Страница 5 из 14

Добавлено: 29 ноя 2012, 23:23
tov_tob
TANK писал(а):"высота 2200 мм." http://pontifex.livejournal.com/99870.html
Это как? Фуры в брод через жучку-водников->вишенки? В целом этот проект устраивает, лаконичен и прост. Жаль Лыску и Лыбедь.
Где ты там вообще 2200 нашел?

Добавлено: 29 ноя 2012, 23:29
Бодрый
Два неразрезных пролётных строения из стали, с ортотропными верхними и нижними плитами. Высота вертикала 2200мм. Покрытие автопроезда - гуссасфальт.
Проект, металл, бетон, опорные части - всё отечественное.

Добавлено: 29 ноя 2012, 23:55
tov_tob
А, так вот оно откуда, а я на схеме уже дырку взглядом просверлил.
Этот термин ничего общего с высотой проезда не имеет, а характеризует лишь конструкцию балок эстакады.

Добавлено: 30 ноя 2012, 00:54
Daedalus
sevlad писал(а):Если уж выехал на Столичку, дальше направо в автовокзалу, возращаемся 100м назад, проезжаем ПОД столичкой, и под развязкой моста Кирпы оказываемся на набережной.

На дарницкий так попасть не получиться, на патона можно.
Уууу, не. Это ж даже не дороги, а танковые полигоны....

Добавлено: 30 ноя 2012, 08:50
dimentiy
Чтобы попасть так на Дарницкий, надо после проезда под Столичкой повернуть на светофоре направо, проехать около километра рядом со Столичкой в сторону Окружной, и там будет съезд разворотом на Столичку в сторону центра.

Добавлено: 30 ноя 2012, 09:33
Rugin
Согласен, есть такие выкрутасы, но они уж шибко неудобны.

Добавлено: 30 ноя 2012, 09:33
TANK
а, т.е. 2.2 - это "толщина" самой пролетной части? Буду знать.

Добавлено: 03 дек 2012, 18:30
DFAW
Ну и как же без Брехунця, да настигнет его луч поноса !!!

Київську фортецю хочуть забудувати транспортною розв’язкою - Бригинець
http://www.unn.com.ua/ua/news/1064499-k ... briginets/

КИЇВ. 3 грудня. УНН. На території Київської фортеці хочуть побудувати транспортну розв’язку. Відповідно до протокольного доручення Миколи Азарова та розпорядження КМДА Київська фортеця має надати для реконструкції транспортної розв’язки близько 1 га землі. Про це голові комісії Київради з питань культури та туризму Олександру Бригинцю повідомив колектив Історико-архітектурної пам’ятки-музею "Київська фортеця", передає УНН.

До колективу музею надійшло звернення КП "Дирекція шляхо-транспортних споруд м. Києва" з проханням надати згоду на відведення частини земельної ділянки, що належить музею, для реконструкції транспортного вузла на правобережних підходах до Південного мосту зі з’їздами з вул. Саперно-Слобідської на Столичне шосе. Будівництво проходитиме біля підніжжя Лисої гори (там знаходиться пам’ятка військово-оборонної архітектури Лисогірський форт), частину якої "зріжуть" заради встановлення підпори. Комунальне пі дприємство мотивує своє клопотання щодо надання земельної ділянки відсутністю альтернативної землі для реконструкції транспортного вузла.

"Безумовно, ця розв’язка є однією з найбезглуздіших, найзаплутаніших і найнезручніших в світі і вимагає кардинальної реконструкції, оскільки будувалася без усвідомлення архітекторами, що саме і коли тут побудують. Але на мій погляд, патріоту та освіченій людині не спало б на думку проектувати розв’язку так, щоб заради її зведення треба було жертвувати частиною заповідної землі. На жаль, для нинішньої влади ця територія є всього невеликим шматком землі, яку можна забудувати", - сказав О. Бригинець.

Олександр Бригинець направив звернення до в.о. прем’єр-міністра М. Азарова, в якому вимагає відмовитися від ідеї використання землі Київської фортеці для реконструкції транспортного вузла на правобережних підходах до Південного мосту. Крім того, депутат навів ще кілька пр икладів, коли будівництво транспортних розв’язкок, руйнувало історичне середовище міста: будівництво мосту Кірпи, коли за словами церковників під загрозою сповзання зі схилу опинилася одна з церков Видубицького монастиря. Нещодавно через будівництво транспортної розв’язки на Поштовій площі під загрозою опинився Поштовий будинок та музейні експонати, які знаходились в ньому. Крім цього на тій же площі були демонтовані пам’ятники загиблим морякам Дніпровської флотилії та "Першому київському трамваю". Тепер загроза нависла над музеєм Київська фортеця.

"Колектив музею стурбований планами влади не безпідставно, адже якщо врахувати те, як нинішня влада будує транспортні об’єкти, то стає страшно. Там, де влада обіцяє грандіозний новий об’єкт, під загрозою знищення опиняються безліч існуючих історичних та культурних об’єктів", - наголосив О.Бригинець.

Депутат розповів, що земельна ділянка за адресою: вул. Саперна-Слобідська, 78 надана у постійне користування музею "К иївська фортеця". Територія зазначеної земельної ділянки має заповідний статус і на неї поширюється Закон України "Про охорону культурної спадщини". За словами експертів та музейників, навіть мінімальне втручання в природні ландшафти пам’ятки негативно позначаться на стані її збереження.

Добавлено: 03 дек 2012, 21:49
Антошка
А где эта территория находится?

Добавлено: 03 дек 2012, 22:46
DFAW
А первое сообщение в теме посмотреть ?

Добавлено: 03 дек 2012, 22:54
Антошка
Да про это я в курсе. Что там территория киевской фортеци?

Добавлено: 03 дек 2012, 23:48
AMY
Как бы рядом. Б немного преувеличивает

Добавлено: 04 дек 2012, 00:25
DFAW
Ну склон с берегом в общем как бы тоже относиться к крепости, но вид у него явно не исторический и подпорка ему ни чем не помешает, напоминает ситуацию с косым капониром.

Добавлено: 04 дек 2012, 00:34
Антошка
Вообще не слышал раньше, что там была крепость. Почитал, интересно :)
Но судя по снимкам и схеме, дорога пройдет в стороне.

Добавлено: 04 дек 2012, 11:04
DFAW
Там коллизия в том что о дороге ни кто не думал, когда музею делали землеотвод, а когда у музея попросили немного земли вернуть - ну как всегда, власть плохая