Сегодня начали асфальтировать расширенный участок Харьковского шоссе, при этом для проезда оставили одну полосу. Что интересно, люки кладут практически под асфальтоукладчик на ходу и люков там стало как то очень много. Новый тротуар делают впритык к дороге. На повороте на ул. Кравчука и с ул. Кравчука на ул. Ревуцкого монтируют новые светофоры, на самой ул. Кравчука установили новые опоры освещения, ремонтируют бордюры и тротуары а также проезжую часть.
Осталось лишь ул Ревуцкого и ул. Здолбуновскую соединить с ул. Тепловозной и будующей трассой Дарницкого моста.
Светофоров в этой местности вместе взятых станет теперь очень много...
P/S: Переименуйте эту тему на Дороги Дарницкого района!!!
Сьогодні у зв'язку з роботами на Харківському шосе, був перекритий рух від вул.Російської до вул.Привікзальної в напрямку Ленінграської площі. Об'їзд через вул. Сімферопольську і вул. Привокзальну. При цьому світлофор на перехресті ХШ, Тепловозної і Привокзальної працював у звичайному режимі. Як результат, вул. Привокзальна в напрямку ХШ перетворилась на суцільну пробку.
Там зелёная стрелка для правого поворота и нет ограничений - только с правого, крайняя левая полоса - только прямо, а средняя и правая только направо.
Итого две полосы направо до поворота и после.
sav писал(а):Там зелёная стрелка для правого поворота и нет ограничений - только с правого, крайняя левая полоса - только прямо, а средняя и правая только направо.
Итого две полосы направо до поворота и после.
Поворот на картонную/постоянную/нарисованную стрелку согласно ПДД разрешен только с крайнего ряда. На Жилянской за перекрестком со Старовокзальной часто проводятся консультации по этому поводу в два экипажа. Консультации платные.
10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.
10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їжджаючи з дороги - велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.
10.3. У разі перестроювання водій повинен дати дорогу транспортним засобам, що рухаються в попутному напрямку по тій смузі, на яку він має намір перестроїтися.
За одночасного перестроювання транспортних засобів, що рухаються в одному напрямку, водій, який знаходиться ліворуч, повинен дати дорогу транспортному засобу, що знаходиться праворуч.
10.4. Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, встановленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою.
Водій, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям з відповідного крайнього положення на проїзній частині даного напрямку, повинен дати дорогу зустрічним транспортним засобам, а при виконанні цих маневрів не з крайнього лівого положення на проїзній частині - і попутним транспортним засобам.
За наявності трамвайної колії посередині проїзної частини водій нерейкового транспортного засобу, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям, повинен дати дорогу трамваю.
10.5. Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини, крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.
10.6. Якщо транспортний засіб через свої габарити або інші причини не може виконати поворот чи розворот з відповідного крайнього положення, дозволяється відступити від вимог пункту 10.4 цих Правил, якщо це не суперечить вимогам заборонних чи наказових дорожніх знаків, дорожньої розмітки та не створить небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. У разі потреби, для забезпечення безпеки дорожнього руху, слід звернутися за допомогою до інших осіб.
Стрілка зеленого кольору на табличці, встановленій на рівні червоного сигналу світлофора з вертикальним розташуванням сигналів, дозволяє рух у зазначеному напрямку при увімкненому червоному сигналі світлофора з крайньої правої (лівої) смуги руху за умови надання переваги в русі іншим його учасникам; { Підпункт "е" пункту 8.7.3 пункту 8.7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 124 ( 124-2009-п ) від 11.02.2009 }
Пардоньте, сударь, но фраза "крайняя полоса" автоматически исключает все некрайние. Если это тебя неубедило, то для справок есть номер 044 483-70-64. Еще более убедительный способ - повернуть из средней полосы перед постом ГАИ.