Страница 5 из 193

Добавлено: 14 фев 2012, 23:25
Misha
На схеме чётко виден проход трамвая под путями в тоннеле и дальнейшая трасса, очевидно, с западной стороны ж/д, со сносом гаражей.

Добавлено: 14 фев 2012, 23:28
RVR
Стоп, так если проход под путями, то с восточной стороны, получается.
Потому что, если с западной, то зачем под путями два раза вести?

Хотя, с западной было бы удобнее в плане сносов-несносов.

Добавлено: 14 фев 2012, 23:32
sternmacher
RVR писал(а):Стоп, так если проход под путями, то с восточной стороны, получается.
Потому что, если с западной, то зачем под путями два раза вести?

Хотя, с западной было бы удобнее в плане сносов-несносов.
Что-то вы путаете. Линия подходит к кривой на Петровский мост с севера, проходит под насыпью и выходит на юго-западную сторону от кривой.

Добавлено: 14 фев 2012, 23:44
RVR
Да, так и есть.

Но гаражи-то на востоке от жд, правильно? А дачи на западе.

То есть, линия будет там где дачи?

Добавлено: 15 фев 2012, 06:10
Dream_On
Надеюсь что электричка в свете последних событий не канет в лета и это не будет продление "трамвая в никуда".

Добавлено: 15 фев 2012, 13:43
selykv
На западной стороне от ЖД насыпи и до 8 линии Садов нормальный(больше 10 метров в ширину) пустырь для линии трамвая.
Дальше вдоль заводов этот пустырь ровно на километр застроен гаражами.
Потом идет около 400 метров вдоль станции Киев Днепровский с одиночной затройкой гаржей, жилых домов и станционных строений.
Ну и до Левобережной немного гаржей, подездных путей к хлебзаводу и Укрпластику и несколько небольших строений хлебзавода.
Временный разворот можно было бы сделать северной стороны от путепровода через Броварской проспект около проходной на хлебзавод.
Итого от прокола ЖД насыпи до путепровода через Броварской проспект ровно 4 км.

Добавлено: 15 фев 2012, 14:49
YuraK
Dream_On, я думаю чехарда с ГЭ закончиться тем, что Попов/Колесников/Азаров/Янукович (особенно в свете грядущих выборов) как жахнут за текущий саботаж кто по КПТ, кто по УЗ, что и там и там головы полетят.
И все завертится.

В крайнем случае будет трамвай до Радужной и в перспективе дальше на юга.

Добавлено: 15 фев 2012, 17:16
GeoGraph
У світлі подій ( http://193.23.225.210/Viktoria/zabezpec ... ruchku.htm ) КПТ може врятувати не трамвай, а залізниця (згадується брошура Петрука) на Троєщині - тоді прибуток від перевезень зменшить долю дотацій (при цьому закладаю, що змінні витрати на утримання нової залізничної колії+прилеглих споруд+персоналу менші за збільшення прибутку за рахунок перевезень).
ДБН 360-92** писал(а):7.8 Между железнодорожными линиями, станциями и жилой застройкой необходимо соблюдать санитарно-защитную зону, ширина которой (считая от оси крайнего железнодорожного пути до зданий) устанавливается в зависимости от интенсивности движения поездов: на главных путях I, II, III категорий - 100 м, на станционных и подъездных путях - 50 м.
Примечание. В каждом случае не менее 50 % площади санитарно-защитной зоны должно быть озеленено. Ее ширину до границ садовых участков следует принимать не менее 50 м.
Державні санітарні правила планування та та забудови населених пунктів писал(а): 5.20. Житлову забудову необхідно відокремлювати від
залізничних ліній санітарно-захисною зоною шириною 100 м від осі
крайньої залізничної колії за умови забезпечення нормативних
рівнів шуму в прилеглих об'єктах та на території забудови.
При розташуванні залізниці у виїмці та при здійсненні
спеціальних шумозахисних заходів розміри санітарно-захисної зони
встановлюються з урахуванням забезпечення на території житлової
забудови нормативних рівнів шуму, але не менше 50 м. При цьому не
менше 50% площі санітарно-захисної зони повинно бути озеленено.

Відстань від меж садових ділянок до осі крайньої залізничної
колії слід приймати не менше 50 м при обов'язковому використанні
шумозахисного озеленення шириною 25-30 м або інших шумозахисних
заходів.
На місцевості відстані до колії ШТ від будинків коливаються від 70 до 110 м, також є трамвайний шумозахист. Якщо захочуть МЕ-2 замість ШТ - встає лише проблема поглиблення під мостовими переходами. Чи матиме цей варіант право на життя, наприклад, як передвиборча обіцянка?

Добавлено: 15 фев 2012, 23:16
Фосфор
GeoGraph писал(а):У світлі подій ( http://193.23.225.210/Viktoria/zabezpec ... ruchku.htm ) КПТ може врятувати не трамвай, а залізниця (згадується брошура Петрука) на Троєщині - тоді прибуток від перевезень зменшить долю дотацій (при цьому закладаю, що змінні витрати на утримання нової залізничної колії+прилеглих споруд+персоналу менші за збільшення прибутку за рахунок перевезень).
Проект Петрука навряд глибоко опрацьований з точки зору залізничної інфраструктури. Не хочу жувати, але навряд УЗ погодиться робити розгалуження за межами станцій в межах міста. Окрім того, вартість інфраструктурних капіталовкладень космічна -- від нового насипу і колій, і закінчуючи усім СЦБ-господарством і електрифікацією на 25 кВ.

Поправте хто знає краще, але з точки зору залізниці, на Бальзака зараз нічого для них корисного нема, окрім (можливо) однієї коліі та рейок іншої -- причому шляхопровід над Ватутіна їм не годиться.
Чи помиляюсь?

Добавлено: 15 фев 2012, 23:45
DFAW
GeoGraph - научить читать при помощи двух горчичников? Всё в теме давно изложено. Следующий ответивший получит две награды и GeoGraph вместе с ним.

Добавлено: 21 фев 2012, 19:46
Метробудівець
Время бежит, жизнь идет!

«Київметробуд»: трамвай до «Городні» відстрочить будівництво лінії метро Троєщина-Осокорки

27 жовтня 2009 15:09

Компанія «Київметробуд» вважає рішення Київської міської державної адміністрації побудувати тимчасову трамвайну лінію від проспекту Ватутіна до станції електропоїздів «Городня» приводом для відстрочення будівництва проектованої Лівобережної лінії метро «Троєщина-Осокорки».
Про це генеральний директор компанії Володимир Петренко сказав під час інтернет-конференції в газеті «Комсомольская правда».
«Думаю, це (будівництво тимчасової трамвайної лінії) черговий маневр і витрата коштів, щоб відтягнути термін здачі 4-ої лінії, яка може вирішити цю проблему», - сказав Петренко.
В цілому він висловив подив частими змінами міськадміністрацією планів будівництва.
При цьому Петренко упевнений, що альтернативи метрополітену на житловому масиві Троєщина не існує.
Нагадаємо, у жовтні Київська міська державна адміністрація вирішила побудувати тимчасову трамвайну лінію від проспекту Ватутіна до станції електропоїздів «Городня» до 2011 року.
Після введення лінії в експлуатацію на ній буде відновлена робота трамвая №2.
У грудні 2008 Київміськадміністрація вирішила будувати проектовану Лівобережну лінію метро "Троєщина-осокорки" на ділянці від вулиці Мілославськой до ж/д станції «Городня» по трасі швидкісного трамвая.

За матеріалами «Українських новин»

Добавлено: 22 фев 2012, 08:46
Dream_On
"Зависть и злоба людская"(с)

Нужно ли там метро?
Мне кажется что трамвая хватит, а у Петренка скорее всего "баттхерт" т.к. у него хлебушек отбирают.

Добавлено: 22 фев 2012, 10:00
AMY
Метробудівець писал(а):27 жовтня 2009 15:09
:bayan:

Добавлено: 22 фев 2012, 10:42
Dream_On
Невнимательность губит.

Добавлено: 23 фев 2012, 00:49
NNNN
Готова полоса шириной 65 м от ул. Гаражной до ж.д. Осталось снести всего4 дома, привезти 5000 самосвалов песка для выравнивания спуска. Дорога точно будет от Ватутина при следованиии от Петровки для доступа на сады. Скоро будут слайды.