Этот трамвай очень современный. Ездили во Львове, где мы с женой и с ребенком с коляской спокойно зашли в трамвай, очень напомнило Дрезден - так же комфортно.Современные это простите какие?
- вагон виконаний як єдиний простір з низьким розташуванням підлоги (рівень низькопідлоговості становить 100%); (У Татры-Юг - 40 %.
- спеціальне покриття склопакетів вікон є енергозберігаючим у холодну пору року і відбиває ультрафіолетові промені сонця у спеку;
-у конструкції трамваю застосовано тягові асинхронні двигуни з рідинним охолодженням;
- у трамваї встановлено візки з індивідуальним приводом (урухомником) кожного колеса та дисковими механічними гальмами, що складаються з двох піврам, з'єднаних між собою за допомогою пружних елементів для зменшення зносу колії;
- у конструкції привідних візків застосовано окреме підресорювання моторного вузла;
- векторна широтно-імпульсна модуляція параметрів системи керування тяговими двигунами дозволяє повністю використовувати потужність тягових двигунів незалежно від зміни навантаження на валу двигуна;
- система керування тяговими двигунами включає комп'ютерну систему діагностування, що здійснює контроль стану тягового урухомника, зокрема облік появи несправностей та перегляд подій за певний проміжок часу,
- на передньому візку трамваю встановлено систему змащення реборд коліс на кривих ділянках колії;
- тяговий урохомник вагона забезпечує його рух в автономному режимі на відстань до 1000м;
- система управління за допомогою CAN-шини (Controller Area Network) забезпечує комутацію одночасно працюючих пристроїв вагону і дозволяє суттєво зменшити кількість кабелів, здійснювати швидке та безшумне керування периферійними пристроями та їх діагностику;
- у момент гальмування вагона завдяки сучасним енергоприводам відбувається рекуперація енергії - повернення струму в енергомережу (економія електроенергії становить до 40%).
Вон, в России вовсю тестрируют свой 100 % современный низкопол 71-911, почему Украина должна ездить на корыте образца 80--х годов? И вообще, что может сказать автомобилист человеку, ежедневно использующий ОТ...