Страница 5 из 11

Добавлено: 28 ноя 2015, 21:26
VOVA_H
Як все міняється: тепер голоса можна бачити)))
http://www.radiosvoboda.org/content/news/27395375.html
Цього місяця будівельники повинні завершити першу частину нового Бескидського тунелю (другого за довжиною в Україні) – пройти останній 71 метр, підриваючи гірську породу.
Далі будуть ще вісім етапів будівництва, яке має завершитися у жовтні 2017 року. Бескидський тунель прокладають за 30 метрів від діючого, що з’єднує Закарпатську та Львівську область та експлуатується вже 129 років.
Як на мене досить непогана інформація про стан будівництва.
Тільки там на початку ляп: не цього (11), а наступного (12) місяця.

Добавлено: 20 янв 2016, 17:31
Alexeyka
21 січня Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський візьме участь в урочистостях, присвячених завершенню першого етапу будівництва Бескидського тунелю

21 січня 2016 року о 12:30 відбудуться урочистості, присвячені завершенню 1-го етапу будівництва залізничного двоколійного Бескидського тунелю на перегоні Бескид-Скотарське у Карпатах.

В урочистостях візьмуть участь:

Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський

Віце-прем'єр-міністр — Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Генадій Зубко

Заступник міністра інфраструктури Микола Снітко

В.о. голови правління ПАТ «Українська залізниця» Олександр Завгородній

Керівник Львівської залізниці Богдан Піх

Голова адміністрації Львівської області Олег Синютка

Голова адміністрації Закарпатської області Геннадій Москаль

Міжнародні галузеві делегації

Орієнтовна тривалість заходу – з 9.00 до 18.00 (від відправлення зі Львова до повернення на вокзал станції Львів).

Добавлено: 21 янв 2016, 11:38
TANK
Ну - со сбойкой! Реально радует это строительство - никаких полит.пиаров, никаких залетных экспертов - просто делают.

Добавлено: 21 янв 2016, 19:05
euhome
«Новий Бескидський тунель прискорить доставку вантажів до Європи», – Андрій Пивоварський

http://mtu.gov.ua/news/25347.html

21 Січня 2016, 13:41

Про це Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив 21 січня під час урочистостей, присвячених завершенню першого етапу будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю на перегоні Бескид-Скотарське у Карпатах. До участі у заході також долучились Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко, заступник міністра інфраструктури Микола Снітко та в.о. голови правління ПАТ «Українська залізниця» Олександр Завгородній.

Наразі завершено найскладнішу частину робіт – пройдено верхній уступ тунелю. Загалом новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, що був побудований у 1886 році. Він має обмеження по швидкості руху 15-40 км/год і лишається єдиним «вузьким» місцем напрямку Чоп-Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу.

Тунель має стратегічне значення, адже є частиною п’ятого транспортного коридору від Італії до України. «Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком», – наголосив Міністр.

Новий двоколійний Бескидський тунель – один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України. Загальна вартість будівництва оцінюється майже в 2,2 млрд грн. Проект реалізовується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва склав 39,71 млн доларів США кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого траншу в сумі 5 млн євро із 55 млн євро загальної суми кредиту від ЄІБ.

«Такі інфраструктурні проекти демонструють підприємцям і інвесторам з усього світу, що Україна – надійний і відповідальний партнер, який розуміє потреби бізнесу. Ці ж проекти гарантують, що ми зможемо вчасно відповісти на попит ринку, коли він почне відновлюватися, і забезпечити потужності, які дозволять перевезти ще більші обсяги вантажів», – зазначив Андрій Пивоварський.

У проекті нового тунелю центральне місце віддане питанням безпеки: для руху потягів, навколишнього середовища, пасажирів та обслуговуючого персоналу. Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.

Очікується, що будівельні роботи будуть закінчені у 4 кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде новим тунелем у 2 кварталі 2018 року.

Довідка
Довжина запроектованого тунелю складає 1764,5 м, глибина закладання становить 781-807 м над рівнем моря. Для спорудження тунелю вибраний новоавстрійський метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджуючого екрану). З міркувань безпеки у тунелі передбачено влаштування 3-х з’єднувальних евакуаційних каналів між старим і новим тунелями довжиною 22 м кожен, а також 49 ніш та 12 камер.

Добавлено: 21 янв 2016, 20:19
VOVA_H
Нас наї**ли, розходимось - там на фото вихідний портал, він в бетоні - дірку прокрутили тижня три тому.

Добавлено: 21 янв 2016, 22:47
tov_tob
Хех, это было вполне ожидаемо :) А я еще удивлялся, чего это сбойка так поздно.

Добавлено: 21 янв 2016, 22:55
tov_tob

Добавлено: 21 янв 2016, 23:40
VOVA_H
tov_tob писал(а):Хех, это было вполне ожидаемо :) А я еще удивлялся, чего это сбойка так поздно.
Я також в шоці - раніше з шкіри лізли щоб зробити якусь видимість перед новим роком, а тут після свят, все зробили, все забетонували, грязюку поприбирали, якось не полюдьскі і зовсім не цікаво. Хоча якщо дивитись на стан обїекту то перед новим роком якраз можна було показати дірочку в кінці тонелю.
P.S.Дуже порадувала табличка про підривні роботи)))

Добавлено: 21 янв 2016, 23:51
tov_tob
Да... Хотя бы бутафорскую стенку отбойными молотками могли бы продырявить на камеры.

Добавлено: 22 янв 2016, 11:05
tov_tob

Добавлено: 22 янв 2016, 11:09
TANK
"раніше з шкіри лізли щоб зробити якусь видимість перед новим роком" - а нафига, простите?

нормально сделали - до конца - убрали грязь - позвали народ отметили. Обычно же к дате - это сделали что смогли, отметили в дату, потом годами устраняем недоделки..

Добавлено: 22 янв 2016, 11:23
dimentiy
Побольше бы ЕБРР-овского менеджмента нам, было бы «обычно» именно так, а не как привыкли.

Добавлено: 22 янв 2016, 11:26
TANK
именно так. а наших вообще убрать - все равно по привычке работать будут.

Добавлено: 22 янв 2016, 12:28
VOVA_H
)))) а там з перемички випадково не арматура стирчить))))

Добавлено: 22 янв 2016, 12:38
VOVA_H
TANK писал(а):"раніше з шкіри лізли щоб зробити якусь видимість перед новим роком" - а нафига, простите?

нормально сделали - до конца - убрали грязь - позвали народ отметили. Обычно же к дате - это сделали что смогли, отметили в дату, потом годами устраняем недоделки..
Я люблю дивитися документальні фільми, але нажаль після винайдення силіконовіх імплантантів жанр кінодокументалістики закінчився.
Якщо ви хочете покликати людей на збійку - то покличте на збійку, а якщо хочете показати як у вас все красиво - то покличте на перший поїзд.
Ну і ще чисто з утилітарного боку: тих пасяних боровів що приїхали пофотографуватись та отримати гроші за відрядження і той бетон на фуфо-перемичку можна було би з більшою користью використати на сході країни.