания воды, вдоль уложенных тюбингов. Вот с этим и была связана проблема

Добавлено: 24 фев 2013, 12:54
VOVA_H
DFAW писал(а):Ох, я скоро упоминание распилов к политике приравняю.

Бентонита там на копейки используют, там есть ещё буровая пена и другие моменты. Так вот давным давно не используется один из составов, который герметизирует юбку щита от попадания воды, вдоль уложенных тюбингов. Вот с этим и была связана проблема
Тобто вартість цієї суміші така що в наших умовах (вартість робочої сили, ітд ) і при нашому способі вивозу ґрунту вигідніше робити водопониження, латати просадки і йти зі швидкістю 1-2 кільця за добу? Чи трубки для подачі реагентів виявилися мідними, або термін поставки реагентів такий що їх потрібно замовляти за півроку?

Добавлено: 24 фев 2013, 13:25
DFAW
На сколько я понимаю, так как поговорить со спецами у меня пока не получилось - раз прекратив использовать этот состав, его нельзя просто снова закачать на место, так как вся система приходит в негодность, как от истирания без смазки так и от бетона попадающего при нагнетании за обделку.

Добавлено: 24 фев 2013, 14:01
VOVA_H
DFAW писал(а):На сколько я понимаю, так как поговорить со спецами у меня пока не получилось - раз прекратив использовать этот состав, его нельзя просто снова закачать на место, так как вся система приходит в негодность, как от истирания без смазки так и от бетона попадающего при нагнетании за обделку.
Ну якщо подумати логічно то там повинна була бути якась гумова манжета яка мала ковзати по досить гладкій поверхні тюбінгів на густому розчині. По сухому їй прийшов ПЦ.

Добавлено: 24 фев 2013, 14:11
DFAW
Там не манжета, она бы моментально истёрлась, там что-то на подобие металлической щётки, на которую в итоге и выдавливаться состав, таких контуров несколько. 3 или 4 - точно не помню. Ширина полос смазки достаточная что бы обойтись без дополнительных уплотнений.

Добавлено: 26 фев 2013, 11:51
Vyacheslav
Несподівано. На камеру обслуговування щитів привезли нові кільця. Щити виштовхують в демонтажну камеру?