09.03.2009 | 13:37
Євро-2012 в Києві став засобом відмивання коштів.
Команда Черновецького планує використати Програму соціально-економічного розвитку Києва – 2009 для відмивання коштів державного бюджету, направлених на підготовку до Євро-2012, – вважає директор "Інституту міста" Олександр Сергієнко.
"КМДА запланувала направити сотні мільйонів на об’єкти, які можуть почекати поки закінчиться криза, натомість виділяє надто мало на те, що може в будь-який момент вибухнути, – пояснює експерт. – На будівництво 2-ї нитки Головного каналізаційного колектору закладено 60 млн грн субвенцій держбюджету, хоча для її завершення необхідно майже 500 млн. Натомість, на другорядний Південно-західний колектор направляється вдвічі більше – 115 млн, а прокладають його на догоду фінансово-олігархічним групам, які планують забудувати тисячі гектарів земель сільгосппризначення Національного парку "Голосіївський".
Через Головний каналізаційний колектор щоденно проходить 700 000 куб. м стічних вод. Дві перевірки, здійснені МЧС та МінЖКГ 2008 року, показали, що він перебуває в аварійному стані і ремонту не підлягає. П’ята частина водогінних мереж та третина каналізаційних повність амортизовані "Київводоканалу" і потребують негайної заміни, мулові поля Бортницької станції аерації заповнені втричі вище, ніж передбачено проектом.
"Якщо Головний колектор прорве, київське, вибачте на слові, лайно заллє весь правобережний Київ, а відключити місто від води та каналізації – неможливо. В разі ж прориву дамб БСА 8,5 мільйонів куб. м отруйних осадів – попадуть в Дніпро, з якого п’є половина України. Це може стати еко-техногенною катастрофою, що затьмарить Чорнобиль", – продовжує О.Сергієнко.
З Державного бюджету на капітальні вкладення Київ отримує фантастичну суму – 1 млрд 858 млн грн, однак розподіляється вона за нікому не відомими принципами. За підрахунками "Інституту міста" близько 700 млн бюджетних коштів планується направити на другорядні цілі, приміром на трансформаторну підстанцію, необхідну для зведення приватного 130-метрового хмарочоса на Хрещатику 5, вкладається 33,2 млн державних коштів. Для міської залізниці, яка невідомо чи запрацює до кінця року, виділяється 190 млн грн на… придбання вагонів.
"З аналізу проекту Програми стає зрозуміло, що чиновники Кабінету Міністрів України та вищі посадові особи КМДА, які планували розподіл державних субвенцій, тривіально корумповані і отримають мільйонні "відкати" з коштів на Євро-2012" – підсумовує Олександр Сергієнко.

А то непонятно, что везде что-то отмывают, грязнули, блин.