Страница 5 из 18
Добавлено: 05 мар 2009, 10:01
AMY
ВАВАНчик писал(а):Все в поряде: всех построили попилили
А раньше обещали
"перенесение зеленых насаждений" 
Добавлено: 05 мар 2009, 10:06
ВАВАНчик
Ну деревья жеж не пересаживаются... Этож не трава

Добавлено: 05 мар 2009, 10:14
AMY
Ну деревья жеж не пересаживаются... Этож не трава
В принципе пересаживаются
http://www.landimprovement.ru/docum/big ... _bigtrees/
http://www.dorsnabservice.ru/amkodor/ad ... ent/trees/
Кстати, за последние пару недель уже раза три из окна видел проезжающий грузовик с примерно
такой штуковиной. Причем размеры ее весьма значительны, где-то до 2,5 метров в диаметре - на всю ширину машины
Но это уже

Добавлено: 05 мар 2009, 13:38
Sinoptik
ВАВАНчик писал(а):Ну деревья жеж не пересаживаются... Этож не трава

Очень даже пересаживаются. В зеленой зоне, на Броварском шоссе, между "Черниговской" и "Лесной" позапрошлой осенью пересадили десятка три взрослых деревьев, освобождая место под стройку новой АЗС.
Добавлено: 05 мар 2009, 14:02
sashman
А приживаются?

Добавлено: 05 мар 2009, 14:17
DFAW
Да, вполне, по моему трудно только старые орехи пересаживать
Добавлено: 06 мар 2009, 17:57
Sinoptik
sashman писал(а):А приживаются?

Самому было интересно. Это было в ноябре (?) 2007 года. Весной 2008 убедися - прижились почти все. Только два-три дерева не захотели.
Добавлено: 06 ноя 2009, 22:33
AMY
«Київавтодор» покине перекопувати одну розв’язку і візьметься за іншу
[
«Українська правда. Київ» | 06-11-2009 18:19 ]
Комунальна корпорація «Київавтодор» виступає за згортання реконструкції транспортної розв’язки на Ленінградській площі для того, щоб активізувати роботи з реконструкції розв’язки на Московській площі
Про це у п’ятницю заявив генеральний директор корпорації Георгій Глинський, повідомляють «Українські новини».
«На мій погляд... краще не розривати (Ленінградську площу), краще зосередитися на завершенні реконструкції Московської площі», — сказав Глинський.
За його словами, вартість реконструкції Ленінградської площі дуже висока, а в період фінансово-економічної кризи коштів на розгортання повноцінних будівельних робіт у міста однаково немає.
Як відомо, у квітні КМДА заявила, що допускає перенесення завершення реконструкції розв’язки на Московській площі з 2009 на 2010 рік у зв’язку з відсутністю коштів на фінансування цих робіт.
У грудні 2008 року «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» почала реконструкцію розв’язки на Ленінградській площі.
Початком реконструкції стало проведення підготовчих робіт, зокрема перекладання водопроводу, відзначає агентство.
КМДА оцінює реконструкцію Ленінградської площі в 546,485 мільйона гривень.
У рамках реконструкції заплановано побудувати шляхопроводи з 3 естакадами завдовжки 1,2 км, тунель завдовжки 300 метрів.
Завершити реконструкцію Ленінградської площі планувалося в січні-червні 2011 року.
Добавлено: 10 ноя 2009, 11:37
Метробудівець
А разве там что-то делалось, кроме резания деревьев, и героической борьбы с кустарниками?
Добавлено: 10 ноя 2009, 11:53
Анатолий
По-моему ничего.
Добавлено: 15 мар 2010, 23:36
AMY
Реконструкцію Ленінградської площі відклали на 2 роки
[
«Українська правда. Київ» | 15.03.2010 17:12 ]
Київська міська державна адміністрація відклала реконструкцію Ленінградської площі до 2012 року.
Про це на прес— конференції в понеділок сказав генеральний директор КК «Київавтодор» Георгій Глинський, повідомляє «Інтерфакс».
«Це дуже важливий об’єкт. Фактично, там завершені проектні роботи. Але прийняте рішення — ми навіть ініціювали це рішення — не починати будівництво до 2012 року», — сказав він.
Таке рішення Глинський пояснив тим, що корпорація не встигне до 2012 року реконструювати площу, з огляду на практику реконструкції Московської площі.
Начальник «Київавтодору» також повідомив, що підготовчі роботи з реконструкції Ленінградської площі вже завершені.
Добавлено: 13 дек 2011, 12:57
AMY
Трирівнева Ленінградка
[
Віталій Курінний | “Хрещатик” 13-12-2011 ]
Реконструкція площі значно розвантажить рух авто в лівобережній частині столиці
[left]
http://www.kreschatic.kiev.ua/img/34865.jpg[/left]Проект реконструкції Ленінградської площі передбачає спорудження трирівневої автомобільної розв’язки. Вона має розвантажити найбільш проблемні напрямки: Харківське шосе — Возз’єднання, Харківське шосе — Гагаріна і Харківське шосе — Будівельників. Після оновлення пропускна спроможність Ленінградської площі зросте з 12 до 16 тисяч машин на годину. Фахівці оцінюють вартість реконструкції об’єкта в 700 млн грн.
Серед найбільш перевантажених транспортом місць у столиці фахівці називають Московську, Поштову і Ленінградську площі. Щоправда, по першому об’єкту вже вдалося зняти напруження в русі авто. Два інших в очікуванні змін на краще. Щодо Ленінградської площі, то проект її реконструкції було затверджено у 2008 році. У грудні навіть облаштовували будівельний майданчик. Уже все було готове для початку робіт, але завадила криза.
Як розповів “Хрещатику” директор Інституту “Київдормістпроект” АК “Київпроект” Володимир Воробйов, наразі вартість реконструкції Ленінградської площі оцінюється в понад 700 мільйонів гривень. За його словами, все залежить від матеріалу, з якого будуть виготовлені конструкції естакади. Якщо вони будуть металевими, вартість значно підвищиться. “Проект реконструкції передбачає спорудження трирівневої автомобільної розв’язки, — повідомив він.— Нижній рівень — це поворот з Харківського шосе на проспект Возз’єднання, середній рівень — зворотний рух машин та зв’язок між проспектом Миру, вулицями Празькою, Будівельників і проспектом Гагаріна. І верхній рівень — це усі інші напрямки руху. Зокрема з проспекту Гагаріна на проспект Возз’єднання і у зворотному напрямку. І з Гагаріна на Харківське шосе та у зворотному напрямку”. Володимир Воробйов додав, що реалізація проекту дозволить надовго забути про пробки і затори в цьому районі лівобережжя столиці.
За його словами, найбільш напруженими із згаданих є три напрямки: Харківське шосе — Возз’єднання, Харківське шосе — Гагаріна і Харківське шосе — Будівельників. Вони практично рівні по інтенсивності руху. В цьому й полягає вся складність транспортної розв’язки на Ленінградській площі.
“На Ленінградській площі машини рухатимуться безперервно. Світлофори будуть лише на вулиці Празькій і на проспекті Миру. До речі, на сьогодні цього поєднання немає, тому Празька — наче відрізаний шмат, бо на неї потрапити досить складно, — зазначив пан Воробйов. — Після реконструкції Празька і проспект Миру стануть практично продовженням один одного. Коли спорудять транспортну розв’язку поблизу Дарницького вокзалу, то з’явиться вихід на вулицю Бориспільську і відповідно на Харківське шосе”.
Володимир Воробйов вважає, що будівництво транспортної розв’язки на Ленінградській площі буде значно простішим від, скажімо, Поштової. Адже тут не потрібно перекривати повністю рух авто. Його лише частково обмежать.
Як розповів “Хрещатику” голова постійної комісії Київради з питань транспорту та зв’язку Дмитро Олійник, реконструкція Ленінградської площі вже кілька років у планах столичної влади. Та й на засіданнях комісії Київради її згадують чи не найчастіше. “Адже це одне з найбільш проблемних в столиці місць, де сходяться значні транспортні потоки, — зазначив він. — Вирішити ж питання може спорудження тут кількарівневої транспортної розв’язки”. За словами пана Олійника, останнім часом у місті чимало роблять, аби розвантажити автомобільні потоки, зменшити кількість пробок і заторів на дорогах. Як приклад, реконструкція Московської площі, будівництво розв’язки в районі мосту Патона.
Добавлено: 13 дек 2011, 13:06
Alexeyka
Серед найбільш перевантажених транспортом місць у столиці фахівці називають Московську, Поштову і Ленінградську площі.
Ещё про Харьковскую забыли!Там тоже потоки будь здоров, при чём круглосуточно.
Добавлено: 13 дек 2011, 14:32
XAN
А трамвай только на ХШ выпивать будут, или на начале Пражской тоже?
Добавлено: 13 дек 2011, 15:12
Flake
В 2008 (?) її вже починали реконструювати, навіть пару кущів зрізали
