Аварійний Повітрофлотський шляхопровід: що зробили, щоб конструкції не падали знову
На проблемній консолі мосту демонтували постійне огородження, що вже частково впало донизу, змонтували нове на цілій консолі та розкрили лоток, а також прибрали з аварійної консолі усю зайву вагу, включаючи залізобетонні плити та асфальт
Робітники зменшили вагу консолі, прибравши усі залізобетонні накривні плити, асфальт та секції огорожі. Фото: Павло Авдокушин
Богдан Пономаренко
Богдан Пономаренко
На Повітрофлотському шляхопроводі, де 19 червня стався обвал оздоблень та конструкцій, вже зробили тимчасовий ремонт. На проблемній консолі демонтували постійне огородження, що частково впало доліруч, змонтували нове на цілій консолі, та розкрили лоток. Коли саме будуть проведені роботи з дослідження конструкцій та їхнього ремонту, поки невідомо - попередні тендери на техогляд та випробування не були скасовані, тож, ймовірно, міст досліджуватимуть в рамках цих процедур.
Про оновлення на Повітрофлотському шляхопроводі повідомив інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у своєму Facebook. Він зазначає, що після того, як 19 червня обрушилася протилежна консоль разом з огородженням, і кілька тонн залізобетону і металу впали на проїзну частину та трамвайні колії, шляхопровід привели до ладу.
Працівники КП "КАШМ" змонтували тимчасове огородження на цілій консолі, демонтували постійне та розкрили лоток. Та консоль, що на фото, відрізняється від зруйнованої тим, що підтримує собою труби теплотраси", - пояснив Авдокушин.
За словами фахівця, нинішні роботи виконували з метою зменшити вагу консолі - прибрати усі залізобетонні накривні плити, асфальт та секції огорожі, а також для того, щоб провести обстеження стану конструкції. Так, за словами експерта, фахівці мають переконатись у її безпечності, щоб упередити можливі майбутні руйнування.
Зазначимо, що у системі ProZorro нині немає нових тендерів, пов'язаних з дослідженням Повітрофлотського шляхопроводу, що були б оголошені вже після аварії. Є лише два, про проведення яких було заявлено напередодні: 31 травня - про послуги з техогляду та випробувань шляхопроводу над залізничними коліями (ціна 455 тис грн, переможець - ТОВ "Укртехекспертиза") та про аналогічні роботи над вул. Жилянською (437 тис грн).
https://kiev.informator.ua/uk/avariyniy ... dali-znovu